Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[Megane] RT 1.6 16V Kombi - zakup, prośba o opinie


pst

Rekomendowane odpowiedzi

Witam - to mój pierwszy post (jak pewnie każdego kto zaczynał od tego działu ;-) )

chcę zmienić żonie samochód aktualnie Daewoo Matiz; potrzebujemy czegoś co jest kombi z silnikiem 1.4-1.6 klasy Megane, Focus czy podobne

trafiła sie okazja - no właśnie czy okazja - mam nadzieję że mi pomożecie; jestem kompletnym laikiem odnośnie samochodów; na gazach technicznych się znam ;-)

jeśli bym go kupował mam 'swojego' mechanika ktory dokonałby oględzin on-site

 

oto oferta

 

Renault Megane RT 1.6 16V Kombi - osobowy uniwersalny, rejestrowany na 5 osób.

 

Typ silnika: K4M 700

Pojemność skokowa (cm3): 1598

Moc: 107 KM (wg tabelki z forum i typu silnika)

Typ wtrysku paliwa: wielopunktowy

Ilość cylindrów: 4

Ilość zaworów: 16

Stopień sprężania: 10,0:1

Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 79,5x80,5

Moc maksymalna kW CEE (KM DIN) przy prędkości obrotowej (obr/min): 79(110) / 5 750

Max. mom. obr. Nm CEE przy prędkości obrotowej (obr/min) 148 / 3 750

 

 

Rok produkcji: 2000r.

Data pierwszej rejestracji: 16.08.2000.

Kolor srebrna perła metalic.

Przebieg 74.000 km (do sprawdzenia w każdym serwisie Renault).

Zakupiony jako nowy w polskim salonie Renault.

Pełna dokumentacja wraz z fakturą zakupu i książką serwisową.

Regularnie serwisowany.

Przegląd techniczny do 03.2009.

Ubezpieczenie do 07.2008.

Dwa komplety nowych opon:

- letnie Kleber Dynaxer HP2 przebieg 3000 km

- zimowe Kleber Krisalp HP przebieg 700 km