Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

remont silnika


Bodjo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Posiadam renault scenic 98 rok z silnikiem 1.6 90 km (k7m) który spalał wode do czasu az nie odpalił, planuje wykonać remont silnika sam i prosil bym o jakieś wskazówki od czego zaczać aby to miało rece i nogi :D dodam, że auto jest zagazowane. Opcji szukaj używałem ale nic nie znalazlem co by mnie interesowało.

Z gory dziekuje za pomoc .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubywalo plynu w zbiorniczku wyròwnawczym i mam nadzieje ze sama uszczelka pod glowica jest do wymiany bo mocy mu nie brakowalo do samego końca, dodam jeszcze że mialem robiony remont silnika w 2011 przed wakacjami bo wtedy uszczelka pusciła wode ale koles nie splanowal głowicy ( powiedzial że nietrzeba ) i powiedzial że reszta jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze narazie chce go rozkrecic i zobaczyc co jest nie tak wiec chcialem się dowiedzieć co pokolei rozkrecać aby sie nie pomotac i na co zwrócić uwage :D ?? może ktoś ma jakieś zdjecia jak wygladają uszczelniacze zaworów i może jakieś zdjecia z remontu silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubywalo plynu w zbiorniczku wyròwnawczym i mam nadzieje ze sama uszczelka pod glowica jest do wymiany bo mocy mu nie brakowalo do samego końca, dodam jeszcze że mialem robiony remont silnika w 2011 przed wakacjami bo wtedy uszczelka pusciła wode ale koles nie splanowal głowicy ( powiedzial że nietrzeba ) i powiedzial że reszta jest ok.

Po pierwsze to zmień tego fachmana bo to zwykły naciągacz... Zawsze przy wymianie uszczelki pod głowicą należ choć zabielić powierzchnię...

Dlatego uszczelka puściła po zaledwie roku czasu... No i oczywiście kup konkretnej firmy uszczelkę pod głowice.

Jeśli chcesz coś robić z głowicą to wymień uszczelniacze zaworowe, zawory ssący i wydech, i prowadnice, drogie to nie będzie ale znacznie uszczelnisz silnik.

Np w moich okolicach zawory na gar (ssący i wydechowy) ok 35zł, uszczelniacze ok 20 zł (firmy Victor Reinz), prowadnice od 7 zł za sztukę usługa szlifu i montażu tego wszystkiego 190zł koszt uszczelki pod głowicą ok 35zł (Glaser)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to zmień tego fachmana bo to zwykły naciągacz... Zawsze przy wymianie uszczelki pod głowicą należ choć zabielić powierzchnię...

Dlatego uszczelka puściła po zaledwie roku czasu... No i oczywiście kup konkretnej firmy uszczelkę pod głowice.

Jeśli chcesz coś robić z głowicą to wymień uszczelniacze zaworowe, zawory ssący i wydech, i prowadnice, drogie to nie będzie ale znacznie uszczelnisz silnik.

Odnośnie jakiegoś zabielenia to pierwsze słysze,wymieniłem już tyle uszcz. pod głowicą i nic nie robiłem takiego a było oki ale dobra niech ci będzie a po drugie to piszesz żeby wymienić zawory,uszczelniacze itd. a może naj pierw by tak pasowało ją dać sprawdzić a nie od razu wymiany.A co jak na szczelności okaże sie że głowica dobra?? to po co lecieć w koszta? no chyba że ktoś na kasce spi. :D Nie ma sensu wymienić połowy silnika z dobrej części na dobrą.mIJA SIE TO Z CELEM.

 

Ja robie tak że np. po wyjęciu motoru zaznaczam wycieki lub spisije sobie usterki,myje cały motor i potem patrze co nie tegez i zabieram sie do roboty.AHA Jak będziesz np. wyjmował korby to wszystko znacz 1 to pierwszy itd.Wszystko na swoje miejsce .Dobrze poskręcać.Będzie dobrze rób z glową i po mału. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie jakiegoś zabielenia to pierwsze słysze,wymieniłem już tyle uszcz. pod głowicą i nic nie robiłem takiego a było oki ale dobra niech ci będzie a po drugie to piszesz żeby wymienić zawory,uszczelniacze itd. a może naj pierw by tak pasowało ją dać sprawdzić a nie od razu wymiany.A co jak na szczelności okaże sie że głowica dobra?? to po co lecieć w koszta? no chyba że ktoś na kasce spi. :D Nie ma sensu wymienić połowy silnika z dobrej części na dobrą.mIJA SIE TO Z CELEM.

Kolega może najpierw nauczy czytać się zrozumieniem a potem pisze głupoty. Kolega Bojdo ewidentnie napisał co można by wymienić bez narażenia się na koszty.

 

Operacja ściągnięcia głowicy nie jest wybitnie trudna nie mniej przyda się sporo miejsca i dobre narzędzia.

Do poczytania:

http://megane.com.pl/topic/5799-wymiana-uszczelki-pod-glowica/

http://megane.com.pl/topic/22342-16e-wymiana-uszczelki-pod-glowica/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!