Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zimny ciężko pali


jerz88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich po raz pierwszy.I proszę o pomoc.Kupiłem Megankę 1.4eco z 97-go roku.I mam problem z porannym odpalaniem.Kręce,kręce i nie chce zaskoczyć.Tak dziesięć sekund za pierwszym razem,za drugim lub trzecim kiedy puszczam kluczyk jest delikatny objaw jakby chciał zaskoczyć.Ale dopiero za piątym,szóstym razem zastartuje.W momencie kiedy już odpali mogę go zgasić i zapali od razu od kopa.W ciągu dnia,nawet jak stoję dłużej tak się nie dzieje.Tylko rano.Nadmienię że wyczyściłem czujnik położenia wału.Bardzo proszę o pomoc.Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

czy udalo Ci sie ustalic przyczyne tego ciezkiego porannego palenia? Ja mam to samo i tylko jak samochod postoi pod chmurka. Jak stoi w garazu to jest ok. Wymienilem przewody i swiece bo zaczelo szarpac podczas przyspieszania ( to ustalo) ale dalej rano ciezko pali. Do ustalenia mam: akumulator, czujnik temperatury, woda w baku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

cześć

ja mam podobnie nie pali rano na pb i później skacze na gazie,

 

na początku to mi skakał na gazie a teraz to i na pb, brak mocy jak wciskam podłogę to się dławi

 

odstawiłem dzisiaj do warsztatu-zobaczymy co poradzą

 

 

jeśli wiecie co robić to poproszę o info

 

[ Dodano: 2007-12-04, 13:53 ]

zapomniałem dodać że na gazie awaryjny tryb odpala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

jerz88, jak tam poranne rozruchy. Pochwal się czy udało Ci się ustalić przyczynę? Ja Zrobiłem jeszcze przegląd akumulatorowi-podolewałem wody oraz zmniejszyłem przerwę na świecach do 0,7mm. Teraz wszystko jest ok i pali na dotyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc! Ja tez miałem taki problem(ciężko zapalał jak bardzo zimno, spadek mocy zanim sie rozgrzał itp.) Mam zagazowana megane I.Udało mi sie to delikatnie załagodzić. Jak wiem ze bedę zostawiał auto na dłuższy czas na zimnie..... to jakiś czas wcześniej włączam pb i pozniej już jak chce odpalić to jest o wiele lepiej :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Przeczytałem wszystkie posty związane z tym tematem i jestem zdziwiony bo problem pozostał.Rano mój scenic 1.6 V8 1997r. benzyna zapala zawsze za drugim razem i bardzo niskie obroty ale do momentu pierwszego dodania gazu gdy osiągnie około2500 obrotów jest już ok i już można go gasić i zapalać i już chodzi idealnie. Wymieniłem silnik krokowy i dalej jest to samo , sprawdziłem czujnik temp. jest ok i czujnik temp.zasysanego powietrza jest ok proszę o jakieś rady co można jeszcze sprawdzić acha czujnik położenia wału też jest dobry i czysty.

 

Przeniosłem do istniejącego tematu (nawet o takim samym tytule)

ps. korzystaj z opcji :) - lepper_pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam korzystałam z waszych porad. I nie tylko na tym forum. Miałam taki sam problem z porannym odpalaniem. Wymieniłam silnik krokowy, wtrysk z przepustnicą, na szczęście mogłam to oddać :!: dwa tygodnie męczarni ciężko było się dostać do elektryka. Wieczorem przed wizytą u elektryka postanowiłam wymienić świece (miałam jeszcze stare). I bomba rano odpalił jak dziecko było -18 stopni na dworze. Taka rada nie bagatelizujcie najprostszych rozwiązań !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!