Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane I nie odpala - ciężki przypadek.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam od ok. 5 miesięcy Renault Megane I 99r. 1.9 dti i od niedawna mam pewien, nierozwiązywalny problem. Mianowicie wszystko zaczęło się kiedy pod domem przekręciłam kluczyk w stacyjce i auto nie odpaliło. Podczas kręcenia zapaliła się kontrolka usterki elektrycznej. Kilka razy z rzędu nie odpalił i go zostawiłem. Znalazłem koło domu mechanika (co było początkiem problemów) i umówiłem się na wizytę. Następnego dnia auto odpaliło i dojechalłem do warsztatu. Tam po 1 dniu uzyskałem informacje, ze jest problem z immo i ze nie są w stanie poradzić sobie z tą usterką. Skasowali mnie 80 zl za badanie i odesłali do swojego "fachowca", elektromechanika (tez niedaleko ich zakładu). Ten podłączył go jeszcze raz, i wyskoczył błąd immo. Potrzebowałem pilnie sprawnego auta, wiec tego samego dnia (po ok 6 h), auto bylo do odebrania. Fachowiec skasował mnie za: 1) Diagnostykę układu elektronicznego + reprogramowanie sterownika - 350 zl 2) Poprawki w instalacji elektrycnej + kodowanie kluczyka - 70 zl. Długo nie pojeździłem. Po ok 2 dniach probowalem ruszyc spod stacji benzynowej. Niestety, dopiero za 3 kreceniem kluczyka meganka odpalila. Analogiczna sytuacja jak za 1szym razem. Przekrecam kluczyk, rozrusznik kreci, chwile pozniej zapala sie kontrolka usterki elektrycznej. Niewiele sie zastanawiajac, dzwonię do "fachowca". Po odpaleniu auta od razu pojechal pod jego zaklad, tam podlaczyl go pod komputer i tym razem wyskoczyl blad polozenia walu. Stwierdził, ze dopiero wieczorem zajmie się moim przypadkiem i czekałem na telefon. Nastepnego dnia odbieram telefon, ze zamowił czujnik położenia wału i go jeszcze dzisiaj zainstaluje. Od tego telefonu auta nie widzialem 2 tygodnie. Okazalo się, ze po zainstalowaniu czujnika nie jest dobrze, i ze najprawdopodbniej jest to problem z wtryskiem. Po drugiej wizycie skasowal mnie za 1)Czujnik polozenia walu korbowego - 140 zl 2)Wtryskiwacz z iglica magnetyczna 250 zl. Tym razem po 1 dniu pojawil sie ten sam problem. Co jakis czas przy odpaleniu wyskakiwal blad. Sytuacja losowa. Nie ryzykowalem wiecej i odpuscilem sobie tego partacza. Generelanie usta mu sie nie zamykaly, czlowiek strasznie pyszny, nie dal sobie nic powiedziec. Fachowiec "złote usta", wział kase, problemu nie zlikwidowal. Skontaktowalem sie innym gosciem, podjechalem do niego, zostawilem auto na 1 dzien (tylko na diagnoze). Zauwazyl, ze w ukladzie pojawiaja sie sporadycznie mikrospopije pecherzyki powietrza i ze paliwo z silnika cofa sie. Pompowal gruszke od paliwa i auto zaczelo odpalac za 1szym razem. Odebralem auto (nie zaplaciłęm nic) i mialem kilka dni obserwowac, czy to pompowanie cos pomaga. Było ok, dlatego pojechalem do mechanika aby zamontowac zawor zwrotny paliwa (zawor -37 zl, robocizna 30zl). Niestety, po kiku kursach auto padlo mi pod sklepem. Wrocilem z zakupami i tym razem nie odpalila w ogole (nie wiem czy wplyw miala na to duza temperatura na zewatrz?). Nie pomoglo pompowanie. Po dobrych kilku godzinach (bylo juz o wiele chlodniej) sprobowalem ja odpalic i odziwo odpalila za 1szym razem. Podjechalem pod dom, tam zgasilem silnik i sprobowalem odpalic jeszcze raz. Niestety, nic z tego. Czy ktoś ma pomysł, co to może być?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!