Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przełacznik cyrkulacji wewn/zewn


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Odrazu zacznę od tego, że przeczytałem mnóstwo tematów odnośnie usunięcia uciążliwego stukania.

Z uwagi na to, że mamy i zimę, a ja nie mam dostępu do garażu muszę pozbyć się tego problemu w mniej inwazyjny sposób.

Wymątowanie Wymontowanie silniczka nie wchodzi w grę na razie.

Podczas przeczesywania tematów o tym problemie, ktoś wspomniał, że można przeciąć kable od przełącznika obiegu, lecz niestety nie pamiętał ten ktoś, które kabelki. Ktoś również gdzieś zamieścił schemat przewodów, którego też nie znalazłem (wygasły linki itp.)

Stąd moje pytanie, czy ktoś potrafiłby w jakikolwiek sposób powiedzieć mi, które przewody mogę przeciąć?(podobno białe)

Moja Megana:

Coupe phI

2.0 8v benzyna

rocznik 97'

bez klimy

Nie wiem jakie info będzie jeszcze potrzebne. W razie potrzeby dopowiem co trzeba.

Pozdrawiam Maks

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stuka ciągle podczas jazdy i czasem jak zamykam drzwi od auta.

A tu opis jak "wyglada" to stukanie

Na otwartym obiegu jest seria kilku stukniec potem pare sekund przerwy(silniczek caly zcas buczy podczas przerwy) i odnowa stukanie i przerwa.

Na zamknietym obiegu jest jedno porzadne DUP (wyraznie slychac jak klapka opada) i potem pare sekund buczy nierownomiernie(6-7sek) i dup i tak w kolko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem gdzieś na forum zdjęcia gdzie ta wtyczka się znajduje, ale gdy poszedłem do auta jej poszukać to nie znalazłem. Zdjecie prawdopodobnie było z wersji z klima.

Lewy, masz może pojęcie gdzie w moim samochodzie może być ta wtyczka? Domyślam sie, że w okolicach tego silniczka.

Myślałem, że uda mi się to zrobić bez grzebania pod maską na dworze, ale widocznie nie obejdzie się bez tego.

 

Edit 02.13

 

Problem już rozwiązany.

Kostka do wypięcia, która w innych autach znajduje się koło wspomnianego silniczka, w moim przypadku była koło silnika od wycieraczek koło akumulatora. Kostka czteropinowa, kolory przewodow moga roznic się w autach.

Temat do zamknięcia.

Edytowane przez maaaaks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!