Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

po wizycie w serwisie


kamson

Rekomendowane odpowiedzi

Trafiłem do warsztatu z paroma problemami:

1.wyciek z turbiny

2.problemy z zapalaniem na zimnym silniku (najpierw trzeba bylo pokręcić rozrusznikiem a póżniej próbowała palić, ale łapała za którymś razem mając problem z wejściem na obroty

3.tydzien temu zapaliła się kontrolka ABS-u

Ad1.wymiana 2 przewód (sparciałych, pękniętych)od turbiny, czyszczenie układu i sprawdzenie turbiny

koszt: 330 jedna sztuka przewodu, 320 robocizna

Ad.2spalone dwie świece <ok>, chociaż miały około 1.5roku

koszt: 260 świece i 55 wymiana

Ad.3walnięty czunik pp koło

koszt:podpięcie komputera 100 i wykasowanie błędów, czujnik oryginalny 330, problem ze znalezieniem zamiennika w tym momencie, 45 wymiana.

Mało przyjemna wizyta w serwisie. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te przewody to tylko w oryginale istnieją i stąd takie ceny, czujnika nie udało się znależć w zamienniku a oryginalny kosztuje. I w sumie się uzbieralo. No a 4 świece żarowe to też kosztują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomemu urwał się wąż ciśnieniowy od chyba wspomagania w Toyocie.W serwisie

stwierdzili że nigdzie takiego węża nie kupi tylko oryginalny u nich w okazyjnej cenie

200 zł z hakiem :shock: (za 30 centymetrowy kawałek zbrojonej gumy z dwoma końcówkami metalowymi).Na szczęście znał gościa który dorabia przewody ciśnieniowe do koparek ,ciężarowych itp.I co- dorobił mu to za 20 zł. <ok> Normalne złodziejstwo w biały dzień w tych serwisach.Omijać z daleka <boks>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez przesady ja do swojej megi świece żarowe Champion po 39 zł sztuka, czujnik ABS zamiennik 135 zł orginał w serwisie 230 zł -zaznaczam ze MEGI II, a nie tak jak u ciebie starszy model. Poprostu okradli Cie z kasy w biały dzień .... masakra, szerokim łukiem omijac takich cwaniaków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym warsztacie sa cwaniaki, spojrzy na Ciebie i już zastanawia sie na ile można Cie naciągnać, albo zrobią nie tak jak trzeba, nie to co trzeba. W ostateczności uszkodzą coś w aucie - np stłuką szybę.

Jak sie samemu naprawia auto to i części kupisz taniej i wiesz co było zrobione, jak jeździsz do warsztatu to prędzej czy później coś będzie nie tak :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, ale wszystkiego sam nie zrobię. A dowiadywałem się o ceny, i w hurtowni świece Beru do mojej Meganki 75 sztuka, czyli trochę kosztują (mi założyli NGK), czujnik w oryginale ponad 300 setki, a zamiennika w chwili obecnej brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie nauczyłem jednej ważnej rzeczy: Do warsztatu jade (jak nie dam rady samemu zrobić) naprawiać jedna konkretną rzecz, wcześniej znam koszt części i koszt robocizny cobym zdziwiony nie odjechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest temat to zapytam sie starszych kolegów <ok>

Mianowicie stukanie i pukanie w mojej reni doprowadzało mnie do szału dlatego zawitałem do servisu:

 

Tam od ręki wzięto mnie na podnosnik i jazda:

 

- Wymiana amortyzatorów z przodu na amorki firmy Monroe

- Wymiana łożysk mcpersna czy jakoś tak to się nazywa :(

- Wymiana gumek

- Wymiana jednego sworzenia

- Wymiana klocków hamulcowych gdyż zauważono że już ich mało zostało

 

Całość naprawy trwała około godziny wszystkie czynności były wykonywane przy mnie a o każdym ruchu jaki wykonują byłem informowany.

 

Za naprawę wraz z częściami zapłaciłem 640zl oraz otrzymałem gwarancje wraz z książką servisowa w której wpisali wszystko co wymieniali.

 

Moje pytanie brzmi czy jest to dobra cena czy tez mnie przewałowali.

 

Nie ukrywam że jako servis zrobili na mnie dobre wrażenie i chciał bym dalej korzystać z ich usług ale nie wiem czy ich ceny są w porządku z racji tego że nie znam sie na tym ni chu.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

 

Napisane <ok>

 

I ogólnie po przeczytaniu odpowiedzi ucieszyłem sie jeszcze bardziej niż byłem zadowolony po wizycie u nich :(

 

Już wiem gdzie będzie servisowana moja ślicznotka :)

 

Ps. w poczekalni częstują darmową kawą :)

 

Nie cytujemy posta w całości, pisząc bezpośrednio pod nim. Naruszasz regulamin. :) - gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli można to i ja się zapytam co sądzicie. Moja megana IphI (zaznaczam iz ma duzy przebieg) jak tylko sie nagrzała odrazu gasła - spadały obroty itp. w serwisie:

- nowa kopułka

- nowy paluch (tylko nie wiem co to jest)

- wyczyszczone cewki, silnik krokowy, wtrysk

- nowy wezyk powrotny paliwa

- nowa pompa paliwa

 

 

cena - 500zl

 

problem w tym iz silnik dalej nie chodzi tak jak powinien (czasami wolne obroty mu falują). co prawda pojawiło sie to ponownie jakieś 3 dni po odbiorze auta, ale mechanik stwierdził ze on to już nie ma pomysłu co może być nie tak i wydaje mu sie ze silnik już do kitu (ma słaba kompresje)

 

no i nie wiem teraz co myśleć o owym serwisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!