Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak przyśpieszenia, mocy, falujące obroty. Coś czego nie było


mati1491

Rekomendowane odpowiedzi

Witam użytkownikow forum.

Szukam takiego tematu już od 3 miesięcy i nie mogę znaleść.

Problem w tym że moja renia dziwnie się zachowuje, podczas jazdy lub na postoju jakby spadała moc silnika.

Nie wiem jak to opisać w postoju obroty falują i ciężko reaguje na dodawanie gazu.

Podczas jazdy nagle zaczyna zwalniać i czasami gaśnie jak puszcze gaz i wcisnę sprzęgło.

Samochód zamula się, jedynym rozwiazaniem jest wciśnięcie buta w podłogę.

Po takim zabiegu czuć mocne szarpnięcie i na chwilę moc wraca a po chwili znów się coś dzieje i znów muli.

Znowu muszę wciskać gaz w podłogę.

Nie mogę nawet autem ruszyć na 1 biegu. Tylko laczek.

Mam filmik nagrany o co chodzi spróbuje opisać w filmiku co ja robię a co robi auto.

Pytanie czy można wrzucać linki do youtube?

 

Dodano: 20 sie 2013 - 16:08

filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=J2II9VX_rIs

 

cześci które wymieniłem:

Silnik krokowy

Cewka zaplonu 1 4 i cewka 2 3

Kable

Świece

Czyszczenie przepustnicy

Wymiana filtra powietrza

Pompa paliwa nie była wymieniana.

Filtr paliwa wymieniłem jakoś 3 tys. kilometrów temu. Pompa paliwa jest sprawna bo słychać że pracuje bez przerw.

 

Silnik 1.6e K7M A 702

Rok 1998

Edytowane przez mati1491
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanei czy mozna wrzucac linki do youtube?

Tak, można. Można nawet zamieszczać filmiki YouTube bezpośrednio w poście. Należy wpisać:

[youtube]link do filmu[/youtube]

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie proszę o pomoc bo autem codziennie jeżdze do pracy i do sklepu a mieszkam troche na uboczu

 

Dodano: 21 sie 2013 - 20:36

mam pytanie może ktoś wie.

Wlaśnie przypomnialem sobie ze kiedyś jechałem autem taty gdy walnał rozrząd i bardzo podobnie to wygląda u mnie jakby własnie walnął pasek ale wraca do normalnego stanu po depnięciu gazu. Czy to może być wałek rozrządu który już jest do wymiany?

Zaznaczam że mechanik kiedyś przy wymianie uszczelki głowicy powiedział ze walek jest "zjechany" nie wiem co to do konca znaczy, niedlugo znów wymieniam uszczelkę głowicy, zobaczę wtedy jak ten walek wygląda.

 

Dodano: 23 sie 2013 - 00:19

Dzisiaj zdarzyło się coś strasznego.

Postanowiłem że będe trzymał obroty w jednym miejscu jak tak opadaja i zobaczę co się stanie.

Otóz z przepustnicy słychać było jakby popiardywanie/strzały.

Sprawdziłem chyba wszystkie wężyki związane z powietrzem ale nic nie znalazłem co by było popsute.

Podczas przejażdzki dziś megi zgasla ale juz nie odpaliła.

Nie wiem co robić mieszkam na zadupiu za przeproszeniem i za granicą i potrzebuje auto żeby chociażby pojechać do sklepu po ziemniaki.

Edytowane przez mati1491
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, jedź z nim do mechanika, na komputer i niech Ci go zdiagnozują - przynajmniej będzie jakiś punkt zaczepienia.

Wydaje mi się że po prostu nie dostaje wystarczającej ilości paliwa i przygasa - dla tego też musisz trzymać gaz non-stop, lecz mogę się też mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam byłem na komputerze.

Podłączenie komputera kosztowało mnie 500 NOK co wychodzi około 250 zł

 

Komputer wykrył niestety nic a mechanik powiedział że może wydech zapchany a może to przepustnica sie zacina że nie wie by musiał pogrzebać.

Ja niestety do norweskich mechaników zaufania nie mam więc auta mu nie zostawie.

Kiedyś na przeglądzie miałem problem ze spalaniem, wykryli usterke w tym śmiesznym "warsztaciku" brak wkładu w katalizatorze ok powiedziałem nowy miał kosztowac 2500 zł to już powiedziałem że dziękuje.

Stary zamiast w profesjonalny sposób (była to strumienica jak sie okazało) sprawdzić czy cos tam jest to wzięli fleksa i rozcieli na samym środku wielką dziure.

Co by było jakby ten wkład tam był?

 

Dla tego pomocy szukam na forum a nie u "mechaników" jak sie zwą te norweskie gamonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to za warsztat podpięcie kompa to koszt ok 50 zł i najlepiej przeskanować auto clipem to najlepszy program do renault niektóre programy nie dają rady

na twoim miejscu pojechał bym do innego mechanika i najpierw spytał o koszt sprawdzenia auta na komputerze objawy w twoim aucie wskazują na uszkodzenie koła zmiennych faz rozrządu ale najpierw komp bo przyczyn może być wiele

Regulamin pkt.

5.6 - interpunkcja

5.7 - logika wypowiedzi

Zwracaj uwagę na znaki przestankowe - w obecnej formie to jest masło maślane. Nowe zdanie piszemy wielką literą. - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!