Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

OBROTY !!!


bastiano

Rekomendowane odpowiedzi

Mam megane Clasic 98 na gaz.niedawno wymienilem filtr powietrza i teraz niemal za kazdym razem gdy dojezdzam do skrzyzowania sprzeglo luz obroty spadaja zo zera i samochod gasnie.niewazne,czy to jest zimny czy tez cieply silnik.czesto na moment spadna obroty do zera a pozniej wskocza na 600 - 700 przy redukcji biegu.jest to barzo uciazliwe i malo komfortowe.z checia zalozylbym z powrotem stary filtr powietrza , ale niestety go wyrzucilem.co moge poczac , lub gdzie lezy blad ?

 

Popraw temat aby był zgodny z regulaminem - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...dzieje się tak jak jeszcze na gazie tylko .na poprzednim starym filtrze było wszystki ok.zdarza się ,że jak chce skręcic redukcja do dwojki spadek obrotów i jak juz skrecec to mam wylaczony silnik.również gdy wrzucam luz przy dojeżdzie do skrzyżowania zdarza się , że i mam 80 km/h i obroty leca na lep i szyje a po chwili pala się już trzy magiczne czerwone ikonki.powtarzam na starym filtrze bylo ok.musze kupic inny lepszej firmy.pamietam , że ten stary byl powlekany dodatkowo taka metalowa siateczka a ten nowy jest tylko taki "papierowy".czy to może miec jakies znaczenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo powietrza, nie zaciąga gazu, stary filtr był przytkany i auto ciągnęło gaz sobie wesoło. Rozumiem, że masz instalację ze zwykłym mikserem. Spróbuj przykryć czymś wlot powietrza na próbę np taśmą izolacyjną, możesz też przeregulować gaz, żeby go wiecej dostawał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..... rure mam już do tyłu.byłem na regulacji podregulował ,ale lepszego efektu to nie dało.jest podobnie.dowiedziałem się tylko , że parownik do wymiany w najbliższym czasie .ale nie chce mi się w to wierzyc , bo na poprzednim filtrze powietrza naprawde super smigal.czy warto kupic sportowy filtr powietrza???

bo te spadajace obroty juz mi spac nie daja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie warto. Efekt będzie jeszcze gorszy. Twoim problemem jest uboga mieszanka.

 

Gdy filtr powietrza był przypchany i stawiał większy opór, to mikser zasysał więcej gazu kosztem powietrza. Po odetkaniu filtra ten stosunek sie zmienił. Przy tym samym podciśnieniu w dolocie, powietrza zasysane jest nieco więcej niż poprzednio. Oczywiście kosztem gazu. W zasadzie wystarczy to wyregulować napięciem membrany w reduktorze.

 

To takie uroki instalacji podciśnieniowych. Są jednak ich miłośnicy :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GazMajster

Reduktor powinien przeżyć min. 70 kkm. Ale jeżdżą i 150 i 200 kkm.

Otóż w reduktorze są dumowe membrany i oringi, które poprostu sztywnieją, tym samym niue pracują jak powinny. W takiej sytuacji albo regeneruje się reduktor(wymienia bebechy), albo wymienia na nowy. W zależności od typu reduktora niektórych się nie regeneruje, bo w życiu nie będą chodziły jak trzeba.

Wracając do tematu. Zajedź do innych gazowników i niech przyzwoicie wyregulują. Twój reduktor nie nadaje się jeszcze do wymiany/regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mój parownik przejechał 50 tyś. i już nie trzymał wolnych obrotów na gazie. Byłem u 2 gazowników od Landi i obaj twierdzili że trzeba wymienić parownik. Parownik wymieniłem (250 zł). Zregenerować się podobno nie da (Landi). Jak miałem Poloneza i parownik Lovato to regenerowali mi parownik (230 zl) ale nie pamiętam ile miał przejechane. Na tej regeneracji mnie trochę zdarli (podobno można za połowę zregenerować). Oglądałem wtedy membranę z Lovato i wygladała tragicznie. Zdrapali z niej wtedy łyżkę stołową jakiejś "smoły". Starego parownika Landi nie dostałem i nie wiem jaki był w środku. Ważne że pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!