Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z bluetooth


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Zakupiłem niedawno megane III coupe z ori radiem i navi i mam problem tego typu że chce sie połączyć z bluetooth i korzystać z zestawu głośno mówiącego i tak z bluetooth sie łączę wpisuje kod ----> połączone ale jak wybieram numer i chce z kimś rozmawiać to nie słychać tego kogoś w głośnikach samochodu, mikrofon też nie... co mogę robić źle? dodam że na wyświetlaczu pojawia sie głośnik i przekreślony... ale to chyba oznacza że nie można teraz słuchać muzyki...

 

dzieki wielkie za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Mam taki sam problem. Mój telefon Nokia E52 nawiązuje kontakt bluetooth z radiem w samochodzie ale próba łączenia się z kimś nie jest możliwa. System głośnomówiący radia nie działa. W autoryzowanym serwisie powiedziano mi, że nie wszystkie telefony mogą się łączyć poprzez radio. Na stronie internetowej jest wykaz telefonów, które są odpowiednie dla tego radia. Mojego telefonu tam niema. Lista ta zawiera generalnie telefony z lat 2006 do 2009 a brak tam nowych telefonów. Może fachowcy podpowiedzą w czym problem i które telefony aktualnie sprzedawane będą współpracować z radiem samochodowym w renault megane III. Czy to jest sprawa bluetooth czy też jakiegoś protokołu firmy renault, którego nie spełniają niektóre telefony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jerzyjanik

Nie wierz tak bezkrytycznie w to co mówią w ASO. Bluetooth to bluetooth i jest określonym standardem - nie może mieć znaczenia typ telefonu. Więc jeżeli dwa urządzenia działają w tym samym systemie (bluetooth) to nie ma siły, żeby się nie łączyły. Powodów szukaj gdzie indziej. Ja również mam Nokię E52 i bez problemu wszystko mi działa (wszystkie możliwości podane w instrukcji radia, łącznie z przenoszeniem dzwonka telefonu). Poprzednio używałem Nokii C1 01 i też było w porządku. Ta Nokia nie przenosiła mi tylko dzwonka i tu miał znaczenie typ telefonu - nie przesyłał on dźwięku A2DP. Zrób więc tak jak podaje instrukcja i musi ci działać.

 

sebinho

Może masz wyciszony dźwięk telefonu w radiu? Ustawiałeś poziom głośności?

 

Popatrzcie jeszcze tu

http://megane.com.pl/topic/35868-bluetoth-scenic-iii-megane-iii/page__pid__307274__st__16#entry307274

Edytowane przez martello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem. Mój telefon Nokia E52

 

miałem kiedys Nokie E52 i zestaw Nokia CK-7W w MII - za cholere nie mogly sie dogadac mimo iż obydwa urządzenia obslugują ten sam standard, są tego samego producenta i wspieraja się wzajemnie - salon oraz Autoryzowany Punkt Serwisowy nie byli w stanie nic poradzić chociaż problem stwierdzali na miejscu w mojej obecnośći - brak dzwieku polaczenia przychodzacego w glosnikach samochodu... Jak dzwonil telefon a mialem go w torbie w bagazniku to orientowalem sie iz jest polaczenie przychodzace po tym iz wyciszalo sie radio... Ale jak radio bylo wylaczone to wysiadalem z samochodu i mialem np 4 nieodebrane polaczenia... Serwis centralny odsylal mi non stop telefon jako sprawny (mimo iz pracownik przyjmujacy dopisywal recznie iz sam widzial i stwierdza usterke) i zgodny ze specyfikacja producenta - nie dawalem za wygrana - dostalem nowy telefon - nadal to samo... troche zbagatelizowalem temat - zmienilem samochod i mam teraz wbudowany fabrycznie - E52 nadal miala problemy... rece opadaly - sprzedalem sluchawke na alledrogo i kupilem n8... oczywiscie rowniez byly problemy przez pierwsze 3 miesiace - szlag mnie trafial. Kupilem telefon z gornej porki a on caly czas rozlaczal sie z BT w M III. Na jednym kilometrze potrafil zrobic to 2 razy - naturalnie rozlaczal tez polaczenie BT podczas rozmowy co najbardziej irytowalo po jakims czasie wyszedl nowy soft do N8 i od tego czasu wszystko jest ok.

 

Ogolnie życze powodzenia w na polu walki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie,

Serdecznie dziękuję za przesłane odpowiedzi i podpowiedzi. Jedna z nich zawierała uwagę o aktualizacji oprogramowania. Ponieważ w samochodzie zaktualizowano mi oprogramowanie, pomyślałem o moim telefonie, kórego nie aktualizowałem od zakupu. Po aktualizacji przez Internet do najnowszej wersji zrobiłem nowe parowanie urządzeń i stał się cud. Wszystko działa. Czasem zapominamy o prostych rozwiązaniach.

Nie wiedziałem, że społeczność sympatyków Renault Megane jest tak chętna do wspomagania się. Serdecznie dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!