Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

2.0 8V czas na zmiany


ligu

Rekomendowane odpowiedzi

fundusze można przemyśleć jak będzie jakaś ciekawa propozycja tylko nie wiem co by można przekombinować czy jakieś turbo czy przeróbka na 16V czy da się przeżucić głowice do tego silnika z 16V czy raczej się nie opłaca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na turbo to tak w okolicach 10+k pln musisz liczyć. A jak "przeróbka" na 16v to już lepiej kupić całe 2.0 16v i swapować.

Może tak, jak masz zamiłowanie do dłubania i chcesz mieć "coś" zrobione samemu, to śmiało działaj. Takie moce jakie uda Ci się wyciągnąć z f3r`a, znajdziesz na spokojnie w innych silnikach.

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może orientuje się ktoś ile najwięcej KM udało się komuś wydusić z tego silnika bez uturbiania i zmian na 16V na przykład jakieś ostre wałki lżejszy zamach itp.??:)

Edytowane przez ligu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!