Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ł_y_s_y

Nowy użytkownik
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II PHII
  • Silnik
    1,9 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    150
  1. norbert_p a jakie posiadają mocowanie, czy tak jak oryginały sa na rzepy ???
  2. Dzięki za odpowiedź, chodzi mi o to aby nie kupić jakiegoś badziewia właśnie o takim jakim Ty piszesz. Prosze o wypowiedź osoby które już zakupiły zestawy HID i czystym sumieniem moga go polecić własnie do modeli MIIphII lampa soczewkowa. Dlaczego muszą (powinny)byc blachy mocujące przetwornice i dlaczego polecasz SLIM (dlatego że mały gabaryt ?)Może ktoś poda jakiś model, nazwę zetawu lub też polci z jakiej firmy zakupić takowy zestaw. Czy sądzicie że najbardzie odpowiednia jasność to własnie 4300k, czy można też zakupić np. 5000k lub max 6000k i będzie to ładnie wyglądać a przedewszystkim widoczność będzie ok. Przychodzi mi jeszcze jedno pytanie do głowy, co z wytrzymałością tych żarników H7 bo zwykłe żarówki bardzo często się palą. Czy te są bardziej wytrzymałe ?. Z gory dziękuję za odpowiedzi.
  3. Witam, w takim razie drodzy Koledzy jakie HID-y polecicie do Megi IIphII z lampami soczewkowymi a jakich napewno nie kupować.
  4. Witam, drodzy Koledzy zwracam się do Was z prośbą o pomoc w dobraniu odpowiednich dywaników welurowych do Megi IIphII. Konkretnie to chcę kupić jakieś dywaniki ale nie oryginały tylko zamienniki (tak do 100zł). Może ktoś już kupował takowe i może polecić z czystym sumieniem albo podpowiedzieć jakich napewno nie kupować. Zastanawiam się czy któreś z zamienników posiadają rzepy trzymajace. Bardzo prosze o Wasze opinie, sugestie i podpowiedzi.
  5. Witam, wybaczcie że dopiero teraz piszę co działo się dalej z moim problemem ale niedawno udało mi się go "zlokalizować". Tak naprawdę to wyjazd na wakacje zmobilizował mnie do szukania przyczyny. Problemem okazała się zaśniedziała kostka na presostacie, po oczyszczeniu i zabezpieczeniu jej wentylator nie załączał się (byłem szczęśliwy) ale za to przestała działać klima. Rozwiązaniem problemu klimy okazało się podpięcie pod clipa i wykasowaniu błędu który pojawił się w momencie wypięcia w/w kostki. W chwili obecnej wszystko działa jak należy, trasa nad Bałtyk (800 km) w obie strony nie pokazała jakichkolwiek nieprawidłowości. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów, dziękuję za odpowiedzi. Szczególne podziękowania dla kolegi Gojgiena za obszerną odpowiedź, również za tę na priv.
  6. Koledzy ja nie chcę dyskutować bo raczej jestem "laikiem" w tym temacie. Kolega gojgien napisał - "wyłącz klimę", i tu mam problem ze zrozumieniem bo po uruchomieniu silnika ja wcale nie mam załączonej klimy więc jak mam ją wyłączyć skoro na wyświetlaczu nie pokazuje mi że chodzi ???. Czy mam to rozumieć że ona się załączyła automatycznie ale na wyświetlaczu nie mam potwierdzenia jej pracy ???
  7. Tylko że na clpie (programie diagnostycznym) wartość jaka została sczytana to 85 stopni (to w trakcie sprawdzania na rozgrzanym silniku), czy to jest już parametr aby załączyć wentylator ?. A nie sądzicie że jeżeli jest "walnięty" ten czujnik to powinien wyjść na CLIPIE jakiś błąd ?
  8. Witam, jetem posiadaczem Megi IIph II 1,9 dci 2006r (climatronic). Po pszeszukaniu forum niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem więc postanowiłem założyćnowy temat.Problem polega na tym iż zaraz po uruchomieniu silnika (nawet zimnego) załącza się wentylator chłodnicy. Dodam iż wskazania temp. są prawidłowe, auto było diagnozowane Clipem i nie pokazao żadnych błedów. Z informacji zaczerpniętych z tego forum problem powinien leżeć w czujniku temperatury cieczy, choć znajomy powiedział mi że może to być też czyjnik klimatyzacji. Klimatyzacja chodzi bez problemu. Koledzy podpowiedzcie co to za licho ??? Ps. bo przecież gdyby któryś z tych czujników był uszkodzony to program diagnostyczny powinien pokzać jakiś błąd ( a może się mylę)
  9. Witam, nie znalazłem żadnej odpowiedzi na mój problem dlatego pozwoliłem sobie napisać nowy temat. W dniu dzisiejszym wracając rano z pracy po przejechaniu około 30 km zapalił mi się "kluczyk" + lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (ta pomarańczowa, ja na to mówię kranik) i wraz z nimi pojawił się komunikat " sprawdź układ wydechowy". Auto jeździ bez zmian, nie zaobserwowałem zmniejszenia mocy, szarpania itp, ogólnie jest wszystko OK. Po wyłączeniu silnika i uruchomieniu pojawia się znów ten sam komunikat i auto nadal pracuje bez zastrzeżeń. Może ktoś z bardziej doświadczonych Forumowiczów napisze mi co może być przyczyną takiego sygnału, ewentualnie co należało by sprawdzić. Moje auto to Megane II phII 1,9 DCI 130 KM, 2006 rok prod. przebieg 150 tys. km. Zapomniałem jeszcze dodać iż dzień wcześniej autko wróciło od mechanika ponieważ była wymiana wysprzęglika i tak sobie myślę że może mechanik siedząc pod spodem auta i naprawiając mi sprzęgło niechcący ruszył jakimiś kablami czy czymś . Najbardziej zastanawia mnie to że nie ma żadnej różnicy w jeździe, przyspieszaniu, uruchamianiu, pracy na wolnych obrotach itp w momencie kiedy świecą się te kontrolki i komunikat. Mam chęć się zabrać za EGR, ale czy to coś pomoże, a może to ten cholerny filtr FAP daje o sobie znać.
  10. Witam Drodzy Forumowicze nawiązując do tematu mam pytanie może ktoś z Was jest w stanie polecić mi miejsce nad naszym morzem dla większej grupki osób. Poszukuję kwatery prywatnej (dom wczasowy-letniskowy) na 6 dorosłych (3 małżeństwa) i 5 dzieciaczków (11, 10, 5, 3, 2 lata), najlepiej obszar ogrodzony z kawałkiem trawy aby dzieciaki miały gdzie poszaleć wieczorkiem, miejscem na grilla itp. W grę wchodzi tylko domek który by nas wszystkich pomieścił, najlepsze rozwiązanie to 3 pokoje + wspólna kuchnia no i oczywiście łazienka. Generalnie chcemy wynająć cały dom na tydzień. Nie będę pisał że ma być to jak najtaniej bo wiadomo że za darmo to można sobie tylko przed własnym domkiem posiedzieć. Jeżeli będziecie mieli jakieś propozycje to piszcie gdzie, ile za dobę lub osobę i mniej więcej jak daleko do morza. Wdzięczny bym był za jakieś dodatkowe informacje, czyli okoliczne atrakcje, ciekawe miejsca co warto zobaczyć. Być może temat bedzie pomocny nie tylko dla mnie ale i dla pozostałych użytkowników. PS. Do Moda - jeżeli temat założyłem nie w tym dziale co należy to proszę o przeniesienie
  11. Koledzy czujnik który wczoraj zamówiłem (używany oryginał) dziś dotarł, wziąłem się zaraz za "robotę" i wymieniłem. Na razie po wymianie wszytko jest OK , kontrolka serwisu się nie zapala auto chodzi bez zastrzeżeń . Czyli w moim przypadku był to czujnik ciśnienia doładowania. Zobaczymy co będzie jak sobie trochę pojeżdżę, na pewno dam znać. Jeszcze raz serdeczne dzięki Wszystkim którzy mi pomagali w tym temacie. Pozdrawiam Koledzy obiecałem że napiszę jak troche pojeżdżę, więc po przejechaniu ponad 1000 km na razie wszystko OK autko śmiga bezproblemowo (oby nie zapeszyć).
  12. Dzięki za dobre chęci , próbowałem załatwić u Krzyśka ale nie mieli nawet na podmiankę do sprawdzenia :-( (sprawdzali w kilku autach, niestety były z innymi numerami) teraz kombinuję w Ciechanowie może coś się uda.
  13. meganecoupe02, mój czujnik to jest dokładnie taki jak podaj Kolega opielowski
  14. Chcesz foto dokładnie mojego czujnika, czy tak ogólnie jak on wygląda. A tak na marginesie Panowie szukam tego nieszczęsnego czujnika z nr-m 8 200 375 080 na podmiankę bo kurde nie jestem do końca przekonany czy to na pewno to jest uszkodzone, a kasy w błoto nie chcę wywalać. Jeżeli by ktoś miał taki to może udało by się jakoś spotkać (dogadać).
  15. Jak wyjeżdżałem z domu i nic mi się nie zapaliło to pomyślałem że może lepiej jechać spokojnie niż ze stratą mocy gdyby się zaświecił "kluczyk" ale w połowie trasy stwierdziłem jak coś ma się stać to niech lepiej wyjdzie od razu bo przecież nie będę jeździł jak niedzielny "dziadek" . Postanowiłem jechać tak jak jeżdżę zwykle czyli w granicach 120 do 130 km/h więc chyba turbo miało co robić. Zastanawia mnie jeszcze jedno, może to zbieg okoliczności a może nie - jak wspominałem kluczyk pojawił się dopiero pod serwisem i zaczynam teraz się zastanawiać bo zauważyłem ten kluczyk w momencie kiedy włączyłem wsteczny (bynajmniej tak mi się wydaje). Drodzy koledzy może to ma jakiś związek , korespondowałem teraz z kolegą na pw który miał podobny problem i u niego pomogło oczyszczenie styków czujnika hamulca ( tego nad pedałem). Tylko patrząc na to z drugiej strony to czasami u mnie zapala się zaraz po uruchomieniu silnika gdzie jeszcze nie wrzucam wstecznego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!