Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mruganie żółtej diody gazu


limakcki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam instalację II gen w mojej megance. Jak każdy wie przy przełączniku gaz-benzyna są 2 diody u mnie kolor zółty gaz, kolor czerwony benzyna. Normalnie jest tak że gdy odpalam na benzynie to świeci się czerwona dioda a żółta mruga, gdy przełączę na gaz czerwona gaśnie żółta się świeci, a moje pytanie jest takie czy to normalne że nieraz po przerzuceniu na gaz żółta dioda zaczyna mrugać podczas jazdy, czerwona od benzyny się nie świeci (zaznaczam że nie jest to znak że gaz się kończy bo od tego jest 3cia dioda rezerwy), czy wtedy samochód jedzie na gazie czy na benzynie???? Aha nie ma żadnych objawów w stylu szrpanie gaśnięcie itp. gdy zółta mruga. A i napiszę jeszcze że "mruga" oznacza zapala się i gaśnie na przemian :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GazMajster

Wygląda to tak, jakby przechodził w tryb automatu. Może być też tak, że traci impuls. Sprzwdź, czy nie jest urwany przewód od cewki zapłonowej, który podaje sygnał, że czs przełaczyć na gaz (wytłumaczyłem jak babie na granicy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

W ostatnich dniach problem się nasilił tzn. za każdym razem gdy jechałem gaz przełączał się w ten dziwny tryb, a w dodatku zaczął delikatnie szarpać na biegu jałowym, regulacja i wymiana filtra rozwiązały problem, do wymiany mam jeszcze reduktor, pojeżdżę jeszcze pare dni zanim go wymienię i napiszę czy to była kwestia zapchanego filtra i regulacji czy też reduktora. A swoją drogą to z ciekawości mam pytanie: czy orientujecie się czy wymiana reduktora sprawi że będę mógł przerzucić z benzyny na LPG zanim się rozgrzeje lub będę mógł odpalić na LPG (nie żebym chciał tak robić bo zdaję sobie sprawę że LPG to alternatywne paliwo) bo w tym momencie nie mogę i nie wiem czy taki urok IIgen czy to wina reduktora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie możesz odpalać na gazie? Nawet w IV generacji jest "trick" który pozwala na tak zwane awaryjne odpalenie auta bezpośrednio na gazie, w sojej nie powinieneś mieć z tym problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwość przełączenia na opcję odpalania na gazie, ale po prostu gdy próbuję odpalać samochód gaśnie, tak samo się dzieje gdy za krótko pochodzi na benzynie. Tylko właśnie nie wiem czy to kwestia zimnego gazu po prostu i taki urok tej instalacji czy opisany reduktor przekonam się pewnie po wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heja...ja mam IV generację BRC i też mam diody- czerwona -benzyna, zielone- wskazują stan ilości gazu w zbiorniku. Natomiast jakiś czas temu też w czasie jazdy zaczeły migać wszystkie diody zielone (przy pełnym zbiorniku) ale nadal główna dioda świeciła się na zielono wiec nadal jeździł na gazie....cóż zadzwoniłem do serv i dowiedziałem się, że jak tak się dzieje to coś jest ponoć z ciśnieniem, mam podjechać sprawdzą(instalacja na gwarancji) jako że dzieje się tak rzadko też i ja temat jak narazie olewam <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Pojeździłem tydzień falowanie powróciło jeszcze silniejsze i cały czas przełączał się ten dziwny tryb... Dziś po wymianie reduktora i okablowania narazie się nie przełącza, ale bardzo lekko drga, podejrzewam, że przeczyszczenie silniczka krokowego rozwiąże problem. Napiszę po przeczyszczeniu czy jest 100% ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!