Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic II i GPS Carminat


Rekomendowane odpowiedzi

Scenic to też Megane prawie że :mrgreen: więc tutaj postanowiłem skierować mój problem. Mam nadzieję, że uda Wam się mi pomóc. Wczoraj próbowałem wgrać język angielski do nawigacji (rocznik 2005). Do tej pory był francuski i niemiecki. Działałem na języku niemieckim, więc zgodnie z instrukcją po włożeniu płyty językowej i wybraniu zewnętrznego źródła języków wybrałem angielski, po czym kazałem go nadpisać na francuskim. No i "Laden", wszystko ładnie, nagle wyświetlacz zgasł no i ciemno. Nie wiedziałem co się dzieje i w zasadzie nigdzie nie wyczytałem, że komp się resetuje po programowaniu czy coś i po ok 2 minutach zacząłem kombinować. No i na tym w zasadzie koniec. Nawigacja rusza po odpaleniu zapłonu, ale nie wyświetla się, tylko przyciski od nawi mrugają. Myślę, że to może być jakiś komunikat błędu, albo coś. Płyta w czytniku nie chciała w ogóle wyjść ale po paru kombinacjach została wyciągnięta. Myślę, że nawi do końca nie zassała języka i ma teraz błąd, lecz jak to mogę cofnąć? Naprawić? Czy da się zresetować nawi do pierwotnego stanu? Dzięki z góry i pozdrawiam serdecznie.

 

Ł. Piasek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a to chyba masz problem, ja już mam to za sobą i wymianę Carminata na nowy. Okazuje się że przerwanie instalacji jakiegokolwiek oprogramowania w Carminacie uszkadza je w taki sposób, że praktycznie Carminat jest do wyrzucenia. A jedyne co funkcjonuje to podświetlenie klawiszy i możliwość wyjącia lub włożenia płyty cd. Zanim się dowiedziałem o tym Carminat trafił do serwisu elektronicznego, który jako jedyny w Plsce naprawia dla wszystkich dealerów takie cudeńka. Naprawa jest ekonomicznie nie uzasadniona.

Pozdrawiam

tpaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo wylutowanie i wlutowanie mikoprocesora od navi kosztuje 800 zł a i tak oni zlecają to firmie zewętrznej bo nie mają sprzetu. Plus oczywiście koszt mikroprocesora (dla mnie nie znany). Podjedź do serwisu nie ci to sprawdzą, ale u mnie nic nie działało i każdy proponoał mi wysyłkę do Gdyni do tego gościa, który naprawia takie navi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ten sam problem dotyczył i mnie, bo ktos zamiescił na rapidshare http://rapidshare.com/files/47198441/Carmi..._20Language.nrg rzekomo dobra plyte z najswiezszym softem, niestety po wlozeniu plyty do czytnika Carminat umarl i nie bylo wyjscia jak wymienic czytnik. pomog mi w tym bardzo sympatyczny Pan Leszek z Poznania, ktory jak mozna bylo zauwazyc widzial co robi i elektronika w samochodach Renault nie jest mu obca. Co prawda nie byla to tania operacja bo kosztowal 750 zl, ale moj Carminat zmowu zyje, a Pan Leszek :) zrobil mi diagnostyke samochodu i dorzucil najnowsza mape w cenie.

A z tego co sie dowiadywalem to pracownia elektroniczna Renault Polska w Gdyni nie podejmuje sie naprawy czytnika i wymiany procesora, wiec nie wiem skad te informacje.

 

Pozdrawiam

Aspireskala

 

Wspomniany adres email nie należy do Pana Leszka z Poznania, tylko do mnie, czyli admina :( - Krzychu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

[CIACH!!!]

dziękuję bardzo za pozytywną opinię na mój temat :).

Miło czasami przeczytać coś takiego.

Z tego co ja wiem też żaden warsztat się nie podejmuje naprawy takich czytników. Ten w gdyni który naprawia elektronikę dla Renault też. nie. I proszę się nie dać wyprowadzic na manowce serwisowi który będzie twierdził, że padł ekran. (bo często tak diagnozują). Nie widziałem jeszcze padniętego ekranu a tym bardziej nie po nieudanej operacji zmiany języka.

A nowy w ASO to koszt ok. 6 tys pln.

Ale jesli kogoś spotkała ta przykra niespodzianka przy zmianie języka to mam jeszcze parę takich czytników.

Oczywiście sprawnych.

mój email [email protected] lub gg:1850933 :( lub tel. 601 596 628

[nie cytujemy całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadamy :)] -Robak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!