Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tłumiki firmy Marix


MARCO_J

Rekomendowane odpowiedzi

COs mi zaczela ostatno Renia halasowac-niby tlumiki wygadaja ladnie,przedmuchow tez nie ma ,ale pewnie w srodku gruz... I zastanawiam sie nad kupnem nowego wydechu i przegladajac Allegro natrafilem na produkty firmy Marix.Nie ukrywam ze zachecajaca jest cena: 315 zl za komplet:zamiennik katalizatora,tłumik srodkowy i koncowy.

Tylko teraz pytanie: co to jest warte?? czy sie nie rozleca po roku? Moze ktos z Was montowal i moze podzielic sie spostrzezeniami??

Wiadomo ze wiodaca marka na Polskim rynku jest Polmostrow- ale za taki komplecik nalezy zaplacic okolo 500 zl-warto doplacic??

Bede wdzieczny za sugestie,i pewnie nie tylko ja :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie wywalam taki komplet na śmieci po 3000km, bo brzęczą strasznie

jest gorzej niż było z dziurawym wydechem...

I to nawet PolmoOstrów mam wsadzone...

Teraz bosala zakładam i będzie spokój

kto był na spocie w Wawie to mógł sobie posłuchać :mrgreen:

 

IMHO, lepiej dopłacić i kupić bosala, zwłaszcza, że komplet to ~600 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze je mam na aucie bo nie mam kiedy zmienić, a w domu czekają już bosale

 

Pojeździj sobie na tych PolmoOstrów - tragedia, byłem w trasie z nimi to głowa boli od tego buczenia...

 

kto kupi taki tłumik po 3 tyś km, jak nowy kosztuje niecałe 100zł i w dodatku do coupe są inne niż do htb?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

a może poprostu wywalić katy i wstawić przelot?? tak się nad tym zastanawiam.. ale nie ze względu na to że coś mnie brząka.. tylko myśle co by wsadzić jakiegoś baranka.. więc wtedy chyba lepiej bez kata... i jak to jest z tymi silniikami.. bo ponoć z tego co słyszałem nie które 16V zamiast lepiej działać bez kata działają gorzej :-/ jak jest z naszym i silnikami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Odgrzeję temat.

Dziś wymieniłem wysłużony tłumik końcowy marki Bosal na polski Edex 21.80 - http://www.edex.com.pl/tabid/56/Type/Produ...24/Default.aspx kupiony za 93zł w Auto-Świst.

Jestem pozytywnie zaskoczony - dźwięk silnika praktycznie nie zmienił się, głośność również. Mam jedynie zastrzeżenia do uchwytów nowego tłumika. Ich chropowatość bardzo utrudnia montaż. Wymagały oszlifowania, były niedbale obcięte i są z dużo niższej gatunkowo stali, niż w starym Bosalu (tam były uchwyty z nierdzewki, całkiem gładkie, łagodnie sfrezowane na końcach).

 

Dodam, że mój tłumik środkowy to Marix. Katalizator też polski (AWG).

-- edit --

... a dokładniej AWG kat 4806.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odgrzeje temacik. Mam do wymiany tłumik końcowy i środkowy. Panowie w sklepie oferują tłumiki firmy MARIX. Pytanie jak się mają te tłumiki do wytłumienia hałasu, i ile mniej więcej pociągnie, Pan w sklepie sam stwierdził, że powinien 2 lata pośmigać. Nie to, że chcę najtańszym kosztem, ale obecna sytuacja finansowa nie pozwala mi na droższe części, a potrzebuje tłumik, bo łeb urywa od hałasu jak w jakiejś WRC rajdówce. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RACHE, sam wymieniłem na tą firmę ,szału niema ,hałas jakoś tam tłumi;u mnie ponad pół roku smiga bez problemów ,ze środkowym musiałem uważać by niedostać od coupe ,bo ten akurat jest trochę krótszy jak jest w ph2 -niewiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!