Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

M2ph2 vs M2ph1


VoorT

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegos czasu jezdze M2ph1 1,6 i szczerze powiem mam dosc tego wozidla.

Ale, ze wczesniejsze Clio 3 sprawowalo sie super, to mysle sobie, zeby dac Renault jeszcze jedna szanse. I wymyslilem, ze moze podmianke zrobic na M2ph2 ale z 1,9 dCi 130KM.

 

I tutaj pytanie do osob, ktore nieco wiecej uzytkowaly oba te modele (ph1 i ph2) - jak wg was wypada porownanie? Dzis przejechalem sie ph2 z 1,5 dCi 105KM i roznica byla ogromna! Nie tylko ze wzgledu na silnik ale zupelnie inaczej chodzila kierownica a skrzynia biegow to zupelnie inna klasa w ph2. Czy to tylko mi sie wydaje, czy rzeczywiscie ph2 to zupelnie inny samochod niz ph1?

 

Od razu - czy znane Wam sa jakies typowe lub nagminne wady czy usterki 1,9 dCi? Moze lepiej sie nastawic na 1,5 dCi (choc wolalbym nie...)?

 

Druga opcja jest zmiana na Lagune III 1,6 110KM benzyna. Silnik niby tez K4M ale tam przynajmniej jest 6-cio biegowa skrzynia i wnetrze juz z nowej epoki :)

 

Pomozcie, bo inaczej bede sie musial przesiasc do Hyundai'a (i30cw oddaja ponizej 60K pln!) albo jakiejs Octavii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na M2ph2 ale z 1,9 dCi 130KM.

 

I tutaj pytanie do osob, ktore nieco wiecej uzytkowaly oba te modele (ph1 i ph2)

 

Nie polecam silnika 1,9 DCI sam mam z nim niezłe problemy obecnie. Obróciła sie panewka na wale przy przebiegu 92 tys. (wyjechałem tym autem jako nowym z salonu i nie miało też ono żadnej przygody drogowej). W serwisie stwierdzili, że to się zdarza w tych silnikach. Czekam co powie mechanik ale nowy wał to wydatek ok 3 tys. (starego ponoć nie można szlifować - renault tego nie przewiduje). PH2 nie znam z autopsji ale mechanior mówi że tam jest jeszcze gorzej bo w tym silniku 130km nawet nie można już głowicy szlifować (tylko wymiana). I w sumie można by się tym nie przejmować gdyby nie fakt, że może się to wysypać przy 90tys czego moje auto jest namacalnym przykładem.

Auto jest fajne, komfortowe ale niestety swoją usterkowością mnie i moje konto przeraziło. PIERWSZE I OSTATNIE RENAULT W MOIM ŻYCIU :-(((((

Nie polecam auta albo przynajmniej silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od 4 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem MegII 1.9 120km dci z 12-2003 i nic nie mam jej za złe. Auto jest z belgi wersja lux privilage ,xenony, nawi , alu 17, itp.

Przebieg 154 tyś. Wcześniej miałem twingo z 98 roku i tez byłem zadowolony. oba serwisowane w ASO (części kupuję sam).

Meg wystawiłem do sprzedania bo moja pani chce Meg CC (ach te kobiety).

A co do renault - polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co z kierownicą, ale zapewne dci ma inną skrzynię niż 1,6

Dlatego wlasnie napisalem, ze jest to zupelnie inna klasa :)

 

Przy okazji - jak tam zawieszenie? Bo w mojej M2ph1 sypie sie jak drobny piasek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!