Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie chce odpalić co robić ?!!


dagobert

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Witam Mam podobny problem

Oderwał mi sie kabel od klemy ale po prowizorycznym zrobieniu odpaliłem i dojechałem do domu w domu zrobiłem kleme tak jak trzeba ale samochód nie odpala. Przekręcam kluczyk ale słychać tylko takie pyknięcie i wogóle rozrusznik nie kręci. Wszystko świecie auto pali na popych. Co to może być ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to może być to ale w mojej jest takie cuś co mi nie pozwala odpalić auta jeśli stał zbyt długo otwarty, ale nie na chodzie. Poprostu jakieś takie zabezpieczenie które odcina zapłon. Lekarstwem jest zamknięcie i otworzenie autka za pomocą centralki która odblokowuje to coś:mrgreen: Wiem, że mało fachowo to opisałem ale tak to wygląda u mnie. Z tego co opowiadał poprzedni właściciel mojej Poczwarki, to jego żona narobiła podobno zawieruchy że popsute, gdy jej auto nie chciało odpalić a tu wystarczyło zamknąć i otworzyć autko:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w mojej jest takie cuś co mi nie pozwala odpalić auta jeśli stał zbyt długo otwarty, ale nie na chodzie. Poprostu jakieś takie zabezpieczenie które odcina zapłon.
To cuś jak piszesz, to nazywa się immobiliser ;-) :mrgreen: Czyli elektroniczna blokada uruchomienia silnika tak w skrócie bym powiedział bez zagłębiania się dalej ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Posiadam megankę 96 90 koników benzyna

I mam problem ostatnio immobilizer zaczął sie dosc ciezko otwierac zaczelo sie od tego jak bylem u kumpla i prosilem go zeby go mi podladowal. Chwile musialem sie naklikac az wkoncu zalapalo. Postanowilem zmienic bateryjki poszedlem do pana z bateryjkami i wymienilem i jakie bylo moje zdziwienie jak sie okazalo ze teraz wogole juz nie dziala :) sprawdzalem diodki tak jak pisaliscie przez aparat i swieca ladnie. Zastanawiam sie czy nie rozkodowaly sie kluczyki. Szukalem kodu ale nigdzie nie znalazlem ani w instrukcji ani w ksiazce serwisowej chyba ze zle szukalem :/. Czy jak pojade do Renault to podadza mi kod odrazu i wgraja ?? pewnie 100pln nie moje :) a czy wgraja mi tez ten kod na 2 kluczyk ?? i czy jak bede juz mial tem kod bo mam nadzieje ze mi podadza to czy jak bym tez jakos rozkodowal go to czy mogłbym sam go wprowadzic z góry dziekuje za odpowiedzi.

 

Widzę, że ja muszę - prosiłem o edycję postu z przywitań, a nie o pisanie dokładnie tego samego w innym miejscu. Przydałoby się też zdecydować i pisać całość z polskimi znakami - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną był bezpiecznik przy klamie "+" po zdemontowaniu go wszystko działa idealnie

 

Ten bezpiecznik z jakiegoś powodu się przepalił. Znajduje się on na bardzo brubym przewodzie dającym napięcie na rozrusznik. Jeśli teraz po usunięciu bezpiecznika będzie jakieś spięcie do masy to może to się skończyć pożarem. Prąd zwarcia akumulatora samochodowego to są setki amperów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam moja meganka 1.9 dci stala w warsztacie blacharskim wymiana uszkodzonego zderzaka i lekka blacharka i teraz nie chce odpalic.stala tam chyba z miesiac bo nie byla mi potrzebna.kontrolki sie zapalaja ale centralny sie nie zamyka nie chce odpalic czy to wina immobilaizera. a moze to przez ten stukniety zderzak zadzialalo jakies zabezpieczenie antyuderzeniowe, nie mam pojecia moj blacharz tez sie na tym nie zna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacze jak to nie pomoze to moze ten kod od immobilaizera to o to chodzi zbieram narazie informacje na ten temat po swietach bede sie dowiadywal w serwisie tylko najgorzej ze jak cos bede ja musial holowac kawal drogi do serwisu bez przegladu oc i inych pierdol a to troche ryzykowne jeszcze ciagnac go na linie ale coz trzeba jakos go uleczyc

jakby ktos mial jakies pomysly to dzieki za rady przeanalizuje wszystkie wskazowki

dzieki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak walnąłeś przodem trochę to najprawdopodobniej wyskoczyło Ci to zabezpieczenie które musisz wcisnąć znajduje się zaraz po prawej stronie jak otworzysz maskę. Jeżeli to nie to być może akumulator został na dość długo odłączony i elektronikę szlak trafił tzn. imobulajzer się rozkodował. Ja nie dawno byłem w serwisie bo mi woda podeszła i zalało . Kod do immo kosztuje 60 PLN w Rzeszowie nie wiem jak w innych serwisach bo inny kolega napisał że dostał go za free :/ Nie wiem czy również nie bedziesz musiał kodować pilotów następnę 60 PLN. Ja musiałem odpalać z kodu bo mi powiedzieli że ta elektronika 600 PLN wiec wolałem poszukać na szrotach ale jakie było moje zdziwienie jak po 3 dniach zaczęło działać i :) i działa juz ze 2 tygodnie wsadziłem ją do folii i izolacją zakręciłem. I piloty też działały. Wiec nie wiem czy mi sie same zakodowały czy co ?? Pozdro napisz co z tym fantem zrobiłes Wesołych Świąt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!