Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

parujące lampy


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio padła mi żarówka H7 w reflektorze. Odkręciłem dekiel, wyjąłem żarówkę i bez zakładania dekla postanowiłem na drugi dzień zamontować nową H7. Niestety na drugi dzień była straszna burza, z opadami jakby ktoś lał z cebra i sporo wilgoci dostało się bez problemu do reflektora. W jaki sposób usunąć tą wilgoć ? Myślałem, że wystarczy w te upalne dni wymontować nową H7, odkręcić dekiel aby było ujście dla wilgoci. Niestety topornie to idzie. Czy muszę odkręcić reflektor i potraktować go suszarką, czy jest jakiś inny prostszy sposób ?

 

Zgodnie z Regulaminem najpierw :) i piszemy w temacie traktującym o tym samym problemie jak nie ma to dopiero zakładamy nowy.

Tym razem skleiłem, następnym razem wyrzucę.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam :P mnie paruje jedna lampa przednia w Megi II pi lifcie 2007r (soczewka) i bym spróbował z silikonem ale nie wiem jak zdjąć ten duuuuuży czarny plastik który jest na około klosza :) i też dziwne bo na dworze ciepło, auto nie jeżdżone a pod wieczór paruje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

Odświeżę temat :notacrook:

Ostatnio zmieniłem lampy w mojej Meg z phI na phII i jedna zaczęła parować. Dziwna sytuacja bo kilka razy już byłem na myjni i nic a ostatnio przyszła burza i bach! cała lampa zaparowała i to strasznie. Wczoraj je wymontowałem sprawdziłem szczelność wszystko ok, wysuszyłem zatkałem kanały wentylacyjne (czy jak tam to się nazywa), zamontowałem na aucie. Po godzince wychodzę i co widzę? znowu zaparowane...masakra...a pogoda jest piękna. Dziś je znowu susze i tym razem zamontuję z odetkanymi kanałami jak jest oryginalnie (i tak też jest w drugiej lampie, która nie paruje) zobaczymy co z tego wyniknie...

Czy Ktoś miał podobny problem i się z nim uporał?

Proszę o jakąś radę :mrgreen:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o lampy tylne tak? Wymontuj je z samochodu i wyjmij wkłady lamp wtedy będziesz miał dostąp do wnętrza klosza. Większe farfocle możesz po prostu wytrzepać, na jakiś drucik nawiń szmatkę lub coś podobnego, zwilż ją wodą z płynem i wytrzyj lampę. Możesz tez ją wypłukać. Ja używałem zwykłej kranówki bo bałem się o odblask (kilka kropelek zostawiło ślad al praktycznie tego nie widać) wiem, że płuczą woda + ocet, woda + płyn do naczyń, woda + woda destylowana.

Co do mojej parującej to znowu ją wysuszyłem i zamontowałem ale jednak nie odtykałem tych kanałów. W nocy z poniedziałku na wtorek padało dość sporo i wczoraj w dzień też, lampa nie zaparowała ponownie :) Raczej już tak ją zostawię (druga ma odetkane kanały i nie paruje :) )

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przednią to może być problem jedynie po wyjęciu żarówek możesz coś pokombinować...wytrzepać czy wilgotnym wacikiem na patyczku wyciągnąć. Lampy raczej sam nie rozkleisz.

Co do mojej parującej tylnej to chyba rozwiązałem problem bo od kilu dni pada i na myjni byłem i jest ok. A zrobiłem tak: żarówka od wstecznego z tej strony nie dział bo nie ma wiązki więc kostka na nie nie była podpięta. Zakleiłem silikonem i odetkałem te kanaliki wentylacyjne, które wcześniej zatkałem. Dziś w nocy też lało i lało w dzień, przed chwilą sprawdzałem i wody ani pary ni ma :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!