Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szarpanie, brak mocy, dławienie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

papuga

 

Ta, ostatnio był błąd czujnika temperatury, mechanik stwierdził, że skasował, pojeździł autem i błąd już nie wyskoczył. Ale że zalewa świece i poczyścił, no i nie pali na jeden gar. Więc A świece i czujnik wymieni mi znajomy, a nie chcę płacić 100 zł za diagnostykę, bo nie czyta tego auta ani DDT2000, ani CLIP, ani Autocom 2013 z interfejsem. A muszę być oszczędny, bo już mi to auto narobiło długów na 2000 zł. A kupiłem je za 2400, a wracałem, to mi wspomaganie kierownicy padło.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.13 – cytowanie Aston76

 

Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że ten punkt programu został pominięty podczas rejestracji.Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czym była robiona diagnostyka?

Pełną diagnostykę Meganki I robi się CLIPem, albo XR-25.

Więc jeżeli CLIP go nie czyta, to nie uwierzę, że diagnoza była zrobiona czymkolwiek innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem mechanika, oględnie powiedział, że ma komputer warsztatowy, cokolwiek to znaczy i jakiś specjalny moduł, bo niektóre Renault nie da się zczytać bez niego. Chyba, że z Clipem ja coś nie tak robiłem, bo nie będę się chwalił skąd go mam. Podobnie jak w/w. No już ich nie mam, żeby nie było :) Na pewno kabel dobry i DDT2000 ok, podobnie jak Autocom, Autocomem czytałem Captive, Yarisa i S80 z interfejsem ofc. A na kablu było Audi A3, DDT2000 zczytało Clio. Ale możesz mieć dużo racji, bo błąd mu wyskoczył ponoć w komputerze (twierdził, że czujnika nie trzeba wymieniać), a silnik non stop na ssaniu chodzi, a wskazówka temperatury waha się gorzej niż moje obroty silnika, bo od 0 do maksa, wentylator raz działa jak p...szalony, a raz w ogóle. Woda nie ucieka, tylko auto się grzeje, i woda wyparowuje.

 

Dodano: 19 sty 2016 - 22:59

Ale tak, jutro kupię czujnik temperatury i komplet świec, a jak uda się zamknać w 150 zł, to też kable. A potem będę oglądał Fanów 4 kółek, Autodate i pisał tutaj na forum, bo będę wymieniał, a szkoda mi mechanikowi dać ;)

 

Jeśli nie pomoże w weekend przeczyszczę przepustnicę i krokówke, potem pójdzie mapsensor (czy jak się to nazywa), cewki, sonda lambda, aż znajdę przyczyne.

 

Dodano: 23 sty 2016 - 19:18

Cóż, kolega dał d... ciała i nie załatwił mi części, tak czy tak, auto jedzie już normalnie samo z siebie, tylko, że w ogóle nie trzyma obrotów, przy każdym dojeździe do skrzyżowania, zatrzymywaniu się, często przy zwykłej redukcji, jak wytracam prędkość auto gaśnie. Wystarczy, że spuszczę nogę z gazu i obroty spadają i gaśnie. A teraz zaczął się gotować po 2 km, z trzymaniem na 2000 obrotów, z włączonym ogrzewaniem na max, a woda jest.

Edytowane przez Khlorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, powiedzieli mi, że pod korkiem płynu chłodniczego powinien być wtedy budyń, bo olej wtedy też bierze. A budyniu tam nie ma, więc PONOĆ jest ok. Tak czy tak spróbuję wymienić czujnik temperatury, bo temperatura po chwili spadła.

 

Dodano: 24 sty 2016 - 00:56

Nie, nie uszczelka chyba. Znowu nim jechałem, jechałem po drogach między nogami, musiałem kogoś odwieźć i znowu sytuacja non stop 2000 obrotów, wskazówka pokazuje, że auto ma 100 stopni, mimo nawiewów itd. Miałem kawałek trasy, pusta droga, przegazowałem do 4000 obrotów od dwójki do czwórki i nagle mi temperatura "spadła" do zera. Stwierdziłem, że nie będę na kolegach polegał, zamówiłem czujnik temperatury, w przyszłym tygodniu przyjdzie i tyle. A silnik chyba nie zdąży się nagrzać po kilkuset metrach na 2000 obrotów i włączonych nawiewach i nagle ostudzić o 50 stopni, po gazowaniu. Druga sprawa to od momentu jak mi zaczął tak gasnąć, to przestał też szarpać, szarpie, może przez pierwsze 50 m i tylko troszeczkę. A miałem też moment, że chodził na ssaniu non stop przez 30 km. Znajomy wtedy odpiął czujnik, zszedł ze ssania, ale zaczął gasnąć itd.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!