Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Obroty 1100-1200 2.0 8V


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam nietypowy problem. Mianowicie. Od około 2 tyg w moim aucie po odpaleniu silnika obroty oscylują w granicy 900. Po chwili około 1-2 minut obroty są 1100-1200 i utrzymują się cały czas. Gdy wypnę wtyczkę od krokowego jest zero reakcji. Jak były obroty tak są . Dodam że dzieje sie to na gazie jak i benzynie. Pomieniony Krokowy, sonda i czujnik temperatury biała wtyczka z drugiego 100% sprawnego auta i bez zmian. Co moge jeszcze sprawdzić? Dziwi mnie brak reakcji krokowego i czujnika tem. na wypięcie wtyczki. Auto odpala ładnie na zimnym i ciepłym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wymieniłem wszystkie czujniki (temperatury, wałka rozrządu, temperatury powietrza, połozenia przepustnicy) poza czujnikime położenia wału. Przeczyściłem przepustnicei załozyłem nowe uszczelki, wymieniłem cewki. Auto juz ładnie odpala. Problem teraz to na benzynie obroty mi falują tak od 900 do 1500.Co może byc przyczyną? Dodam ze krokowy jest załozony z innego sprawnego auta i objaw jest dopiero na ciepłym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Czesc Kolego,

 

I jak rezultaty dalszej diagnostyki?

 

Ja u siebie wymieniłem krokowca na oryginał za 350

Świece na NGK

Przewody WN NKG

Czujnik położenia wału

Czujnik temperatury płynu

Lambdę na ogyginalną nową (4 przewody) ok 350 + czyszczenie wtyczki Kontaktem po mechanikach i ułożenie kabla w odpowiedniej spince.

Filtry

Olej

Rozrzad

 

Auto pali na "dotyk" ale mam prawie to samo tyle że na zimnym jest super trzyma około 750 i na gazie i benzynie.

 

Natomiast w miarę jak się rozgrzewa rzeczywiście obroty zaczynają bardzo powoli falować tak do około 1000-1050, po osiągnięciu połowy skali temperatury oleju. Sprawdzam to już automatycznie na każdym skrzyżowaniu, szczególnie dobrze to widać ostatnio po czyszczeniu wtyczki od Lambdy oraz po poruszeniu dolotu ponieważ strzeliło mi zabezpieczenie filtra powietrza od LPG na skutek ubogiej mieszanki oraz rozszczelnil się dolot (rurka metalowa obsadzona w rurze gumowej dolotu). Po tym 2 obejmy musiałem odkrecic i skręcić spowrotem oraz założyć gume zabezpieczająca strzał.

 

Zaczynam podejrzewać, że za to odpowiedzialny jest faktycznie dolot. Niedługo robie jeszcze diagnostyke samej lambdy bo mam po wymianie błąd na komputerze wiec podziele sie informacjami, chociaż sama lambda wg. komputera z diagnostyki LPG "jakoś tam działa". Może po czyszczeniu wtyczki i ruszeniu kabla zaczęła.

 

Powiedziałbym, że w twoim przypadku powinieneś zacząć od czujnika temperatury płynu chłodzącego i czujnika położenia wału. Ja na początku miałem właśnie takie objawy jak opisałeś + po wciśnięciu gazu zaraz po odpaleniu prawie gasł i kilka razy trzeba było kręcić rozrusznikiem. NIe wspominając o dwóch błędach stałych właśnie tych czujników na CLIP (ten sam silnik mamy). Robiłeś już diagnostyke na kompie ? No i jeszcze na koniec dodam, że wg mnie trzeba chwile pojezdzić po każdej wymianie żeby zrobić adaptację na kompie. Podobno okolo 10 startów silnika.

 

Pzdr.

Co jest powodem że wkleiłeś trzy takie same posty w trzech różnych wątkach?

Zalecam przypomnienie Regulaminu forum.

W "nagrodę" przydzielam punkcik.

 

Dodano: 09 sie 2012 - 15:48

Jak byś się wczytał dokładnie to byś zobaczył że nie są takie same, a powody chyba sa dla wszystkich procz ciebie jasne.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam nagane 1.6 8v w LPG II generacji. Po ostatnim strzale z filtra krokowiec chyba się przestawił. obroty sa w granicach 1000obr/min. Co robić ? Krokowiec niedawno zmieniany. Reset tez nic nie pomógł, chyba wykręcę go i wyczyszczę może ten "trzpień" sie przestawił od tego strzału?

 

 

przeczyściłem krokowca (szmatką tylko bo niedawno był wymieniany i czyszczony) wsadziłem walnąłem reset i obroty poniżej 500. A na dodatek po jakiejś minucie zaświeciła się kontrolka zółta od ukł wtryskowego? taki zygzak w prostokącie. Może czujnik podciśnienia podał ?

Kurde już nie wiem co robić mam z tym samochodem od czego zacząć. Chyba zacznę od kupna nowego krokowca tego za 40zł na all. A potem to już nie wiem, pozbęde się go chyba.

Edytowane przez Szeryf94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 25 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!