Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Niezadowolony z gazu...


deephouse

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Ok miesiac temu zalozylem sekwencje stag 300 do meganki 1,6 8V. Niestety nie jestem zadowolony. Panowie fachowcy meczyli moje auto kilka razy i dalej nie moga zrobic tak jak nalezy. Auto nie przyspiesza, dlawi sie, pali duzo... Szczerze powiedziawszy oni sami nie wiedza o co chodzi. Czy jest jakies prawo konsumenta, dzieki ktoremu moglbym pojechac do nich zeby mi to swinstwo zdjeli i oddali pieniadze? Osobiscie nie mam zamiaru meczyc sie z autem zwlaszcza ze w miejscu gdzie montowali mi gaz jestem co 2 tygodnie na weekend a pozniej musze sie wkur..iac jezdzac po Wroclawiu... Z gory dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż. Dziw bierze, że nie mogą sobie chłopcy dać radę z taką instalką. Wniosek jest taki, że trafiłeś na paproków. Teoretycznie masz prawo żądać usunięcia instalki, ale praktycznie sprawa nie do wygrania. Możesz umówić się z nimi, że podjedziesz do innego zakładu aby rozwiązali problem, kosztami natomiast obciążysz ich. Może się uda. W tej instalce nie ma prawa nie działać wszystko tak, jak powinno. Chyba, że chłopcy coś skiepścili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podałeś mocy silnika ani typu reduktora, stąd trudno ocenić prawidłowość doboru elementów instalacji. W trakcie regulacji jakie ustawiono cisnienie gazu ?. Być może masz dysze o nieprawidłowo dobranej średnicy do wydatku reduktora i mocy silnika. Poszukaj na stronie firmowej STAG'a www.ac.com.pl jakie powinny być parametry dla Twojego silnika. Czy udało Ci się podejrzeć parametry podczas ustawiania w zakładzie ? . W porządnym zakładzie gazownik pokazuje jak po jazdach testowych należy skorygować parametry w oparciu o mapę wtrysków. :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

Dawno już nikt tutaj nic nie pisał ale może uzyskam jakieś pomocne odpowiedzi na moje problemy;/ Otóż pół roku temu założyłem instalacje STAG 300 do mojej megi i na samym początku autko pracowało świetnie:) praktycznie żadnej różnicy nie było po za tym że przy przełączeniu się na gaz delikatnie szarpało ale bardzo delikatnie. Po pewnym (czasie trudno mi określić po jakim przebiegu dokładnie ale gdzieś tak po 10 tys.) zaczęły się problemy;/ Autkiem zaczęło szarpać przy obrotach do 2tys. a w szczególności przy skręcaniu na krzyżówkach czy pod górkę. Panowie od gazu wyregulowali instalację, i powiększyli średnice otworów na wtryskach(chyba, nie mam pewności tak wiec zrobie foto elementu w najbliższym czasie wrzucę) ale to nie rozwiązało problemu;/ troszku tylko pomogło. Przy następnej wizycie na regulacji pan stwierdził ze świece maja przebicie i polecił mi świece Tutela (TGD15YS) lecz autko na nich jest zmulone:( i do tego jeszcze jak autko dostanie większych obrotów to sie automatycznie przełacza sie na Pb a to fakt że w zbiorniku już się gaz kończy ale wczoraj zrobiłem jeszcze około 60 km. po tym jak sie przełączył podczas wyprzedzania.

Przebieg przy instalacji 137 tys. , obecny 155 tys.

 

Renault Megane 1,6 v8 90KM (K7M)

Reduktor, wielozawó - Tomasetto

Układ elektroniczny - STAG 300

Ciśnienie próbne/robocze 3,0/2,0

Wsumie to nie wiele mam wyszczególnione w papierach od gazu;/

Troszku sie rozpisałem, ale wkurza mnie to już;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie, czasy wtrysku, zapisane blędy itp. mozesz odczytać programem ACgasSynchro (czy jakos tak) odpalając go na komputerze połączonym interfejsem do staga300.

Z małego doświadczenia powiem tylko, ze przełączenia na benzynę na wyższych obrotach powodowane sa spadkiem ciśnienia w listwie wtryskowej, a to spowodowane jest brudnymi filtrami.

Poszarpywanie podczas przełączenia na LPG likwiduje się sekwencyjnym załączaniem wtryskiwaczy gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie
spadkiem cisnienia to za szybko powiedziane. jednak faktem jest ze napewno przelacza sie z powodu braku wydajnosci paliwowych instalacji lpg , moga to byc filtry , ale moze byc to zla regulacja cisnienia , dawek , zanieczyszczona listwa itp.

 

Proszę zapoznać się z regulaminem forum :!:

Polecam pisanie z polską czcionką i tak jak przyjęto w naszym języku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!