Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wyciek oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich trafiła mi się Megi w darowiźnie lecz sytuacja wyglada tak ze troszkę stała u pierwotnego właściciela jakieś 2 miesiace pod blokiem - podobno teoretycznie.

Przejechałem 1 dnia jakies 4~5 km pod własny blok po równym poza spadniętymi klemami nic specjalnego sie nie wydażyło.

2 dnia po awari pilota i polutowaniu w okolicach diody odpaliłem i po przejechaniu 2 km z czego połowa była pod górkę u celu szczeście w nieszcześciu auto zgasło z dymem olejowym wokół samochodu. pod samochodem zauważyłem plame na 40 cm oleju. Kontrolka ciśnienia oleju się nie zapiliła(Do sprawdzenia :/ ) Ale pytanie za 100 ponktów co mogło się stać z racji że akurat tych silinków układu nie znam. Widze olej pod filtrem na silniku z tym ze zadnej dziury nie widze. Czy jest tam jeszcze jakiś element który jest sprytnie schowany i mógłby spowodować nie ukrywajmy duży wyciek oleju ?? Niestety auto stoi w mieście i chiałbym na szybko znaleźć co jest przyczyną bo może się okazać ze naprawa się nie opłaca. Silnik nie jest zapieczony bo przejechałem troszkę na rozruszniku. Jedynie to problem z zapaleniem ale jeśli oleju nie ma to mnie to zbytnio nie dziwi .

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest poziom oleju ? Najwyższy punkt wycieku ,trzeba sprawdzić .Z filtra mało prawdopodobne by ciekło, prędzej puszcza uszczelka . Jeśli nie możesz auta odpalić ,to trzeba sprawdzić podstawowe rzeczy ,kable, świece ,czujnik położenia wału, immobiliser . Jeśli auto niema oleju ,to po co je piłować na rozruszniku...opisz prościej w czym jest problem . Silnik jest bardzo prosty w budowie i jest mało elementów które mogą się zepsuć ot tak .

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do bagnetu góra została mi ręce po zatrzymaniu się więc własnie mam kolejny element przed ruszaniem było na minimum dolałem...

Imo jest ok uwzgledniając migające swiatełka.

Kable akurat sa po wymianie maja kolo 4 miechów nie widać żeby coś nie tak nimi było.

Świece to sprawdzę bo klucza do nich ie woże na codzień.

Rozrusznika niestety musiałem użyć żeby wtoczyć go na nasze chodniki bo przy plus 35 stopniach to już opadłem z sił na odcinku 200 m przy pchaniu...

Uszczelka od klawiatura wokół jest sucho.

Pozostają te niżej.

 

Problem nie chce zapalić ale jeśli jest niski poziom oleju i jest już przez poprzedniego włąscicela załatwione to mogę pomażyć o szczelności jakowej nawet na suchych pierścieniach iżeby odpalić.

Dlatego pierwsze musze znaźć możliwe przyczyny tego wycieku tylko szystko tam jest zabrudzone olejem pod filtrem. Poziom pozostałych płynów takich w układzie chlodzenia jest ok.

 

W takim razie jutro polece sprawdzić jeszcze te świece i zobaczę

Ile kosztują zabawy z uszczelakmi u dołu w megance orientuje się ktoś z autopsji w rejonie ślaska ??

 

I tak pytam teoretycznie bo jako użytkownik fordolota miałem podobną przygodę bo znikła mi 1 rurka której nawet w instrukcji nie było :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!