Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gaśnie na luzie BENZYNA/LPG - Rozwiązanie problemu


Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniany był na nowy silnik krokowy, bez zmian, więc zamontowany z powrotem stary.

Wymieniana przepustnica z potencjometrem na używaną.

Sprawdzany układ dolotowy - niby nie łapie lewego powietrza

Wymienione czujniki - temperatury płynu chłodniczego, temperatury powietrza dolotowego.

Auto podłączone pod komputer. Błędy pokasowane. Temperatura płynu chłodniczego przekłamana mimo wymiany (3 krotnej na nowy) czujnika temperatury płynu.

Sprawdzone ciśnienie na garach - wszędzie w normie.

Wymienione świece.

(Czy możliwe żeby nowy silnik krokowy był od nowości popsuty?)

Edytowane przez robsson86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak miałam, że silniczek zamiennik(nowy) od razu szwankował... ale czasem działał prawidłowo. mało tego, nawet czujnik temperatury za ok 100 zl był od razu uszkodzony. jeśli nie masz pomysłu już i chcesz zaryzykować, kup silniczek używany oryginalny(?). ja też kombinowałam i jednak silniczek... te zamienniki, to średnie są i nie do konca można im ufać, że nowy, to nie znaczy, że sprawny. Ktoś gdzieś napisał, że coś w sterowniku było upalone, czy coś tam...i podobne objawy dawało. Trzeba poszukać tego tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pomyśle jeszcze nad tym krokowym

A czy jest w ogóle możliwość żeby czujnik oparów paliwa bądź map sensor (czujnik ciśnienia) powodował takie objawy?

 

Dodano: 14 cze 2014 - 11:16

W końcu udało się znaleźć i naprawić problem. Przyczyną był popsuty REGULATOR CINIENIA Ciśnienia PALIWA, który przepuszczał benzynę, co zalewało silnik bądź powodowało że auto chodziło na gazie + benzyna. Sam regulator to koszt 30 zł na szrocie, ale z wymianą jest nieco problemów, bo trzeba zdejmować rozrząd żeby się do niego dostać. Jest jednak dobra informacja - można w łatwy sposób sprawdzić czy to ten mechanizm jest źródłem problemów. Wystarczy odpiąć wężyk łączący regulator z kolektorem. Od strony kolektora przypiąć krótki wężyk i następnie zatkać go jakąś śrubą, tak żeby nic nie dostało się do kolektora. Do regulatora natomiast podpinamy długi wąż, którego drugą końcówkę wkładamy do półlitrowej buteleczki, a tą umieszczamy np. w podszybiu koło akumulatora. Odpalamy auto i robimy jakieś 15 km, jeśli w buteleczce zbierze się choć trochę benzyny, to znaczy że regulator jest do wymiany. No i problem rozwiązany.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!