Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czujnik podciśnienia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od paru tygodni auto zaczęło mi kuleć na gazie, tj. po przełączeniu nie zawsze chcialo pracowac na wszystkie cylindry - na benzynie zawsze było ok, jak i po parokrotnym przegazowaniu na lpg również

Udałem się z usterką do maga od lpg, który motał się i motał w końcu stwierdził uszkodzenie czujnika podciśnienia - rzeczywiście wężyk był do niego przyklejony klejem, jednak wszystko do tej pory działało! Mag wywiercił dziurkę w czujniku wsadził w nią wężyk i co? I od tej pory auto w ogóle nie odpala!

Wszystko jest ok gdy odłączę czujnik. I jeszcze śmiał żądać pieniędzy za usługę i sp***** czujnika do końca.

Co Wy na to? Czy nieodpalanie na zepsutym czujniku jest normalne? Nie spotkałem się z takim objawem na forum

Czy czujnik od Megane 1.6 16v bedzie pasowal do 8v?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez czujnika podciśnienia auto powinno normalnie odpalić, ale silnik będzie pracował w trybie awaryjnym. Czujnik w 16v jest zupełnie inny. Zastanawia mnie, co on za dziurę Ci tam wywiercił! Którą masz generację instalacji?

Edytowane przez MMike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

megaanka96: Jak odłączysz czujnik podczas pracy silnika to oczywiste, że zgaśnie. Możliwe, że tym rozwiercaniem Twój "magik" zniszczył ten czujnik. Nie zostaje Ci nic innego jak załatwić drugi czujnik i wtedy sprawdzić reakcję. Taka ciekawostka: czujnik ten jest identyczny w niektórych Oplach, Daewoo, Citroenach i Fordach, więc nietrudno będzie Ci takowy znaleźć. Wizualnie są identycznie, w środku wszystko jest to samo. Na szrocie płaciłem 20 zł, mój pochodzi z Mondeo. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś kupiłem sprawną używkę - 30zł od Opla i auto juz odpala, ale..

.. historia z gazem się powtarza, po przełączeniu nie pracuje na wszystkie cylindry (z odłączonym czujnikiem wszystko jest ok)

Z problemem muszę zgłosić się chyba do działu lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Twojego opisu problemu wynika, że masz zasyfiony reduktor. Jeśli był już kiedyś naprawiany, prawdopodobnie trzeba go będzie wymienić na drugi, w najlepszym wypadku wystarczy rozebrać i wyczyścić membranę. A jeśli masz trochę wolnych funduszy, to przerób na sekwencję, ten silnik znakomicie z nią współpracuje. Bardzo możliwe, że właśnie przez to do kompa trafiają niewłaściwe sygnały, przez co działa prawidłowo tylko w trybie awaryjnym, na domyślnych ustawieniach. Spróbuj jeszcze zresetować komputer (odłącz akumulator na kilka minut).

Edytowane przez MMike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!