Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

shadow80

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph III GrandTour Limited, 2015
  • Silnik
    1.5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    62000

Ostatnie wizyty

477 wyświetleń profilu
  • ZibiW

  • step

  1. Oj, dawne czasy Jeżeli dobrze pamiętam, to w moim przypadku zaśniedział styk znajdujący się w gnieździe przyczepy, który służy do odłączania światła przeciwmgłowego na samochodzie. Słyszałem też plotki (niepotwierdzone), że istniały dwie wersje: taka z CANem i inna, "analogowa". Ale nie wiem, ile w tym prawdy...
  2. Odgrzebię trochę temat, bo przydarzyło mi się to samo. Na cztery kratki, w ciągu tygodnia pękły trzy "języczki". I nawet się specjalnie nie dziwię. Zatrzask to cieniuki paseczek plastiku, przy ciepełku rzędu 30stC, po włączeniu klimatyzacji taki plasticzek dostaje szoku termicznego. Sam bym się popsuł Czy ktoś próbował te uchwyty jakoś reanimować? Sklejać, łatać, czarować? Trochę smutno, jak nie da się sterować nawiewem, a kupować całą kratkę z powodu takiej pierdoły to ani ekonomiczne, ani eko :-(
  3. Raczej nie tylko. Cena postępu. Produkujemy coraz więcej i coraz szybciej, co w efekcie daje: coraz gorzej :-(
  4. Sprawę udało mi się rozwiązać. Wystarczyło zdjąć koło (drążki wymieniałem bez zdejmowania). Winna okazała się sprężynka zacisku hamulca. Odpięła się z jednej strony i na nierównościach sprężynowała i uderzała o zacisk albo felgę.
  5. Uzupełniając informacje: wymieniłem płyn i jednak klocki (po zdjęciu koła okazało się, że są w słabszym stanie, niż oceniałem) i problem ponownie się nie pojawił.
  6. No właśnie. Kilka dni temu zaczęło mi coś stukać w przednim zawieszeniu. Głuchy odgłos (jakby sprężyna podskakiwała w łożu albo amortyzator się urwał i walił w obudowę). Pojawia się przy wybieraniu nierówności, nawet stosunkowo niewielkich przy małych prędkościach. Obejrzałem wszystko i nic nie znalałem. Pojechałem na SKP na badanie amortyzatorów. Sprawne, reagują równo (różnica 1%). Na szarpakach też nic ciekawego nie znaleziono. Jedyne podejrzenie to łączniki stabilizatora. Dzisiaj wymieniłem (faktycznie były już trochę luźne), ale nie pomogło. Czy ma ktoś może pomysł, co może powodować takie objawy? Jedyny pomysł, jaki mi został, to mocowanie samego stabilizatora, ale rozebranie tego w Megi III nie należy chyba do najprzyjemniejszych :-\
  7. @lelupi Dzięki wielkie! Dzisiaj testowałem i wykluczyłem "Telefon" i "Tuner", ale na "Text" nie wpadłem
  8. Jutro spróbuję trochę prób przeprowadzić. Ale z pamięci, to świeci się też na MP3kach, więc raczej nie tuner. Telefon odłączałem, nie zgasło. Ale może musi mieć trochę czasu na przemyślenie i próba 15 sekund to zbyt mało? Ciekawe, co by mi powiedziało ASO, jakbym zadzwonił i zapytał
  9. Nie, to nie to. Ma inną ikonkę z lewej strony, tak samo, jak RDS. Dowód poniżej
  10. Czy ktoś z szanownych forumowiczów wie może, co oznacza ikonka "T" widoczna na zdjęciu poniżej? Niestety, w żadnej instrukcji, którą dostałem z samochodem takiego wyjaśnienia nie ma. W Internecie też nic pomocnego nie znalazłem. I przy okazji - po włożeniu pendrajwa z MP3kami radio dziwnie sortuje utwory (10, 11, 12, 01, 02, 03). Tak, jaby znak zero był "niżej", niż pozostałe. Też tak macie? Da się to jakoś zmienić, bo trochę denerwujące
  11. Nie są nowe, ale do wymiany sporo jeszcze brakuje. Oceniałbym na jakieś 40-50% zużycia. Pochyłość mam przed garażem. Jak znajdę dłuższą chwilę, to spróbuję ponownie wywołać ten komunikat. Jeżeli się uda, to pokombinuję z poziomem płynu. Tylko niedawno ten samochód kupiłem i nie mam pojęcia, co tam jest zalane. Zakładam, że jest jeszcze oryginalny, ale pewności nie mam. Czy dolanie jakiegokolwiek DOT4+ będzie OK czy niesie za sobą jakieś ryzyko?
  12. Ja właśnie oglądałem zbiorniczek u siebie. Poziom płynu odrobinę poniżej połowy pomiędzy min a max, więc jest OK. Zamontowany jest wzdłużnie, czyli teoria o spływaniu płynu przy nachyleniu przód-tył jest prawdopodobna. Zastanawiam się, czy te błędy się zapisują i przy podpięciu CLIPa będzie widać, że coś było nie tak. A jeżeli będzie, to czy autko powie, co tak naprawdę mu nie pasowało.
  13. @aniewa Dziękuję. Myślałem właśnie o poziomie płynu. Sprawdzić na pewno nie zaszkodzi. Ale zakładam, że jest OK, bo bym widział jakieś błędy na stałe. Swoją drogą, to te komunikaty mogły by być odrobinę bardziej precyzyjne ;-)
  14. Witam wszystkich. Auto stało na ręcznym na dość dużej pochyłości (przód dużo niżej). Po uruchomieniu silnika i wciśnięciu hamulca pokazało tytułowy komunikat. Po wjechaniu na płaski teren komunikat zniknął i wszystko wydaje się być OK. Hamulec działa normalnie. Czy ktoś się z takim czymś spotkał? Nie bardzo wiem, jak mocno się tym przejmować :-\
  15. Dzięki wielkie. REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!