Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Powrót paliwa Megane 1.9 DTi


zdrodzik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem w znalezieniu części do swojej meganki z 98 r. 1.9 DTi. Dowiedziałem się, że jest to bardzo nietypowa wersja z silnikiem 75 KW, więc zawsze mam problemy w znalezieniu podzespołów.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Tym razem zauważyłem wyciek paliwa na przewodzie powrotnym. Okazało się, że jedna z fabrycznych końcówek powrotu paliwa ze świecy została zamieniona na jakąś reperaturkę uszczelnioną teflonem :D ...

~~~~~~~~~~~~~~~~

NIe mogę odnaleźć informacji jak ta fabryczna końcówka się nazywa, jest to taki trójnik wciskany w korpus świecy, który jest dodatkowo połączony przewodami z sąsiednimi końcówkami powrotu paliwa ze świec.

~~~~~~~~~~~~~~~~

czy ktoś z Was wie jak się fachowo nazywa ta cześć, lub pod jaką nazwą mam jej szukać?

~~~~~~~~~~~~~~~~

Z góry dziękuje za pomoc.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod tym linkiem zamieściłem fotkę tych przewodów:

http://postimage.org/image/lcxlay3yn/35e7168a/

w 3 świecy widać jest wprowadzony przewód za pomocą niefirmowego złącza na teflon.

 

Proszę korzystać z Dodaj zdjęcie

post-23038-0-07716000-1348678174_thumb.jpg

Edytowane przez zdrodzik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie szukasz wtyczki we wtrysk z koncówkami na wąż powrotny, kiedyś mi pękła taka pojechałem do serwisu i zawolali 120zł za komplet tzn wtyczki na 4 wtryski i te krótkie wężyki, ale zagadałem z chłopakami serwisu i mechanik mi to za 20zł sprzedał. To jest raczej standart wiec od każdego dti powinno pasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem pewien, że to DTI, jutro sprawdzę numer silnika.

tak myślę, że w serwisie nie będzie tanio dostać tę końcówkę, a nigdzie na necie nie mogę tego znaleźć, to musi się jakoś nazywać inaczej...

 

Dodano: 27 wrz 2012 - 09:27

Model silnika : F9Q A 734

Więc jest to DTI.

Jak pierwszy raz wymieniałem sworznie to się wtedy okazało, że jest to mocniejszy silnik niż standardowy DTI 1.9, i podwozie ma mocniejsze zawieszenie (większe sworznie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocniejszy silnik niż standardowy DTI 1.9, i podwozie ma mocniejsze zawieszenie (większe sworznie).

To znaczy :D Jak masz 98KM i tarcze 280mm to jet to po prostu przejściówka :D taka jak moja :D po obudowie zaworów tak wnioskuję.

Edytowane przez zawisza1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!