Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Magiczne renault


Lukas39004

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam megane coupe 96r 1.6 90km k7m fenix5 i mam takie pytanie do użytkowników jeżeli wszystkie czujniki cewki przekaźniki są ok (sprwadzone z 5 razy) mam problem z paleniem na zimny silniku każdy podejzewałby czujnik płynu chłodzącego ale jest ksiazkowa rezystancja tak samo czujnik położenia wału, cewki sa ok, krokowiec ta samo komp niema błędów kable sprawdzane miernikiem na przewodność, instalcja lpg ac stag eu4 na wiola plus i centralką elpigas by a.e.b, niech ktoś mi podzuci pomysł bo ja już nie mam do niej siły. Jak ją co kopnie chodzi przez pare miesięcy bez żadnego zarzutu, immo zalacza zapłon, zawory wyregolowane ciśnienie na cylindrach jest ok jak na ten przebieg to jest bardzo dobre znikome utraty wartości, sonda lambda wyłaczona, skrzynka w podszybiu czyszczona jest ok nowy akumulator, wtryski dzialaja pompa paliwa tez sprawdzana wydajność wiec co jest z nia nie tak wszystko działa ale ciężko zapala po 7 sekundach kręcenia lapie na PB albo jak wlacze gaz i zaraz na paliwo za pierwszy. Czasami na paliwie podczas krecenia jakby silnik zablokowalo i zapala nie wiem sam gdzie mam już szukac, mechanicy się podaja(jak oni to mówia francuska mineta omijają ją z daleka)pozucie mi jakiś pomysł. Z góry dziekuje

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. Aston76

5.6 - pl-literki

Ps.

Po znakach interpunkcyjnych stosujemy spację. Poprawiłem tekst bo czytać się nie dało. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem taki sam problem, lecz wymieniłem kable WN i świece i narazie wszystko w porządku.

gdy odpalasz na zimnym posłuchaj także czy pompka paliwowa chodzi, czy dostarcza benzyny. Przękręć kilka razy stacyjkę i posłuchaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz że "Czasami na paliwie podczas kręcenia jakby silnik zablokowało i zapala" .

Może w jakiś sposób punkt zapłonu ci się "przestawia" , jak nie ma dobrego punktu to się zaleje i ciężko mu załapać .

Trzeba by przeanalizować co ma na moment podania iskry wpływ i po kolei eliminować jak będzie miała złe dni .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!