Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Buczenie mojej megany


Rekomendowane odpowiedzi

Mam Megankę z 98r Niedawno wstawiłem dwie zamienne poduszki z przodu - to była tragedia! Buczenie i hałas w kabinie. Pojechałem z reklamacją. Założyli inne zamienniki. Teraz mam z firmy Sasic. Jest lepiej, ale daleeeko do tego co było przed wymianą. Gdybym był pewny na 100% że oryginalne poduszki rozwiążą mój problem to zainwestowałbym w oryginały. W ASO 380 za prawą i 320 za lewą. Duży kosz w stosunku do wartości auta, ale cenię sobie komfort jazdy (jak na takie autko) a z Megi ciężko się rozstać. Chciałbym nią jeszcze długooo jeździć. Czy ktoś z Was zrobił taki krok i kupił oryginały?

florek84 kupił części w serwisie w Belgi. Ciekawe czy to oryginały i ile zapłaciłeś i dlaczego akurat aż w Belgi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bronius- sugerujesz, że kupowanie poduszek w ASO jest bez sensu? Nie kupię tam nic lepszego niż Sasic? To jednak dla mnie kupa kasy, więc muszę to przemyśleć. Mam nadzieję, że w ASO mają poduszki oryginał tzn. "Renault France" te które dawali na pierwszy montaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zależności od silnika i roku jednym z dostawców do renault el. gumowych były powyższe firmy. Wszystko to co w ASO można kupić nie zostało wyprodukowane przez Renault, ale właśnie przez jedną z tych firm. Sprzedają one też wyroby z tej samej linii produkcyjnej, bez znaczka renault, za dużo niższa kasę - i taki zakup wydaje się ekonomicznie i jakościowo najsensowniejszy

 

ps. nie ma czegoś takiego jak "renault france"

 

co do buczenia to może silnik inaczej leży na nowych poduszkach i np. układ wydechowy jest gdzieś naprężony przez co wpada w rezonans, bądź też pojawia się nieszczelność na łączeniach z uwagi na te naprężenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Poduchy te kupiłem w Belgii bo tu pracuję.Koszt oryginału to: pod silnik-103 euro czyli 422zł a pod skrzynie 38 euro czyli 155zł.Więc tak się zastanawiam czy w Polsce są one tańsze? To na pewno oryginał bo różnica jest ogromna.Wcześniej nigdy bym nie pomyślał że poduszki mają wpływ na hałas w kabinie.Moja rada: nie wkładajcie do swoich aut byle czego.Czasami warto dopłacić żeby mieć zadawalający efekt.Pozdrawiam

 

[ Dodano: 2009-11-05, 20:10 ]

Dodam że też sie zastanawiałem czy to pomoże i czy to nie jest wyrzucanie pieniędzy,ale warto było.Na poduszkach jest wytłoczone logo renault więc chyba oryginał.Ustawienie silnika na nowej poduszce mniej więcej na środku żeby był ten sam odstep od ograniczników pomogło na szarpanie przy ruszaniu.za pierwszym razem tylko ją przykręciłem i własnie czasami mi szarpał gdy ruszałem.Teraz to już bajka. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

florek84 – Twój tekst na forum przekonał mnie do tego kroku i zamówiłem oryginalne poduszki. Jest to kupa kasy i z wielką niepewnością czekałem na efekt ich wymiany. Dzisiaj byłem je zamontować. Zapomniałem, sprawdzić czy jest na nich wytłoczone logo Renault, ale na pewno na nich były wytłoczone numery jakie stosuje Renault na oryginalnych częściach. W moim przypadku są to: 7700785949 i 7700801543. Byłe też nalepi Renault z numerami i kodami paskowymi, ale to nie oznacza, że ma się oryginał. Muszę się przyznać, że z niepokojem przystępowałem do pierwszego odpalenia silnika a potem próbnej jazdy, ale teraz mogę szczerze powiedzieć, że było warto zainwestować w oryginalne poduszki. Teraz mam tego czego oczekiwałem. W kabinie brak wibracji i nieprzyjemnego buczenia. Wszystkie poprzednie poduszki łącznie te z firmy Sasic mogą się schować. Muszę też powiedzieć, że jeżeli ktoś nie zwraca uwagi na komfort jazdy - nie przeszkadzają mu wibracje i buczenie to nie trzeba kupować oryginałów. W tych warunkach też można jeździć. Mój drugi domowy kierowca tak jeździł i mu to nie przeszkadzało. Ja wybrałem jak na to auto ciszę i spokój a że kosztowało mnie to ponad 700zł to już inna sprawa, ale teraz nie żałuję tego wydatku. Mam nadzieję, że te poduszki przeżyją moją Renię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Witam.

U mnie dzisiaj nagle zaczęło głośno buczeć w kabinie. Auto tego samego dnia miało trasę 200km, potem odstawione pod blok, po 15 min. odpalam i zonk. Buczenie i lekkie wibracje czuć tylko w kabinie. Na zewnątrz nie słychać nic niepokojącego, w komorze silnika też cisza. Słychać to tylko w środku na biegu jałowym i jakby przy dodawaniu gazu jest troszkę głośniej, przy normalnej jeździe (obroty 2-2,5 obr. również w normie). Najgorsze jest to że w czwartek auto musi mnie dowieźć na lotnisko (120km)a do czwartku nawet nie mam jak podjechać do mechanika. Jak sądzicie czy jest zagrożenie że przy takim objawie megi może się rozkraczyć po drodze? Dodam tylko, że dwa lata temu, urwał się wydech na łączeniu środkowego z łączem elastycznym i zostało to po prostu pospawane. W miejscu tym widać pordzewiały spaw ale czy są tam przedmuchy to ciężko powiedzieć. Pamiętam, że przed tym incydentem auto ogólnie chodziło coraz głośniej, teraz jest mocne buczenie tylko w środku.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam układ wydechowy.

Jak nie puściło na spawie, to pewnie na części elastycznej, lub któryś tłumik.

Zerknij też, czy nie masz przedmuchu na kolektorze wydechowy i spróbuj lekko dociągnąć śruby (z wyczuciem, bo się później rozszerza wszystko pod wpływem ciepła).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, podepnę się do tematu ,miałem wczoraj pecha jechać słynną S 8 w Łasku /powrót z Wrocławia/ i po 2 godz w korku słychać było w moin sceniku takie buczenie nie zbyt głośne ale buczenie które cichło po wciśnięciu sprzęgła /czyżby się kończyło/a w korku jak to wkorku 1 i sprzęgło,1 i sprzęgło i tak 3 kilometry.

Poproszę o sugestie i ewentualne potwierdzenie moich domysłów.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.7 - logika wypowiedzi

Pawel

Edytowane przez krzycho36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!