Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane Classic 98r. 1,4


MiszaElk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie :]

Chyba jednak zawitam w klubie Renault.

Wykukałem coś takiego: Megane Classic 1,4 benzyna

 

Wiem, że golas (mniej do psucia :)), że silniczek słabiutki (na ścigałem się swego czasu służbowymi), cena do negocjacji więc będę walczył jak lew.

Powiedzcie za jaką cenę warto kupić takie auto? Wiem, że teoretycznie za tyle ile mogę na nie wydać :) ale głupio mieć świadomość, że można było kupić za mniej o 500/800/1000zł - no właśnie ile?

Liczę na Was Panowie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to co piszą to prawda to brałbym nawet za 11.800 zł. Potarguj się to z 1000 zł zejdziesz spokojnie. Wygląda ładnie, kierownica nie wytarta, stare tablice, pierwszy właściciel, serwisowany w ASO. Bierz.

 

Dostaniesz pewnie fakturę od dealera, co w razie problemów stawia Cię w dużo lepszej sytuacji (łatwiej dojść Ci swoich praw). Sam tak kupiłem swoją, od dealera Renault. No i jeszcze podatku nie trzeba płacić (ale to i tak mała kwota).

 

Dowiedz się czy miała rozrząd wymieniany, bo przebieg może na to nie wskazywać.

 

Jak silnik i wyposażenie Cię zadowala to autko fajne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: od pół roku jeżdżę jako kierowca identycznego modelu,wcześniej przez 2 lata jako pasażer i nigdy nie można było na niego narzekać. Co do silnika - słaby? niekoniecznie ;-) jasne, że im większy tym lepszy ale jeżeli na codzień nie jezdzi się z pełnym załadunkiem to te 75 koników spokojnie wystarcza, jeśli nie ma się jakiegoś "sportowego zacięcia" :) za to jest ekonomiczny - śr spalanie ok 6 - 6,5 l/100km (w moim)

co do ceny - jeżeli auto ma przejechane rzeczywiście 88kkm i jest w bardzo dobrym stanie, mają to na papierze, auto jest krajowe i bezwypadkowe to warto wydać 10 - 11 tys i przeboleć nawet to ubogie wyposażenie. Osobiście posiadam najuboższą wersje RL (nawet obrotomierza nie mam :-P) ale generalnie nie narzekam :)

Pewnie udałoby Ci się zbić z wystawionej ceny ok 1000zł - wtedy cena byłaby już całkiem przyzwoita, jednak wszystko zależy od stanu wozu - dlatego najważniejsze są uważne oględziny i najlepiej wizyta u mechanika - w ASO mają na miejscu :)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po raz kolejny dziękuję za szybką odpowiedź!

 

Bronius :) rozrząd był robiony przy 60 kkm (pewnie ze względu na wiek) a oleje wymieniane ok. 10 kkm "temu" :) Więc teoretycznie zatankować i wracać do domu :) Z tego co dowiedziałem się przez tel. udzielona jest 3 miesięczna gwarancja na mechanikę, więc do wiosny można się wstrzymać z wymianą rozrządu i olejów.

 

Sintar :) myślę, że przebieg i to co napisali o reszcie jest prawdziwe. Nie podejrzewam, że autoryzowany serwis bawi się w jakieś "wałki". Na pewno jest to dużo mniej prawdopodobne niż w komisie. Jeżdżenie do "niezależnych" mechaników chyba sobie odpuszczę - Panowie mogli mnie naciągnąć na wymianę rozrządu i olejów ale nie zrobili tego (zapytałem się ile u nich ta frajda kosztuje i czy można to u nich od razu zrobić), więc podejrzewam, że naprawdę trafiła się okazja. Aby jutro na miejscu nie okazało się, że to piękny sen :)

 

Jak macie jeszcze jakieś uwagi to piszcie, bo jesteście kopalnią wiedzy i dzięki Wam już raz nie wpakowałem się na minę :)

Jutro wieczorem, jak nie zapomnę z wrażenia to zaraportuję co i jak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli autko jest takie jak opisują to ja bym brał.. Fakt można szukać z lepszym wyposażeniem, z mocniejszym silnikiem... ale pytanie czy stan techniczny będzie zadowalający.. A jeżdżąc i szukając można stracić jeszcze kupę kasy na paliwo...

Jeśli Ci odpowiada ten Classic to jedź i go obczaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ja posiadam identyczną tylko inny kolorek.Kupiłem w salonie Renault również serwisowana była, kosztowała 11 900 ale udało mi się zejść do 11 000 i dodatkowo zrobili mi przegląd z wymianą płynów rozrządu klocków i tarcz chamulcowych. Co do silnika trochę słaby ale za to oszczędny brakuje trochę wyposażenia ale idzie się przyzwyczaić. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z mojego autka, i szczerze polecam bo wszyscy wiedzą że Renault jest najlepsze :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wziął, jeśli po osobistym zbadaniu samochód okaże się tak fajny, jak w ogloszeniu. Dobrze utrzymany, serwisowany, niski przebieg. Silnik 1.4 rozpędza auto bardzo leniwie, ale w ruchu miejskim to w ogóle nie przeszkadza, a na autostradzie do spokojnej jazdy 70-80mph zupelnie wystarcza.

 

Sam się zdecydowałem na podobny - i efekt jest taki, że po pół roku jeżdżenia i 6k mil jestem bardzo zadowolony. Miałem tylko jedną naprawę - wymianę łożysk z tyłu. Poza tym leję paliwo (niedużo - ok 7l/100km) i jeżdżę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jestem po zakupach - Panowie, stan rewelacja! Igiełka! Tapicerka jak nówka, bardzo zadbana deska rozdzielcza. Stargowałem 900zł i z pewnymi wątpliwościami (niepotrzebnymi) pojechałem do domu. Z samochodem dostałem komplet papierów, kilka fakturek z napraw z całego okresu użytkowania, komplet kół zimowych (fele żeleźniaki + praktycznie nowe kapcie Pirelli) i bagażnik dachowy na dwa rowery.

Z felerów ma pękniętą szybę ale w miejscu praktycznie nie widocznym (i nie ma szans, żeby pęknięcie rozeszło się dalej) i gdyby nie przypadek nikt by nie zwrócił na to uwagi no i na trasie wyszło, że prawdopodobnie będą do wymiany łożyska z przodu bo od ok.65-80 km/h zaczyna coś huczeć w metalicznym tonie.

W trakcie jazdy nie ma żadnego bicia, nie ściąga, przy hamowaniu też bez żadnych niepokojących objawów.

Zmykam opijać zakup! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!