Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jackuc

Użytkownik
  • Postów

    202
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,4
  • Przebieg (tys.km)
    170

Profil

  • Zainteresowania
    rower, muzyka, motoryzacja, komputery

Ostatnie wizyty

578 wyświetleń profilu
  1. Może alarm się skopał ? Może sróbuj odłączyć aku na jakiś czas i wbij kod jeszcze raz. Jak nie pomoże to bez elektryka chyba się nie obędzie. Jak się zaczęło ?Jakieś objawy wczesniejsze (u mnie nie było..) ? Dokładnie, otówrz klapę i niech ktoś zakręci, zobaczysz skąd bzyczy
  2. no to ciekawe czemu nie działa sprawdzałeś bezpieczniki w pudle pod klapą ?
  3. Samemu ???? No raczej chyba nie, no bo jak ? Chyba, że masz na podmianę komputer.... , znajduje się za lampą przednią po stronie kierowcy, puszka z dużą wtyczką....
  4. Sprawdziłem są ok.No nic ma przyjechać elektryk i zobaczymy co się da zrobić Auto w garażu podziemnym, stromy wyjazd, na dworze śnieżyca... :-/ [ Dodano: 2010-01-30, 15:48 ] Witam Wczoraj był elektryk i stwierdził, że megi zgubiła kod do immo. Dzisiaj byłem w ASO i za 50 zł dostałem kod 8 cyfrowy (okazało się, że mam go na naklejce na książeczce "Wasz pojazd w skrócie".Nie da się go wpisać tak ja 4 cyfrowy. W poniedziałek ma przyjść spec od "francuzów" z clipem i zobaczymy. Wszystko wskazuje na to , że mam to samo co kolega "mariusz1209" czyli że padł moduł UCH http://megane.com.pl/kod-immobileizera-akt...a-vt337,480.htm [Dodano: 2010-02-05, 10:38] Witam mam do Was pytanie Znalazłem gościa, kótry przyjedzie aby rozwiązać probelm z immo. Zaproponował, że całkiem go odłączy a zostanie tylko alarm. Teraz by wymontował kompa, gdzieś z nim pojedzie i wróci ze "zdjętym" immobilizerem W ten sposóbb na przyszłość uniknę ponownych problemów. Ma to sens, ale jak to widzicie ?
  5. Wczoraj patrzyłem wyglądało ok Tam są ze trzy przekaźniki i kilka bezpieczników Ale sprawdzę jeszcze dziekuję
  6. Dzięki zobaczę. Mam nadzieję że go znajdę / z tego co wiem to po prawej stronie silinika pod puszką filtra powietrza/
  7. Co dziwne samochód postawiony wieczorem w garażu a rano już nie palił Popatrzę po postach, ale sam niewiele zrobię. Może wiesz w jakich przypadkach trzeba wpisać kod ? Tzn kiedy on się resetuje ?
  8. Cześć udało się ? Mi nie pali wogóle , rozrusznik kręci a dioda mryga szybko... Nie wiem co się stało
  9. Ok czyli świece i filtr paliwa do wymiany Pasek klinowy był wymieniony 1,5 roku temu, ale jest za luźny moim zdaniem Olej w skrzyni muszę sprawdzić jaki bo to jeszcze poprzedni właściciel wymieniał Płyn chłodzący wymieniany przy okazji wymiany chłodnicy ok 2 lat temu, hamulcowy również Dzięki
  10. Witam wybieram się po ok 1,5 roku od ostatniego przeglądu do Pana Kazia. Wypisałem sobie co trzeba sprawdzić, ale może doradzicie co warto jeszcze zrobić oprócz tego co napisałem poniżej. Obecny przebieg to 175tyś. Generalnie to żona śmiga nim do pracy ok. 10km w jedną stronę, więc mi ciężko powiedzieć czy coś mu więcej nie dolega. Jak dla mnie jest trochę zamulony (żona wrzuca np 4 przy małych prędkościach... :shock: ) Generalnie słychać w nim dziwny dźwięk przy przyspieszaniu takie jakby terkotanie i nie wiem czy to nie linka od obotomierza bo jak wcisnę sprzęgło lub wrzucę luz to słychać normalną pracę silnika. Więc nie wiem jak się do tego zabrać Sprawdzić i jak trzeba wymienić/naprawić: 1. Ogólny przegląd techniczny 2. Olej w skrzyni biegów (wymieniony przy 140000) 3. Kiepsko chodzą biegi. Trzeba sprawdzić czy nic się nie poluzowało (od spodu samochodu?). Przy okazji zwrócić uwagę na poduszkę zawieszenia skrzyni biegów, może się urwała i stąd takie objawy. 4. Układ wydechowy – ostatni tłumik ma chyba dziurę 5. Bębny z tyłu - ew. przesmarować 6. Klocki + szczęki hamulcowe +tarcze (wg mnie bardzo kiepska jedna z tarcz z przodu) +hamulec ręczny 7. Świece, zawory 8. Ewentualne wycieki, nieszczelności 9. Układ zawieszenia – luzy, drążki kierownicze, amortyzatory i łożyska, przeguby, ew. wymienić gumy stabilizatorów itp. Wymiana: 1. Olej + filtr 2. Filtr powietrza 3. Filtr paliwa ??? (wymieniony przy 120000 - 12.2004) 4. Świece ??? (wymienione przy 120000 - 12.2004) Rozrząd robiony przy 120000 km Dzięki za wszelkie porady
  11. W innym wątku na Forum znalazłem taką wypowiedź: "ja miałem padnięty zwijacz u siebie M1 (ph2) objawiło sie to grzechotem w kolumnie kierowniczej zdjęto w warsztacie osłone, wymieniono zwijacz, w sumie chyba 300zł zapłaciłem, mogłem robic taniej ale zależało mi na czasie zwijacz często zostaje uszkodzony nawet po paru miesiącach od grzebania przy przednim zawieszeniu, jak się odpowiednio nie zablokuje kierownicy przy naprawach po jakims czasie zwijacz sie "zesra" dłuzsza jazda ze zwijaczem może spowodowac nawet samoistny wystrzelenie AIRBAGU!!!! uszkodzenie to oprócz gezechotu również kontrolka airbagu na desce rozdzielczej " Faktycznie miałem grzebane przy przekładni i może to być powód Natomiast jestem w szoku jeśli chodzi o możliwość wystrzelenia poduszki :shock: :shock: :shock: Czy to prawda ?
  12. Na allegro widziałem używki a to chyba ryzyko. Może mają w Sulejówku, podpytam. A może znasz jakiś link do manuala jak samemu wymienić ? Jak rozumiem jak świeci kontrolka to w razie dzwona poduszka nie zadziała ?
  13. Ja mam to samo, tylko podejrzewam zwijacz, bo kręcąc kierownicą słychac jak coś obciera... Droga taka impreza jeśli chodzi o naprawę ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!