Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, mam Scenica rok 1999.

Pół roku temu musiałem wymienić zamek w tylnych drzwiach, ponieważ złamała się plastikowa część mechanizmu zamka ( w środku) - nienaprawialne. Nie mogłem przez to ich otworzyć, ale jakoś się udało.

Dziś spotkało mnie to samo z drugimi drzwiami.

Mam pytanie: czy spotyka was to samo? Jak często potrafi się psuć to gówno? Czy można jakoś temu zapobiec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy raz mi opowiadal dokladnie to samo, padl jeden potem drugi, jakos to naprawil manufakturalnie :mrgreen: i dziala jak na razie, podobno jest to przypadlosc MI, wlasnie te zamki tylnych drzwi, przednie mniej padaja. ogolnie po wymianie jest spokoj juz na dlugi czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problemy z otrweranie drzwi . otwarcie drzwi z kluczyka na podczerwień nie stanowi problemu. Natomiat gdy chę otworzyć drzwi wkładając kliczyk do zamka , kluczyk sie obraca w obie storony tak , że nie mogę ani otwozyć ani zamknąć drzwi , wcześniej czasami mi się zacinały zamki ale w końcu udało się otworzyc . Teraz jak chwyciły mrozy to nie mogę otworzyć drzwi kluczykiem . Może macie na to jakąś radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zaprowadziłem auto do gościa od alarmów powiedział ze w środku jest poodpinane i dlatego tylko z pilota musze otwierać. Powiedział ze może mi to podpiąć ale zwiększy to prawdopodobieństwo kradzieży bo będzie można otwożyć kluczykiem. A co do zacinania lub nie domykania którychś dzwi podczas mrozów to problem jest z siłownikiem. Należało by go wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 tygodni później...

czesc

u mnie wlasnie dzis sie zepsuł chyba beben zamka od drzwi kierwocy bo mi sie kreci dookola i nie zamkne drzwi. A z kluczyka na podczerwien mi zamykanie nie chodzi nie wiem czemu. jak przyciskam ten przycisk to na ulamek sekundy zaswieca sie dioda obok tego przycisku ale ta "wzdluz" kluczyka (ta wieksza) nie swieci nie wiem czy ona ma swiecic czy nie bo od poczatku jak kupilem samochod to mi to nie dzialalo. nie przeszkadzalo mi to no ale teraz nie mam jak zamknac samochodu. Prosze powiedzcie jak zrobic tą podczerwien lub jak naprawic zamek i ile to moze kosztowac pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe dokladnie :-)

troche to katujace jest bo duzo kombinacji i deprymujące w miescie jak ludzie na Ciebie patrza co robisz :D. Rozebralem dzis tapicerke od srodka zeby sie dobrac do zamka ale nic tam nie widze co sie moglo zepsuc bede chyba musial sie udac do mechanika :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

dużo lakonicznych odpowiedzi ale żadnych konkretów, może ktoś już naprawiał zamek? z przodu działał otwierał i zamykał drzwi z kluczyka a teraz tylko kręci się do okoła? ma ktoś wskazówki jak to zrobić tanim kosztem bez wymiany połowy zamka? mile widziane jakieś fotki z góry dzięki

 

[ Dodano: 2007-06-13, 12:18 ]

dobra zamek się sam naprawił ale było to coś takiego przekręcając kluczyk obracał się dookoła w czasie jazdy po wybojach słychać coś tam latało no i teraz już nic nielata a zamek działa jak marzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

Mam Megane z 2001 roku i od wczoraj problem z otwieraniem tylnych prawych drzwi. Problem polega na tym, że nie mogę ich otworzyć ani z zewnątrz ani od wewnątrz.

Od wewnątrz dlatego, że włączona jest blokada – dzieci, a od zewnątrz?? … no właśnie bo coś zapewne się zepsuło. Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł jak otworzyć takie drzwi zabezpieczone od wewnątrz i zepsute od zewnątrz.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak, co do "wewnętrznego kłopotu" to sprawa jest bardzo prosta ;-) mi zajęło to około 10 minut łącznie z przygotowaniem sprzętu - kawałka bardzo giętkiego plastyku (ja użyłam laminowaną kartkę A4 złożona na pół) - pomysł zapożyczony ;-) wsunęłam ją w szparę między drzwiami na wysokości zamka i przesunęłam zapadkę od zabezpieczenia i teraz drzwi nie otwierają się już TYLKO z zewnątrz <piwko> Co do kłopotów z samym zamkiem to jeszcze temat został nieruszony... POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!