Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wtyka komputera?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ponownie.

Teraz mamy nowy problemik. Chodzi o wtykę do komputera. Wczoraj auto zaczęło mi kichać i szarpać. Mechanik poradził mi by zajrzeć do tej właśnie wtyki i sprawdzić czy nie są zaśniedziałe styki. Niestety były. Po dogłębniejszym przyjrzeniu się zauważyłem, że w prawej części wtyki (tam gdzie są grubsze styki) brakuje jednego, ostatniego wtyku. Zaznaczam ze chodzi o wtykę nie o komputer. Czy ktoś mi powie czy to tak ma być czy ten wtyk gdzieś mi się ulotnił?

Megane RT 1996, 8V, 1600,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik numer: K7MA - 1.6 Numer styku mogę podać dopiero jutro. Teraz niestety muszę pracować. Ale dzięki za te podpowiedzi. A może ktoś wie gdzie znajdę schemat el.?

 

[ Dodano: 2007-01-07, 11:27 ]

Pociągnę temat dalej.

Chciałem dodać, że auto zaczęło odmawiać zapalenia. Objawy takie, jakby rozłączał immobilizer. Żadne rozłączanie z kluczyka immobilizera nie skutkowało. Jedynym sposobem jaki działał było wyjęcie wtyki komputera i wsadzenie jej ponownie. Wtedy auto pracowało normalnie, aż do czasu wyłączenia silnika i pozostawienia go na dłużej niż godzinę. W piątek zabrałem komputer do domu. Przeczyściłem styki, wysuszyłem. W sobotę założyłem ponownie. Niestety problem nie znikł. Dziś czyli w niedzielę po całej nocy o dziwo auto pracuje zupełnie normalnie. Rano zapaliło bez problemu. Po trzech godzinach postoju również. Ciekawe co będzie dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

mam podobne problemy

 

przy dodawaniu gazu samochód zaczyna mi prychać i kichać i strzelać w kolektor

 

nie dzieje się to zawsze, można powiedzieć co drugie zapalenie,

 

takie objawy mam na beznynie i na LPG przy czy na LPG mocniejsze,

 

radziłem sobie tak, że przełączałem na Benzynę , dodawałem obrotów i problem przechodził, potem przełączałem z powrotem na GAZ

ale teraz już ta metoda nie skutkuje

 

czy ktoś może mi pomóc?

 

wimieniłem już świece i przewody , ale nic nie dało

 

co robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Miałem podobnie u siebie w Scenicu 1.6 8v. Przy dodawaniu gazu, powyżej 3000 obr. silnik czasmi szarpał jakby nie dostawał iskry. Pojechałem na komputer - wykazało błąd sondy lambda (napięcie skakało od 0 do 300 mV). Wymieniłem sondę na orginalną Boscha, ale problemy nie ustąpiły. Na kompie pokazywało, że napięcie sondy skacze w pełnym zakresie (0-800 mv). Diagnosta stwierdził, że gdzieś musi uciekać iskra i poradził wymianę świec. Wymieniłem świece na Boscha 4 elektrodowe i problem znikł.... Ale tylko na dwa tygodnie, po czym zaczęło się od nowa. Wymieniłem przewody wysokiego napięcia na oryginalne Boscha, ale problem pozostał. Wtedy wykręciłem świece - były w porządku. wkręciłem je z powrotem, a wszystkie styki na przewodach wysokiego napięcia (przewód-cewka i przewód-świeca) posmarowałem solidną dawką pasty miedzianej - szarpanie minęło i od tego momentu mam spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem kable, świece i NIC

byłem u 2 elektryków i też NIC

 

już załamany ... kumpel mi podpowiedział że trzeba filtr gazu wymiieniać,

wymieniłem po ładnych 50.000 km,

 

I WSZYTSKO W NORMIE, działa jak się NALEŻY

 

PAMIĘTAJCIE O FILTRACH GAZU :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie

moj był tak brudny ze az strach

wysypał się z niego taki "proszek"

 

a no i dałem do regulacji

a kichał bo za małą mieszankę dostawał no i brudny filtr to tym bardziej

 

dziwie sie tylko czemu na benzynie tez sie tak zachowywał

niby nie kichał - bo niby czym (ale brakowało mu mocy)

 

TAK jak piszę - wymiana filtra załatwiła wszytsko

a koszt - śmieszna sprawa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się chyba za wcześnie pochwaliłem, bo znowu się u mnie zaczyna.... Jeden dzień przerywa, jeden dzień nie.... Pojęcia już nie mam co to może być.. Jutro sprawdzę filtr powietrza, bo chyba już tylko to zostało. No może być jeszcze pompka paliwowa. :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

a ja mam pytanko:

Czy można tak bez problemu podmienić komputer na inny?

Tez mama problem z rozruchem i już wszystko-wszystko zostało sprawdzone i pozostał właśnie sam komputer do przetestowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!