Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

thoren

Nowy użytkownik
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II Kombi
  • Silnik
    1.9 DCi
  • Przebieg (tys.km)
    169000
  1. Dzięki. Ale gdzie sprawdzić przebieg?
  2. witam. Co prawda auta których vin podaje to nie megane lecz clio. To prosiłbym o pomoc w rozkodowaniu. VIN:1) VF15R040H49978203 2) VF15R040H49257731 Oczywiście interesuje mnie również historia przebiegu (jeśli jest takowa to zdobycia). W grę wchodzi odpłatność. Dziękuje.
  3. witam Ja mam problem z takim komunikatem (kabel ELM 327): Port jest zainstalowany prawidłowo. Ma któryś z panów jakiś pomysł?
  4. witam. Mam podobny problem co koledzy z tym, że mam już udrożnioną rurkę ze skraplacza, a woda dalej się leje... Znacie kogoś kto zajmuje się tym w Trójmieście?
  5. Może kolega rozwinąć pojęcie "moduł do obsługi Renault" ? Dziękuję
  6. Ponawiam temat. Przećwiczyłem sprawę buzera podobnie jak kolega powyżej. U mnie nie słychać "klikania" kierunkowskazów, nie ma sygnału niezapiętego pasa oraz nie ostrzega o włączeniu się rezerwy. Wymieniłem buzer, który jest na tylnej płytce zegarowej. Nie mam pomysłu co dalej.... Proszę o wsparcie. Pozdrawiam
  7. Mam podobny przypadek co ty, w megane cupe 98r

    Mruga mi szybko lampka zapłonowa i kreci ale nie odpala

    coż było u ciebie rozwiązaniem problemu ?

  8. thoren

    Instalacja V-TEC

    W takim razie co jest istotne, żeby dobrać prawidłowy interfejs?
  9. thoren

    Instalacja V-TEC

    Witam. Potrzebuje interfejs do komputerka V TEC. Proszę o pomoc w doborze odpowiedniego kabla. Dla ułatwienia dołączam zdjęcie.
  10. thoren

    klimatyzacja a gaz

    Teraz pytanie kto to może zrobić w Trójmieście? Bo już dwóch próbowało i nic z tego...
  11. Witam. Problem polega na tym, że podczas jazdy przy włączonej klimatyzacji w momencie redukcji (redukcja biegów z wysokich obrotów silnika na np. drugi bieg podczas skręcania) biegów samochód gaśnie. Gdzie tkwi problem? Podczas jazdy na benzynie problem nie występuje.
  12. Jednak jest to problem. Łebki śrub są tak zjechane, że krzyżak się na nich obraca. Zaatakuje z innej strony, a przy okazji wyczyszcze przepustnicę. Czy do demontażu przepustnicy muszę zdjąć podszybie? Czy tak da rade ją wyciągnąć?
  13. Wszystko ładnie pięknie tylko że ktoś już kiedyś musiał w aucie wymieniać silniczek bo zamiast łebków torx mam zwykły krzyżak... Odległość łebka śruby do blachy nad nią wynosi jakieś 7 cm.Tak więc kiepsko to wygląda jeśli chodzi o próbe bez odkręcania podszybia
  14. a niby jak mam odkręcić śrubki silniczka skoro są skierowane łebkami do góry a nad nimi jest blacha. W przestrzeń mogę włozyć ręke ale nie śrubokręt...
  15. Wracam do problemu... Sam silniczek da się zdemontować łatwo problem jest z podszybiem... plastikową kratkę zdjąłem bez problemu... ale co dalej...? Mam odkręcić tą "blache" żeby się do niego dostać? ps. co za baran wymyślił żeby tam zapakować krokowca, silnik mojej reni to K4M. proszę o poradę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!