Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radio trzeszczy,gubi sygnał-ogolnie nie da sie sluchac!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczow.

Moze ktos z was moze mi poradzic co zrobic aby radio gralo poprawnie? Mam dosc wysoki model Pioneera i za nic nie chce ladnie grac radio,nawet rozglosnie o tak silnych nadajnikach jak RMF czy ZET. Doszly mnie sluchy ze "Renófki" ak maja bo w poprzedniej(R19) tez mialem ten problem. Zakladalem radio JVC (rowniez powazny model) i bylo to samo...

Zastanawia mnie tylko ze u kumpla w Cupie gra miodzio...

Instalacja antenowa jest OK.

O co tu chodzi ,pomozcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ja wymieniłem :-P - kabelek idzie od radia w prawą stronę w dół - wymiana nie jest skomplikowana, wiąże się z częściowym ściągnięciem wykładziny od strony pasażera - każdy sobie z tym poradzi najlepiej zabrać się za to lecąc od progu do przodu auta - kabelek leży na podłodze w specjalnych zaczepach po czym idzie słupkiem na dach auta - należy wyciągnąć lampkę w podsufitce i po odkręceniu samego już kabla przyczepić do niego kawałek sznurka - powoli przeciągać najpierw w jedną stronę a następnie z nowym kabelkiem antenowym w stronę drugą - kabelek do karoserii przymocowany jest zaczepami - są dosyć miękkie - ja nawet po zwiększeniu średnicy oryginalnej anteny (spowodował to sznurek obwiązany szkotką) dałem radę przeciągnąć ją przez nie - a zresztą - pół godziny roboty i radyjko gra jak należy ;) - ważna rada - przed wymiana całego kabla sprawdź czy faktycznie ma on przerwę!! - w jednym miejscu fabryczne kable antenowe w megankach są łączone - jest tam taki metalowy wtyk - jedna część wchodzi w drugą - sprawdź w miejscu tego wtyku połącznie, rozruszaj, rozepnij, poczyść, połącz - na pewno pomoże i nie potrzeba całego tego cyrku który opisałem powyżej... ;)

;) a jeszcze jedno - miejsce łącznia znajduje sie od strony deski - znaczy od radia idzie kawałek anteny - po czym jest owo połączenie......i dłuższa część anteny leci podłogą poprzez słupek do dachu..... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

hmmmm - jak by to sprecyzować - aby dostać się do owego "łączenia" kabla antenowego najlepiej wyciągnąć radyjko i spróbować wyciągnąć od spodu od strony pasażera antenę - ta końcówka która wchodzi w radyjko ma jakieś 30 - 50 cm i jest to łączenie - trzeba sie porządnie ponaginać polukać od dołu od strony pasażera, wsadzić łapkę namierzyć ją pogrzebać za panelem środkowym - wtedy można się do niej dostać - a jak nie da to lekko podważyć tapicerę - tam są na brzegach zaczepy potem można to wszystko ładnie ułożyć tak jak było - pisząc nic chyba więcej nie mogę pomóc tylko życzyć miłej zabawy ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Od dzis jestem posiadaczem reni scenica 2.0 rt ale niestety ulamana mam antene przy samym dachu czy krazy gdzies jakis manual jak rozebrac czesc lampki przy podsufitce zeby nic nie uszkodzi(2 elektryczne szyberdachy) i samemu wymienic antene??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
czy krazy gdzies jakis manual jak rozebrac czesc lampki przy podsufitce zeby nic nie uszkodzic??

 

Witam,

mam podobny problem, niechcacy "ukrecilem" antene zamiast ją odkręcić, i teraz mam kikuta na dachu - coś tam odbiera, ale chciałbym teraz wymienić np na taką:

 

http://www.allegro.pl/item316950015_antena...lt_peugeot.html

 

Problem - nie wiem jak rozebrać lampki na suficie by nic nie zniszczyć (szyberdachu nie mam)...

 

Może ktoś coś doradzić, jak dobrać się do tego panelu na suficie?

 

Dodatkowo - czy są jakieś anteny typu "płetwa rekina" do meganki '96 ? :(

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam,

Mam trochę podobną sytuację:

W dużych miastach jest ok (np. wawa - nawet kilkanaście stacji świetnie odbiera, łódź - bez problemu kilka lokalnych stacji oraz takie jak trójka, rmf czy zetka), ale u mnie na wsi tylko lokalną stację da się jakoś słuchać.

Zastanawiam się, czy w takiej sytuacji winny może być kabel antenowy, czy może lepiej kupić jakiś wzmacniacz sygnału między radio a antenę...

Miał ktoś taki problem i udało się go rozwiązać?

 

PS: Problem radia wykluczam - w poprzednim odbiorniku miałem podobne kłopoty, a czasami mam już dość słuchania płyt i wolałbym jakąś sensowną stację...

 

[ Dodano: 2008-10-06, 11:41 ]

Właśnie przypadkiem odkryłem jeszcze jedną zależność:

przy wyłączonym silniku (kluczyk przekręcony "do połowy") nawet nieźle odbiera kilka stacji, ale po uruchomieniu silnika wszystko znika (zostaje tylko 1 lokalna stacja).

Czyżby jakieś przebicie? Gdzie i jak tego szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a ja mam podobny problem z fabrycznym radiem. meganka 2006. w trakcie jazdy gubi sygnał stereo, wchodzą trzaski, ale stacje trzyma. zmieniłem antenę - fachowiec przypuszczał, że zamiękł wzmacniacz, teraz mam bez wzmacniacza. to samo. sprawdziłem styki przy radiu - idealne, mimo to delikatnie przeczyściłem. napięcie na końcu kabla, przy antenie takie jak trzeba. radio raz gra idealnie, za chwilę trzeszczy, jest mono, i znowu ok. teraz już nie wiem co robić ? kabel (ale prąd idzie - sprawdzone miernikiem)? głowica w radiu (w ogóel chyba byłby kłopt z ustawieniem stacji - ale z tym nie ma problemu) ? Gdyby jednak radio to jest problem. w renówce w moim mieście tego nie naprawiają, każą wysłać do gdyni, ale jeśli to nie radio, to co ? proszę o pomoc !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bruno00, spróbuj pożyczyć antenkę z kabelkiem i podłączyć ją bezpośrednio do radia oraz do masy (ja użyłem u siebie zamka w drzwiach - bez lakieru, więc dobrze przewodzi)

 

u mnie okazało się , że nie ma masy (na pożyczonej antence gra idealnie) - czyli pewnie przerwany kabel

teraz się zastanawiam jak najłatwiej przeciągnąć nowy kabel :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tak z tym moim radiem fabrycznym w dwójce. Wymieniona antena na nową - bez wzmacniacza, wymieniony cały przewód łąćżący antenę z radiem - dalej w trakcie jazdy zdarzają się szumy i miejsca, gdzie AF RDS szuka nowego sygnału dla stacji. W warsztacie powoedzieli, że oni nie mogą już więcej nic zrobić. Czyżby radio ? ale chyba nie, bo inne podłączone do tej instatalcji miało to samo.... najprościej zmienić samochód <ok>

 

[ Dodano: 2008-11-18, 21:51 ]

teraz kupiłem nastepne radyjko - oryginalne - po zamontowaniu dzieje się to samo ! Jakaś wada fabryczna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!