Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szarpanie, brak mocy, dławienie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

papuga

 

Ta, ostatnio był błąd czujnika temperatury, mechanik stwierdził, że skasował, pojeździł autem i błąd już nie wyskoczył. Ale że zalewa świece i poczyścił, no i nie pali na jeden gar. Więc A świece i czujnik wymieni mi znajomy, a nie chcę płacić 100 zł za diagnostykę, bo nie czyta tego auta ani DDT2000, ani CLIP, ani Autocom 2013 z interfejsem. A muszę być oszczędny, bo już mi to auto narobiło długów na 2000 zł. A kupiłem je za 2400, a wracałem, to mi wspomaganie kierownicy padło.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.13 – cytowanie Aston76

 

Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że ten punkt programu został pominięty podczas rejestracji.Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czym była robiona diagnostyka?

Pełną diagnostykę Meganki I robi się CLIPem, albo XR-25.

Więc jeżeli CLIP go nie czyta, to nie uwierzę, że diagnoza była zrobiona czymkolwiek innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem mechanika, oględnie powiedział, że ma komputer warsztatowy, cokolwiek to znaczy i jakiś specjalny moduł, bo niektóre Renault nie da się zczytać bez niego. Chyba, że z Clipem ja coś nie tak robiłem, bo nie będę się chwalił skąd go mam. Podobnie jak w/w. No już ich nie mam, żeby nie było :) Na pewno kabel dobry i DDT2000 ok, podobnie jak Autocom, Autocomem czytałem Captive, Yarisa i S80 z interfejsem ofc. A na kablu było Audi A3, DDT2000 zczytało Clio. Ale możesz mieć dużo racji, bo błąd mu wyskoczył ponoć w komputerze (twierdził, że czujnika nie trzeba wymieniać), a silnik non stop na ssaniu chodzi, a wskazówka temperatury waha się gorzej niż moje obroty silnika, bo od 0 do maksa, wentylator raz działa jak p...szalony, a raz w ogóle. Woda nie ucieka, tylko auto się grzeje, i woda wyparowuje.

 

Dodano: 19 sty 2016 - 22:59

Ale tak, jutro kupię czujnik temperatury i komplet świec, a jak uda się zamknać w 150 zł, to też kable. A potem będę oglądał Fanów 4 kółek, Autodate i pisał tutaj na forum, bo będę wymieniał, a szkoda mi mechanikowi dać ;)

 

Jeśli nie pomoże w weekend przeczyszczę przepustnicę i krokówke, potem pójdzie mapsensor (czy jak się to nazywa), cewki, sonda lambda, aż znajdę przyczyne.

 

Dodano: 23 sty 2016 - 19:18

Cóż, kolega dał d... ciała i nie załatwił mi części, tak czy tak, auto jedzie już normalnie samo z siebie, tylko, że w ogóle nie trzyma obrotów, przy każdym dojeździe do skrzyżowania, zatrzymywaniu się, często przy zwykłej redukcji, jak wytracam prędkość auto gaśnie. Wystarczy, że spuszczę nogę z gazu i obroty spadają i gaśnie. A teraz zaczął się gotować po 2 km, z trzymaniem na 2000 obrotów, z włączonym ogrzewaniem na max, a woda jest.

Edytowane przez Khlorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, powiedzieli mi, że pod korkiem płynu chłodniczego powinien być wtedy budyń, bo olej wtedy też bierze. A budyniu tam nie ma, więc PONOĆ jest ok. Tak czy tak spróbuję wymienić czujnik temperatury, bo temperatura po chwili spadła.

 

Dodano: 24 sty 2016 - 00:56

Nie, nie uszczelka chyba. Znowu nim jechałem, jechałem po drogach między nogami, musiałem kogoś odwieźć i znowu sytuacja non stop 2000 obrotów, wskazówka pokazuje, że auto ma 100 stopni, mimo nawiewów itd. Miałem kawałek trasy, pusta droga, przegazowałem do 4000 obrotów od dwójki do czwórki i nagle mi temperatura "spadła" do zera. Stwierdziłem, że nie będę na kolegach polegał, zamówiłem czujnik temperatury, w przyszłym tygodniu przyjdzie i tyle. A silnik chyba nie zdąży się nagrzać po kilkuset metrach na 2000 obrotów i włączonych nawiewach i nagle ostudzić o 50 stopni, po gazowaniu. Druga sprawa to od momentu jak mi zaczął tak gasnąć, to przestał też szarpać, szarpie, może przez pierwsze 50 m i tylko troszeczkę. A miałem też moment, że chodził na ssaniu non stop przez 30 km. Znajomy wtedy odpiął czujnik, zszedł ze ssania, ale zaczął gasnąć itd.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!