Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie pali na 1 i 4 culindrze czy to wina cewki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie moja megane nie chodzi na 1 i 4 lulinderku Czyli pierwsza ceka czy moge przelozyc fajki z 2 i 3 cylindra na 1 i 4 zeby sprawdzic czy to nawaliła cewka czy cos innego.

 

Powiedzcie jeszcze czy ta ewka bedzie pasowała do mojej megi ?

 

http://www.allegro.pl/item225817500_cewka_...ault_sagem.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić bedzie łatwo. Odkręć dwie cewki i zamień je miejscami. Podłącz tak jak powinno być. Jeśli przestanie palić 2 i 3 cylinder to masz odpowiedź. Zamiana samych fajek jest nieodpowiednim pomysłem. Te cylindry maja zapłon przestawiony wzgledem 1 i 4, tak więc silnik nawet nie odpali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie moge dostać cewke beru do mojej megi ?

 

W moim samochodzie sa dwie podwojne cewki jedna ma czrne wejscie tak jak na zdjeciu a druga ma biale nic sie nie stanie nie uszkodze drugiej cewki jak podłącze ja zamiast pierwszej ?

 

Mam troche starsza wersje

http://grono.net/pub/u/884018/gallery/1004773/4/

 

[ Dodano: 2007-08-27, 18:32 ]

Sosy ze post pod postem ale czy jest tu jeszcze ktoś kto odpowie na mojej pytania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to sa raczej orginały bo auto ma przejechane 154tys km bylo sprowadzone z niemiec i od nowosci ma prowadzona ksiązke serwisowa i wszystkie wymiany byly dokonywane w autoryzowanym serwisie mam nawet wszystkie faktóry na wymienione czesci. Czy jest mozliwe zeby padło coś poza cewka ?

 

Jak silnik jest zimny to pali i chodzi na wszystkich cylindrach jak sie zagrzeje to zaraz zaczyna sie dusic i słabnac a pod maska silnika lata na wszystkie strony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzić czy cewka jest sprawna ?

Szybko opisze mój problem: przy drugiej cewce urwała mi się śruba mocująca (klucz 10) i teraz auto pali na 3 cylindrach (silnik chodzi jak traktor cały sie trzęsie spada z obrotów 500-800obr/min) czy włoże cewke przy tej urwanej śrubie na swoje miejsce czy nie, cały czas chodzi na 3 cylindrach. Postanowiłem zamianić cewki (tylko ceweki, keble zostały na swoich miejscach) problem pozostaje ten sam chodzi dalej na 3 cylindrach, różnice tylko mozna odczuć wypinając z cewki wtyczke auto spada z obrotów w ostateczności gaśnie. Mam cewki typu SAGEM, nie wiem czy aby problemu nie robia świece jeśli mogą to na jakie wymienić ?

 

P.S Co do urwaniej śruby koszt naprawy tego +wymiana cewki w ASO 4-5 tyś :shock:

wykręcenie urwanej śruby w Serwisie RED LINE 50zł zawsze te dwa zera mniej :-P

aha +cewka 120zł

 

[ Dodano: 2007-09-04, 13:56 ]

no i zrobili 208zł ! Polecan Red Line jeśli chodzi o mechanike samochodową zwłaszcza samochodów sportowych :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

miernik. porównać rezystancje pinów na jednej cewce z drugą <--- tak sprawdzamy cewki. oporności powinny wynosić na jednej cewce na uzwojeniu pierwotnym 1 ohm a na wtórnym 10 k ohm. niestety niewiem które piny to uzwojenie pierwotne a które wtórne. pozdrawiam

 

P.S. pierwsza cewka (patrząc od przodu auta od lewej) odpowiada kolejno za 1 i 4 świece a druga za 2 i 3

1 świeca jest liczona od koła zamachowego (czyli od prawej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!