Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

 

W mojej megance III coupe dopiero ma 2 miesiące od początku coś stuka w tylniej górnej części nadwozia prawa strona. Okolice klapki wlewu paliwa lub tej małej bocznej szybki. Dźwięk jakby plastik o blachę. Stukanie ujawnia się podczas jazdy po nierównościach (nie zawsze) a także gdy się mocniej karoseria wychyli np. na zakręcie. Sprawdziłem mocowanie pasów bezpieczeństwa, zaślepkę rączki z tyłu z prawej strony, całą półkę tylnią zdemontowałem, przesmarowałem zamki w prawych drzwiach jeszcze się zastanawiam nad ich wyregulowaniem, cały bagażnik sprawdziłem. Klapka wlewu paliwa też solidnie jest zamocowana może jakieś kable w środku gdzieś uderzają o blachę hmm.

Już mi brakuje pomysłów chce jechać z tym do ASO ale może podpowiecie jakiś pomysł????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno dawno temu, u mojego taty w scenicu I po kilku miesiącach dzwonienia okazało się fabrycznie za słabo przykręcona była śruba trzymająca amortyzator od góry. Po za tym nie ma co się przejmować jedź do ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki w pt. jestem umówiony zobaczymy co fachowcy poradzą :P

 

Choć po ostatnich "testach" tzn. na słuchiwaniach wydaje mi się, że jednak zamek źle jest wyregulowany. Lata temu też regulowałem sobie zamki w punciaku i pomogło tak wiec może to kwesta tylko regulacji i będzie ok.

Edytowane przez Aro77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam od sierpnia megana III coupe GT i miałem te same (tak mi się wydaje)problemy z róznymi wynikającymi z wyjątkowo niechlujnego montażu,niedoróbkami.A oto ich lista:

1.Koła 18 calowe fabrycznie żle wyważone (na niektórych różnice po 40-50 gram)

2.Pasowanie maski (z przodu maska wystawała poza obrys i trzeba było ją cofnąć)

3.Złe pasowanie przednich i tylnych błotników ze zderzakiem z boku nadwozia (przesunięcie od 3 do 5 milimetrów)

4.Drzwi po obu stronach po zamknięciu nie kryły sie z obrysem nadwozia.(listwy boczne nie "trzymały"lini)Ja nazwałem to "skrzelami",bo tak to wyglądało jak patrzyło się od tyłu samochodu.

5.Zbyt duży luz na ryglu tylnego oparcia siedzenia tylnego po prawej stronie.Początkowo myslałem,że z tego własnie miejsca dochodza stuki o których pisałeś.Ale nie.

6.U mnie stuki ustały kiedy dokręciłem nadkola.Są tam takie plastikowe nakrętki i wystarczyło je ręką dokręcić.

Wszystko to poprawiłem sam we własnym garażu ,oczywiście poza wyważeniem kół.

Teraz po przejechaniu 10 tyś.trochę mnie niepokoi fakt ,że silnik zużył ponad 0,5 litra oleju (zapalił sie komunikat ,żeby uzupełnić olej).To się w silnikach renault dotychczas nie zdarzało,a miłem ich już kilka.Ponadto przy uruchamianiu ,jak silnik jest lekko wystudzony (nie gorący i nie zimny)to słychać kilka takich głuchych ,delikatnych stuknięć.

Co do oleju to ASO mówi ,że fabrycznie zalewany jest olej półsyntetyczny i sprawa się skończy jak go wymienię na pełny syntetyk.Narazie uzupełniłem olej i mam go zamiar wymienić przy 15 tyś.(fabrycznie zalecane co 30 tys)

Może ktoś ma jakąś podpowiedż co to opisanych stuków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4.Drzwi po obu stronach po zamknięciu nie kryły sie z obrysem nadwozia.(listwy boczne nie "trzymały"lini)Ja nazwałem to "skrzelami",bo tak to wyglądało jak patrzyło się od tyłu samochodu.

Mam to samo z drzwiami pasażera. Możesz napisać w jaki sposób to poprawiłeś?

pzdr. Dylan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dalej stuka <piwko> panowie z ASO trochę mnie zbyli sikając coś w sprayu do zawiasów wszędzie ehh.

Wykluczyłem już zamek w drzwiach, spoiler, źle wklejoną szybę.

Po ostatnich testach z kolegą który siedział z tyłu po prawej stronie stwierdził, że stuki wydobywają się ze środka blisko tego małego okienka. Jutro chce jechać do ASO i umówić się na rozebranie tapicerki z tego boku. Ja mam wrażenie jakby jakaś kostka elektryczna sobie gdzieś obijała od środka po blachach. Wszystko sie dzieje przy małych prędkościach do 40 km/h jak najadę na jakąś nierówność a szczególnie gdy skręcam w lewo i jest mały przechył.

 

Na pewno sprawdzę te nadkola

 

Ja też mam, źle spasowane błotniki ale myślałem, żę Renault tak ma ehh

Co do zużycia oleju pamiętam jak sprzedawca od razu mi powiedział na początku, że te silniki lubią sobie wypić olej i jest to normalne zjawisko :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo z drzwiami pasażera.

U mnie również przednie prawe drzwi nieco odstają tak, że listwy okienne nie są w jednej linii. Przesunąłem nieco klamrę zamka (tę na słupku), ale to tylko trochę pomogło. Wspomnę jeszcze, że ta klamra nie była dokręcona fabrycznie (śruby były luźne)! Być może regulacja zawiasami coś dałaby więcej, ale ja to odpuściłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo z drzwiami pasażera. Możesz napisać w jaki sposób to poprawiłeś?

pzdr. Dylan.

To trudno opowiedzieć,ale "zabawa" jest czasochłonna i polega na regulowaniu przede wszystkim rygli(na słupkach) jak tez zawiasów ( u mnie głównie górnego).Przyznam ,że za pierwszym razem trudno uzyskać zadawalający efekt.Myślę ,że powinieneś zająć się głównie ryglami t.z.n po poluzowaniu dwóch śrub ,spróbuj uderzając "z wyczuciem"młotkiem gumowym

lub przez kawałek drewna przesunąć rygiel w kierunku "do wnętrza".Paniętaj o tym ,że przesunąć będzie trudno ,ponieważ podkłatka pod ryglem wykonana jest z czegoś co przypomina papier ścierny ,więc poluzować sruby trzeba poluzować tak aby ta podkłatka zbytnoi nie utrudniała operacji.Warto jeszcze dodać ,że listwy na drzwiach często montowane są byle jak .U mnie też je musiałem po fabryce poprawiać.Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!