Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

używane auto z salony Renault czy warto ??


brooker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Przymierzam się do zakupu swojego pierwszego auta i zdecydowałem się na renault megan II grandtur.

 

Przeglądając oferty na aukcjach internetowych znalazłem dilera renault, który zajmóję się sprzedażą sprowadzanych aut.

 

Poniżej zamieszczam link do interesującej mnie oferty

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4778999

 

Proszę o poradę czy warto rozważać zakup w tym salonie i czy jakieś roczniki modelu megan są naznaczone większą usterkowością niż inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jak się będzie sprawował ten konkretny egzemplarz, ale w takie cuda uwierzyć bardzo trudno. Jak ktoś kupuje drogiego diesla (silnik dużo droższy od benzyny), to nie po to, żeby przez 4 lata przejechać 63 tys. km. Po prostu ten wydatek nie zwróci się na takim dystansie. Jeśli zatem salon Renault nie umie ocenić, że licznik był cofany, albo zdaje sobie z tego sprawę i nie informuje o tym klienta, to ja bym się na takiego dilera wypiął. Oczywiście przebieg może być też oryginalny, ale szanse na to są naprawdę bardzo małe. Gdyby Niemcowi czy Francuzowi nie zależało na forsie i kupowałby nowe 1.9 dCi tylko dlatego, że fajny, to autko miałoby prawdopodobnie kupę innych bajerów we wnętrzu, jak chociażby automatyczna klimatyzacja.

 

Jeśli chodzi o sam silnik, to jeżdżę właśnie takim autem i jak na razie nie mam z nim żadnych problemów. Licznik pokazuje 88 tys. km, ale cofany był na 100%, także rzeczywistego przebiegu auta nie znam (podejrzewam jakieś 150-200 tys.).

 

Życzę udanych łowów :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest serwisowany w ASO - to zażądaj przedstawienia historii tego samochodu. Muszą mieć wszystkie wpisy gwarancyjne i przeglądowe.

Na tej podstawie może stwierdzisz czy przebieg jest realny.

 

Sprawdź resztę typowych "patentów" pozwalających zweryfikować przebieg - ogumienie, stan wnętrza itp.

 

Moim zdaniem, jeśli to co napisali jest prawdą, a auto jest faktycznie bezwypadkowe - to oferta jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mala sugestia - spisz sobie VIN tego wozu, jedz do innego salonu (najlepiej REA Group a nie dealera) i popros o informacje o historii na podstawie tego numerka. Moze cie kosztowac pare zlotych, ale bedziesz mial pewnosc. Wazne, zeby nie robic tego w tym salonie gdzie stoi auto!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto stoi u nich juz ponad miesiac - pamietam je z poszukiwan.

Walone ewidetnie w tyl na moje oko (to lepiej niz w przod). Przebieg +50k tez krecony patrzac na kierownice - popros o lepsze zdjecia, szczegolnie fotela kierowcy z profilu.

Po VINie ciezko sprawdzic historie auta sprowadzanego - mi sie to nigdy nie udalo, zawsze twierdzono, ze sie nie da. Zostaje ksiazka serwisowa + gwarancja + podejchac obowiazkowo do innego serwisu na sprawdzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam wasze opinie i moje wątpliwości są coraz większe znalazłem na allegro miernik powłoki lakierniczej i się zastanawiam czy jest to jakieś rozwiązanie.

 

Sprawdził ktoś takie urządzenie w praktyce ??

 

zamieszczam także link opisujący to urządzonko

http://allegro.pl/item329913665_miernik_gr...er_gl_1_fe.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie nie ma sensu taki zakup - szkoda kasy - w kazdym serwisie moga Ci sprawdzic. Jak bedziesz ogladal auta to sam zobaczysz, z ktorym warto jechac na diagnostyke. W praktyce jest tak, ze jak ogladasz na zywca to prawie kazda okazja nie jest warta nawet odwiedzin w ASO. Ja ogladalem kilka aut i tylko z jednym zdecydowalem sie na wizyte w ASO i wlasnie to kupilem. Naprawde 2-3 auta obejrzysz i juz bedziesz wiedzial co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos w ASO mowi, ze sie "nie da" to od razu nalezy taka osobe/ASO/salon skreslic.

Kazdy ASO _musi_ miec mozliwosc sprawdzenia historii samochodu po nr VIN i to nie tylko tych sprzedanych w Polsce, ale w calej Europie. Jesli mowia inaczej to znaczy cos chca ukryc, albo zarobic (czytaj: chca w lape).

Polecam uczyc sie na cudzych bledach - ja sie nauczylem po tym, jak kolega ktory mial Opla Astre sprowadzonego pojechal do ASO i tam sie zdziwili, bo on przyprowadzil kombi a wg VINu powinien byc hatchback i to z szyberdachem (ktorego oczywiscie nie mial :?: ). O tym, ze auto mialo ponad 200Kkm a nie 90Kkm jak na liczniku to juz nawet nie ma co wspominac.

Wtedy tez okazalo sie, ze po VINie da sie sprawdzic praktycznie wszystko - no chyba, ze ktos nigdy po kupnie samochodu nie byl w ASO, ale nie znam takiego przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decyzja należy do Ciebie – ale popieram „VoorT” należy sprawdzić ten samochód u innego Dealera Renault – sprawdzą powłokę, podłączą pod komputer, zerkną pod spód.

Ja właśnie tak zrobiłem z pierwszą Meganką. Wcześniej na przeglądzie przed zakupem byłem jeszcze z 2 samochodami i tylko ta kontrola uratowała mój portfel. Zrobiłem to bo samochód kupowałem od 2-go właściciela

Drugą Megankę kombi z 2006 r. kupowałem w komisie przy salonowym rok temu. Wydawało mi się, że skoro samochód jest sprzedawany przez Dealera (wcześniej sprowadzony za pośrednictwem Renault Polska) ma 20 tys. km a sprzedawca zapewnia o jego bezwypadkowej przeszłości (lakiernik miał nawet jednym okiem nie patrzeć na ten samochód) – zdecydowałem się.

Po tygodniu okazało się że lakiernik nie tylko patrzył ale też malował tylny błotnik. W Renault Polska dostałem zdjęcia tego samochodu sprzed lakierowania (zarysowanie)

Po przejechaniu 30 tys. km stwierdzam że to dobry zakup – ale Ty decyzję musisz podjąć sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!