Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault MEGANE 1.9 dCi, planowany zakup ! Duży przebieg ?


Rabcio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie wszystkich !!

 

Jestem tu nowy i od razu zaczynam od pierwszego tematu.

 

Planuje w tym tygodniu zakup Renault Megane II z 2003 roku z silnikiem 1.9 Dci (120km)

Wszystko pięknie i cacy ale przebieg wydaje się ogromny... 140,000 Km.

 

Auto miało wymienianą turbinę ( miesiąc temu) na co jest dowód zakupu oraz gwarancja 24 miesiące. Auto posiada książkę serwisową prowadzoną do końca.

 

Stan auta wskazuje na idealny w środku czysty nie poobcierany na zewnątrz bez rys czy wgnieceń.

 

 

Proszę doradźcie mi co mam zrobić ? Czy kupić auto z takim przebiegiem ? Jakie czynności ewentualnie zrobić przy zakupie oprócz wizyty w salonie Renault ?

 

 

 

Pozdrawiam i dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dwóch dni, jestem posiadaczem kolejnej zabawki ze stajni Renault - a mianowicie Renault Megane CC z 2005 z przelotem 168tyś - samochód sprowadzony z Belgii, dosyć dokładnie sprawdzony w ASO. Miałem okazje jeździć nim w wakacje przy przebiegu 163 tyś. i dlatego się skusiłem. Wracając do tematu, z mojego doświadczenia takie przebiegi na tych samochodach nie robią najmniejszego wrażenia, o ile stan techniczny jest dobry, samochód jest bezwypadkowy ( bez kolizyjny czy jak to zwał) i fakt ten jest zweryfikowany przez ASO lub jakąś inna opiniotwórczą organizacje a walory estetyczne odpowiadają, a i cena odpowiadania. to popieram taki zakup.

 

- w czasie przeglądu w ASO radzę poinformować o chęci za nabycia pojazdu i poprosić o wycenę kosztów napraw ( robocizna i części ) gdyż kontrola jest dokładniejsza, panowie potrafią wyzaleść brak zaślepki gniazdka elektrycznego w kufrze, a i w większości wypadków koszt tego pierwszego przeglądu jest wtedy troszkę tańszy :mrgreen: ( 140 + vat - a 110 Brutto )

 

PS. doświadczenia

Twingo rok 98 - kup 11,5kk aktualnie 123kk

Scenik I rok 99 - kup 88kk aktualnie 173kk

Espace IV rok 2003 - kup 140kk aktualnie 206kk

Scenik II rok 2004 - kup 132kk aktualnie 185kk

Megane CC rok 2005 - kup 168kk - zobaczymy

wszystkie renówki serwisuje w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebiegi aut kolegi Radhoma obrazują dobrze typowe rzeczywiste przebiegi aut w takim wieku, szczególnie, jeżeli są z silnikiem diesla. Nikt nie kupuje auto z dieslem po to aby jeździć 10 tysięcy kilometrów rocznie. Moja Megi w momencie kupienia (czerwiec tego roku) miała podobno 78 tysięcy, teraz podobno 92 tysiące. Moim zdaniem do tego powinienem doliczyć 40-50 tysięcy. I co? I uważam, że było warto. Nawet jeżeli licznik jest cofnięty.

 

Przed zakupem sprawdź dokładnie auto, ja tego nie zrobiłem ze względu na brak czasu i.. miałem trochę szczęścia, bo musiałem wymienić poza typowymi rzeczami (rozrząd, trochę zawieszenia) zwijacz poduszki i silniczek wycieraczek. Uważam, że szczęścia, bo wtryski czy turbina to jest poważniejszy problem. Jeżeli auto ma książkę serwisową to podjedź do serwisu i zapytaj o auto, powinni coś powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam swoim autem przejechane 248tkmi szczerze,kupilbym jeszcze raz,prawie zero problemow.

Wszystko pięknie i cacy ale przebieg wydaje się ogromny... 140,000 Km
sadze,ze to nie sa zadne kilometry.Jak ktos mi mowi,ze kupil 5 letniego diesla i ma przejechane 60tkm,to przytakuje,ale nie wierze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolfenstein: prędzej z ASO, nie liczyłbym, że przez telefon. Podjedź do nich jak wiesz które i spróbuj pogadać, nie sądzę, żeby w ogóle oficjalnie mogli udzielać takich informacji. Dlatego upieram się przy kontakcie osobistym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!