Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nagłośnienie w Megane II


Rekomendowane odpowiedzi

Pozostaje jeszcze sprawa połączenia radia fabrycznego ze wzmacniaczem...

Ja bym wywalił fabryczny złom i wrzucił jakiekolwiek markowe radio aby posiadało co najmniej 1 parę wyjść RCA na wzmacniacz. Masz wtedy pewność że z efektu będziesz zadowolony.

Konkretnych modeli nie bede ci polecał na ogólnym ( jeśli chcesz to na pw mogę ci podać moje typy ) bo mogę zostać posądzony o reklamowanie wybranych firm :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Panowie mam takie pytanie czy będzie odczuwalna różnica pomiędzy głośnikami które aktualnie mam w meganie (są to jakieś papierowe standardowe głośniczki) a głośnikami też dedykowanymi do renówki ale CABASSE ??

myślałem nad wymianą bo te moje to grają kiepawo i znalazłem takie coś:

raz: http://www.allegro.pl/item341455671_glosni..._clio_lagu.html

i dwa:

http://www.allegro.pl/item340939873_glosni...cenic_lagu.html

 

czy jest sens to zmieniać ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slavOK, ja bym nie kupował, wydasz 130 zł a nadal będzie słabo. Chyba że podczas jazdy nie słuchasz muzyki tylko wiadomości to... też bym nie kupił bo po co mi dobre głośniki :?:

Najlepiej jak schowasz sobie gdzieś te 130 zł dozbierasz jeszcze 100 i wtedy można już coś co gra znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

L.I.G.A.R., wiem o tym myślałem też nad hertzami dsk albo coś z niższej półki typu pioneer, ale nie wiem czy jest sens pakować w to ponad 200zł jak i tak będzie pyta... seryjnego radia nie chce zmieniać ze względu na to, że mam zmieniarkę i pilota do czego jestem przyzwyczajony...

 

jeszcze jedna sprawa - dajmy na to, że zdecydował bym się na zestaw hertza z odseparowanymi głośnikami wysoko tonowymi, z tego co wiem to wymaga to zastosowania zwrotnicy, ale nie mam znów ochoty przebijać się z kablami od zwrotnic w gdzieś przez deskę do wysoko tonowych montowanych w desce... bo podejrzewam, że wiąże się to z wykręceniem połowy samochodu... czy jest jakiś prosty w miarę nie inwazyjny sposób na podłączenie tego ? a może dać sobie spokój z zestawami odseparowanymi i kupić np takie helixy

http://allegro.pl/item336082556_helix_dark...ysylka_ozl.html

2 w jednym a to co jest w desce zostawić w spokoju ?

co o tym wszystkim myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz wybor, to odseparowane sa lepsze. Dsk to nie sa jakies cuda, tweetery sa strasznie ostre, ale pod samym radiem beda ok. Sam mialem dsk swego czasu i oprocz tweeterow graja dosc poprawnie, ale za pieniadze ktore mialbys wydac na dsk, poszukalbym czegos z oferty PB. Za te same pieniadze kupisz lepsze przetworniki.

 

Co do montazu, to dodaj jeszcze do tego to, ze gwizdki powinny byc zamontowane tak, zeby sygnal z nich przecinal sie na wysokosci glowy mniej wiecej na srodku auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może dać sobie spokój z zestawami odseparowanymi i kupić np takie helixy

Sam musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czego oczekujesz bo tego nikt ci nie powie. Jak chcesz mieć w miarę sensowny dźwięk z którego będziesz zadowolony to nie ma wyjścia tylko zestaw odseparowany. To jest podobnie "chciałbym mieć dużo kasy ale nie chce mi sie pracować" . Albo sie poświęcisz dla dźwięku albo

będzie pyta
. Pierwsze rozwiązanie da ci dużo satysfakcji drugie…sam rozumiesz

Wracając do sprawy tych helixów - ja bym nie brał. Taka jeszcze śmieszna sprawa z nimi związana:

Jakiś czas temu byłem w tym sklepie co podałeś link z allegro kupowałem piecyk do suba i wdałem się w polemikę z właścicielką odnośnie firmy helix i sprzedaży tych klocków przez Media Markt i Saturn. Bardzo była oburzona i rzucała obelgi na sprzedawców z MM i S ze każdemu wciskają tylko te helixy i opowiadają głupoty ze najlepszy zestaw itd.. Dziwiła się jak ten syf można sprzedawać… a dzisiaj jak widać na załączonym obrazku -> sama sprzedaje ten “syf”

Co do montażu to najlepiej zrobić to na nowych kablach - nie seryjna instalacja. Ale znowu jak kto woli. Nie mam jeszcze megana wiec nie powiem jak to jest tym aucie. W Clio wystarczyło odkręcić 6 śrub zdjęć górna część kokpitu i sprawa załatwiona - do wszystkiego dostęp nic się nie trzeba było męczyć . U mnie zwrotnice są koło radia i stamtąd lecą druty do tweetera i woffera. Oczywiście jak napisał kfadratowy, dobrze by było tak ustawić tweeter tak aby grał w kierunku słuchającego - ale nawet bez tego zabiegu poczujesz kolosalną różnice w jakości dźwięku.

Nie myślałeś nad montażem w jakimś zakładzie ??

 

[ Dodano: 2008-04-06, 15:40 ]

nie chce ci tu proponować rozwiazan typu przerobienie radia aby posiadało wyjscia RCA pod wzmaka albo głuszenia drzwi bo nie wiem czego oczekujesz. Jak sie określisz dokładniej bedzie łatwiej cos doradzić - nawet może z badziwna instalacja renaulta :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witajcie,

 

Chciałbym zmienić głośniki przód + tył z fabrycznie montowanych na jakieś lepsze, jednakże jaka kolwiek przeróbka drzwi nie wchodzi w grę. Na formu znalazłem informacje iż te głośniki bez problemu pasują na przód: Pioneer TS-Q 131C. Czy są to dobre głośniki? Jeżeli tak, to jakie głośniki możecie polecić mi do kompletu na tył? Jeżeli nie, to proszę o poradę jaki inny komplet kupić do 1000zł?

 

Pozdrawiam,

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy ze masz 600 na przod i 400 na tyl. Za te pieniadze ja bym sobie darowal rozne wynalazki typu pioneer, sony , jvc i inne firmy "wszystkorobiace". Na przod mozna spokojnie porozgladac sie za jakims MB quartem, moze nawet i rainbow sie trafi. Tyl jakies PowerBassy i mysle, ze nie beda to pieniadze wywalone w bloto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przod mozna spokojnie porozgladac sie za jakims MB quartem, moze nawet i rainbow sie trafi. Tyl jakies PowerBassy i mysle, ze nie beda to pieniadze wywalone w bloto.

 

Czy możesz mi podać dokładne nazwy i numery tych modeli głośników (przód i tył)? Czy wymagaja one dużych modyfikacji w drzwiach do ich zamontowania?

 

Dzieki za odpowiedź <czerwona>

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podam Ci, popatrz na allegro a najlepiej jedz do jakiegos sklepu CA i posluchaj jak to gra. Moze byc tak, ze tansze glosniki bardziej Ci podejda [ja tak mam z dsk/esk]. Modyfikacje drzwi na pewno jakies beda, troche boczku w srodku trzeba bedzie wykroic, bo firmowe glosniki sa strasznie plytkie i w ta dziure nic sie nie miesci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!