Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Apple MacBook - warto?


bronius

Jaki komputer wybrać?  

26 użytkowników zagłosowało

  1. 1.

    • apple macbook
      9
    • notebook z core 2 duo z XP
      10
    • notebook z core 2 duo z Vist?
      4
    • notebook z centrino z XP
      1
    • notebook z centrino z Vist?
      0
    • notebook z linuxem
      2


Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że jeszcze długo będą wydawać aktualizacje do XP. Weź na przykład Windows 2000 - do teraz są wydawane nowe aktualizacje, a to już 8 lat.

 

Może nie jest najnowszy, ale czy to przeszkadza? Nowe programy nie będą chodzić na XP, czy nowe gry? Bo nie rozumiem. Mieć najnowszy system, bo jest po prostu najnowszy? Tak na to patrzysz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Piok napisał(a):
Kolejna rzecz to nowe doświadczenie, jak kupisz sobie kolejnego PC to będziesz miał kolejnego PC.. A przy macu zrobisz krok do przodu i sam już będziesz wiedział czy następny to będzie Mac czy PC - z doświadczenia wiem że Mac :?:
też mam takie podejście ;-) tylko muszę się upewnić czy mac zapewni mi wszystko co teraz mam :-P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mac nie jest krokiem do przodu tylko do tylu, bo czlowiek zacko[ciach]e sie i przeplaca za marketingowy bialy komputerek.

Bronius, widze, ze sie juz zdecydowales na Maca, bylo by fajnie jakbys po zakupie i po uzywaniu jakis czas napisal co i jak i jakie masz wrazenia z uzytkowania :?:

Napisz tez jaka masz konf. sprzetowa itp. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam co prawda Maca. Ale lapka 14 cali 1280x800. Bardzo fajnie mi się z niego korzysta. Bo jest szeroki jak 15 tka a dużo mniejszy i lżejszy i zgrabniejszy. A jak dla mnie i mojego zastosowania strony www, mail, tlen i taki program (szczególnie ten jeden program) taka rozdzielczość jest idealna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby "nowe doświadczenie" jest pewnym głosem "za". Ja jednak wybrałbym zwykłago laptopa i zainstalował na nim linuxa. Osobiście też mi zbrzydł XP juz kilka lat temu. Nowym doświadczeniem była przesiadka na linuxa i tak juz pozostało. Moze za jakiś czas tez stanę przed takim dylematem jaki masz. Zaczynam jednak postrzegać Apple'a jako gadżeciarską firmę robiącą coraz to nowe zabaweczki, w których coraz to większa rolę odgrywa design a mniejszą uzyteczność. Nie jestem w stanie ocenić systemu operacyjnego bo go nie znam. Zawsze jednak nowe wydaje sie fajniejsze. Ciekawe jak dostępność oprogramowania, użyteczność poszczególnych programów sprawdzi sie na dłuzszą metę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Lewy napisał(a):
Zaczynam jednak postrzegać Apple'a jako gadżeciarską firmę robiącą coraz to nowe zabaweczki, w których coraz to większa rolę odgrywa design a mniejszą uzyteczność.

Że zabawka to sie zgodze, że stawiają na design ok, ale to nie jest kosztem użyteczności a tym bardziej wydajnośći.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Piok napisał(a):
ale to nie jest kosztem użyteczności a tym bardziej wydajnośći.

 

NIe neguję tego. Mam po prostu wrażenie, że design jest głównym magnesem na klienta. Kiedyś były to innowacyjne rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!