Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

LPG-Trójmiasto i okolice


sinypl

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

jestem laikiem w sprawach motoryzacji a gazu to juz szczególnie... Chciałbym sie jednak dowiedzieć gdzie w trójmiescie lub okolicach jest jakis dobry punkt gdzie mi go zainstaluja. Prosiłbym także o jakąś pomoc w wyborze rodzaju instalacji. Wolałbym oczywiście jakąś tanią ale jeśli tanie znaczy słabe to oczywiście rozpatrze droższa.

 

Samochód to: Renault Megane 1.4 rocznik 1999

 

przebieg: ok 120tys

 

dziekuje i pozdrawiam

 

[ Dodano: 2007-08-27, 08:59 ]

witam,

dzisiaj dzwoniłem do Auto Gaz "S-m" w Gdansku. Powiedziano mi ze tylko sekwencyjny wchodzi w gre i tylko firmy BRC (3000-3500zl).... Opinie na tym forum o BRC sa rózne ale czy ktos zakladal BRC do megany wlasnie w tym zakladzie? Jak wrazenia?

pozdrawiam

 

[ Dodano: 2007-08-27, 12:04 ]

bo calodziennych telfonach mam dwa wyjscia: albo instalacja STAG 300 lub BRC

ktora polecacie?? roznica cenowa to 900zl

 

[ Dodano: 2007-08-30, 08:01 ]

Klamka zapadla!! Instaluje Stag300 u gazowników w Redzie. Firma to Gaz Serwis, dam znac jak wrazenia...pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam

Przymierzam się do Renault Megane II z silnikiem 1.6 16V i mam zamiar założyć w nim LPG. Czy ktoś orientuje się, gdzie w województwie pomorskim (okolice, nawet odległe, Trójmiasta) warto taką instalację założyć? Jakieś sprawdzone warsztaty albo takie, które należy omijać? Które zakładają wlew obok wlewu paliwa?

Z góry dzięki za odpowiedź

 

Temat przeniosłem do istniejącego - lepper_pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach