Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pompa wtryskowa BOSCH sterowana elektronicznie


zuber80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów. Mam następująca zagadkę a mianowicie na czym polega różnica pompy BOSCH O NR 0460414993 a nr 0460414993. Z uwagi na nikłą dostępność pompy do mojej mego o mocy 80KM. Bardzo proszę o informacje. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałeś dwa takie same numery.

Jeżeli chodzi Ci o różnicę między pompą do 80 KM i 98 KM, to śmiało możesz dać pompę od mocniejszej wersji, ale zastrzeż sobie możliwość zwrotu.

Zdaje się, że ma ona ciut większy wydatek, ale to nie powinno być problemem i sterownik powinien dać sobie z nią radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słusznie koledzy zauważyli, że nr są identycznie Chodziło mi o pompę o nr 0460414983 do mojej megi 80 KM. Dziękuję za zainteresowanie się tematem. Poszukuję również dobrego mechanika ze Słupska. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witajcie!

Przyłączę się do pytania kolegi. Czy wie ktoś czym się różnią w/w pompy? Jaki może być skutek zamontowania tej od silnika mocniejszego do silnika słabszego? Mechanik zamontował mi pompę z wersji 98KM do mojej 80KM. Wszystko przez pomyłkę (zamówiłem jedną - przyszła druga - fakt nie dopilnowałem) teraz mam już ją zamontowaną w samochodzie. Nawet gdybym chciał ją reklamować to nie uśmiecha mi się dawać kolejnych 450zł za demontaż i montaż innej. Mechanikowi udało się uruchomić samochód na tej innej pompie. Podobno na pasku rozrządu musi być przestawiona o jeden ząbek. Zrobione jakieś tam regulacje. I teraz moje spostrzeżenia z jazdy ( w porównaniu do tego co było przed wymianą):

1) Obroty na zimnym silniku ok 800 po przejechaniu kilku km wzrastają do 1000.

2) Wydaje mi się że po wysprzęgleniu (np przy zmianie biegów) i odpuszczeniu gazu - obroty nie od razu spadają, czasami ma się nawet wrażenie takiego "przygazowania"

Może ktoś się spotkał z takimi objawami, czy to kwestia wyregulowania pompy?

Pozdrawiam

Edytowane przez utusiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!