Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nierówna praca dziwne dzwonienie w silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Czekam na jakąś sugestię lub po prostu na wyrok śmierci dla megi

 

Otóż wracając dziś do domu nagle jadąc około 30km/h usłyszałem dziwne dzwonienie w silniku i jak by jedna świeca nie dawała zapłonu zjechałem natychmiast(po 3,4 km) na bok i zabrałem się za świece i tu pojawił się problem bo wszystkie wyglądały na oko ok. a problem nie ustąpił a dodatkowo zauważyłem że mam obroty na luzie na poziomie około 400/min. Co może być przyczyną i czy jest jakikolwiek sens to naprawiać?

Edytowane przez Arturkowar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś dawno temu przy poprzednim autku zdarzyło mi się że miałem niedokręconą świece i wypadała podobny dźwięk

 

Dodano: 18 maj 2014 - 23:54

a obroty faktycznie powyzej 500 ale poniżej 1 kreski nie wiem czemu uznałem pierwszą kreskę za 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko da się to pomylić, ja też dawniej nie wiedziałem że obroty zaczynają się od 500. Ale ok jeżeli są lekko poniżej kreski jest ok "ja mam tak samo". Co do dźwięku nagraj będzie łatwiej powiedzieć bo tak to troszku gdybanie.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a obroty sa tak niskie że aż nią szarpie

dodam że dźwięku niema jak dodaje gazu na luzie ale w trakcie jazdy i to już od tysiąca obrotów

 

Dodano: 19 maj 2014 - 00:22

próbowałem nagrać ale to nie jest możliwe silnik zakłóca ten stukot

 

Dodano: 19 maj 2014 - 15:18

dodatkowo brak kompresji na 2-gim garnuszku mechanik powiedział że gniazda zaworowe są wypalone lub pierścienie strzeliły lub UPG lub bóg jeden raczy wiedzieć co wycenił to na max 1000 zł wie postanowiłem "megi" zezłomować więc R.I.P Megi

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz na twoim miejscu ja bym sobie zrobił z nią. No chyba że by się nie opłacało. Mech może gdybać bo dopóki nie ściągnie głowicy to tyle wie co nic , a ściągnięcie głowicy to nie jest wcale nic wielkiego a może sie okazać że naprawi się za nieduże pieniądze. Wierz mi bo przeżyłem już rozwalony rozrząd i naprawa , złożenie kosztowała 1.5tyś. A "nowy" samochód w dobrym stanie to minimum 10 tyś.

Edytowane przez Skorpioniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby tak ale mam ją od listopada i już na początku ZAINWESTOWAŁEM W NOWY SILNIK bo poprzedni właściciel nie wymieniał oleju od nowości następnie w tym nowym silniku strzeliła uszczelka pod klawiaturą potem rozrząd potem zawieszenie(to nic nadzwyczajnego) następnie poszedł wydech od listopada megi przeżerała już 2450 zł więc wartość meganki z jej rocznika i to z naddatkiem kolejna do roboty będzie rdza jest jej pełno pod pięknym czarnym barankiem (kupując po 22 auto w niedziele tak się kończy) oczywiście że mi jej żal nawet łezka mi się w oku zakręciła. mam Passata B5 1.9 tdi z 2004 roku a Megi była dla mojej dziewczyny skończyło się po pierwszej awarii że ja mam megi ona Passata i polubiłem tą babcie megi przez te pół roku, ale obawiam się że zostawiając ją skończę jako stały bywalec serwisu, owszem koszty naprawy nie są jakieś zabójcze przy Passacie najdrobniejsza pierdoła kosztuje 1000 lub 2 no ale komfort i dynamika musi kosztować ciągle myślę co zrobić ryzykować ten tysiąc i liczyć że nie wyjdzie więcej czy odwiedzić złom na holu smutne to jakieś chyba trochę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja Ci już nie poradzę bo to twoje pieniądze. Ja w swoją megi włożyłem już też kupe kasy. zaczynając od sprzęgła za 800 zł a za niecały miech rozrząd się rozwalił i poszło 1500zł. Później wymieniałem kolektor dałem 200 zł, i póżniej oponki, drążki itp wiec u mnie też by wyszła piękna sumka. Tyle że ja akurat nie mam innego samochodu więc do końca roku muszę wytrzymać :D. Na twoim miejscu spytał bym się mecha ile by kosztowało sprawdzenie co się stało i później bym dumał czy robić czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!