Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 1 ph2 coupe - łódzkie


damians

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

To mój pierwszy post na tym forum, więc na wstępie witam wszystkich !

Rozglądam się za samochodem aby zmienić z alfy 146 które już sprzedałem. Mój budżet jest raczej dość ograniczony raczej do 9 tysięcy.

Szukam meganki coupe najlepiej już po FL (rocznik 1999-2001) z silnikiem co najmniej 107KM. Jeździłem 1.6 8V i trochę brakuje mu mocy :)

I głównie nastawiam się na województwo łódzkie

 

Nigdy nie miałem styczności z renault więc za bardzo nie wiem czy to nawet dobry wybór. Przedstawię niżej parę propozycji o proszę o ocenę czy się nadają:

1) http://otomoto.pl/renault-megane-C17080922.html

2) http://otomoto.pl/renault-megane-klima-alu-fajne-auto-C18824921.html

3) http://otomoto.pl/renault-megane-renault-megane-coupe-C19140748.html

4) http://moto.allegro.pl/renault-megane-2-0-ide-coupe-full-opcja-sliczne-i1629364282.html - szukam mankamentów żeby moze zszedł z ceny ;P trochę droga ale ładnie jest opisana ...

 

Dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4) http://moto.allegro....1629364282.html - szukam mankamentów żeby moze zszedł z ceny ;P trochę droga ale ładnie jest opisana ...

Silnik ide, który Renault wycofało po 2 czy 3 latach produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, opiszę moje uwagi:

1 - Tył coś nisko siedzi (tak przynajmniej wygląda ze zdjęć). Licznik raczej skręcony - podejchana kierownica, na zdjęciu nr 4 jakiś dziwny kolor siedziska fotela, jakby brudny. Silnik bardzo fajny jak na QP, podejrzewam że jest to już 16V więc ma 139KM, tak jak mój RX4, ale mój waży 2 tony.

2 - Wygasła.

3 - Tu tył jest dobrze, po progach widać, że podwozie trzyma poziom względem podłoża. Trzeba sprawdzić czemu przesłonił chłodnicę, może niedogrzewa płynu (chyba, że jeszcze po zimie). Nie ma pokrywy schowka przed pasażerem, tylna klapa po lewej stronie trochę za wysoko (możliwe, że wystarczy wkręcić odbojnik). Nie ma halogenów, z nimi ładniej wygąda, jak się zdecydujesz, trzeba sprawdzić, czy ktoś nie obciął kostek pod zderzakiem.

4 - Najładniejsza, najładniejszy opis - ale ... nie wszystko co się świeci jest dobre. Tak jak poprzednik napisał, tych silników już chyba nie wkładają, chyba że jest to tylko taka pokrywa, ja sam bym do swojego założył.

Niestety, żaden nie pokazał liczników i konsoli, brak zdjęć bagażników no i silnika(oprócz 4). 3 i 4 dolicz opłaty (recykling 500zł i ciekawe co jeszcze, bo przy 4 napisał, że przygotowany, a recyk. opłaca się przy rejestracji, więc handlarz chcą go sprzedać, nie rejestruje. Opłacisz Ty).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba będę zainteresowany tym modelem z aukcji nr.1

 

To prawda że silników IDE nie można zgazować? Bo IDE to te z bezpośrednim wtryskiem? Przez ten sezon napewno będę LPGować ale przy takiej dalszej tendencji cen paliw kto wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 - Tu tył jest dobrze,

NIEPRAWDA!!! tył ma największy mankament mianowicie zderzak od coupe sprzed liftingu.

 

ta 1 z ogłoszenia to też silnik IDE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli opcja nr.1 odpada jeśli to IDE. Były wersje 140KM bez bezpośredniego wtrysku ? Jak rozpoznać ze to nie IDE bo na większości aukcjach o tym nie piszą a zdjęć z pod maski nei wrzucają.

Opcja nr. 4 j/w

 

A co z wersją nr.3 ? Po za tym że zderzak faktycznie tylni z przed FL? Czyli 6000 plus z 1500 rejestracja. Warto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2002 roku wychodziło jeszcze 2.0 16V F4R i to najlepszy silnik do coupe po lifcie. Dobrze znosi gaz i ogólnie fajny silnik, tylko trudno trafić takie auto. Jak już się trafi, to dobry egzemplarz trochę kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwiększ trochę budżet i rozejrzyj się nad klubowymi megankami MCKP.

Ostatnio pojawiła się np taka kupeja:

http://otomoto.pl/renault-megane-coupe-alufelgi-16-dvd-fl-C19250249.html

należy do użytkownika maludinho.

 

Ja bym szukał phII, są lepiej zabezpieczone przed korozją, nowsze silniki, czasami lepiej wyposażone, ogólnie poprawione w stosunku do phI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem to ogłoszenie. Ale niestety miałem przyjemność jeździć jeszcze ph1 tym 90KM 1.6 silnikiem. I wiem ze to ciut za mało. Z silnikiem 1.6 bardziej bym mnie interesowało.

Plus do tego okropnie nie podobają mi się w kolorze żółtym. Perła, czarny, granat te ładne. Ale żółte zupełnie mi nie podchodzą chyba jako jedyny kolor...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!