Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

siadula

Użytkownik
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II phI
  • Silnik
    1.9 dCi F9A 120KM+
  • Przebieg (tys.km)
    178
  1. Tylko, że ten samochód paruje jakoś mocniej niż moje poprzednie dlatego myślę, że coś jest nie tak. No i to grzanie nie do końca mocne
  2. Witam, kupiłem moją megane II od znajomego, który do samochodu dorzucił mi dane do tego forum bo mówi, że można wszystkiego się dowiedzieć. Mam problem z tylną szybą i lusterkami bo nie grzeją. Co może być nie tak? sprawdzałem bezpieczniki i niby wszystko w porządku
  3. Witam, mam megane II i coś się dzieje z powietrzem w środku. Szyby często parują, silnik niby nagrzany, a w środku ciepło ale nie gorąco tak jak powinno być. Jakiś pomysł co może być nie tak? Może płyn stary albo za mało, może filtr kabinowy?
  4. Witam forumowicze. Zauważyłem u siebie przy silniku zapocone olejem dwa wtryski środkowe plus jakby koło rampy wtrysku - przy łączeniu z silnikiem uciekało powietrze, ciśnienie czy coś (wydobywające sie bąbelki) Świetnie oddaje to filmik oraz zdjęcia które dodaje. Dodam że auto jeździ normalnie, nie ubywa olej, pali normalnie, ma moc. Proszę o pomoc i jakieś sugestie. Link do filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=o09Yyvs50sg
  5. Nie polecam. Przejechałem na tym wynalazku już ze 30 tys. i jestem bardzo niezadowolony. Silnik ciut głośniej pracuje. Plastiki w aucie potrafią trzeszczeć przez nadmierne wibracje całej kasty. Gasi się go tragicznie - poduszki silnika po prostu płaczą. Ze skrzyni wydobywają się lekkie szumy plus biegi ciężej wchodzą. Za wysoki bieg, za niskie obroty - potrafi buczeć. Owszem jak trzyma się go na obrotach to jest ok ale Megane dCi to nie Civic w Vtec'u żeby go cisnąć na okrągło. Ogólnie kultura pracy całego zestawu woła o pomstę do nieba. Co do złego założenia - złe spasowanie części może spowodować uszkodzenie bądź złą pracę skrzyni a nawet jej uszkodzenie oraz historia w wersji hardcore: istnieją "mechanicy" którzy założyli tarczę sprzęgłową tego wynalazku na odwrót (ponieważ z obu stron wygląda prawie identycznie). Najlepsze jest to, że auto jezdziło, tylko biegi prawie w ogóle nie chciały wchodzić a szum ze skrzyni niemiłośierny. Reasumując zakup uważam za nieudany, choć sam sobie jestem winny, ponieważ moi znajomi mechanicy odradzali mi zakup tego bubla ale ja się uparłem, widziałem w tym dobry sposób oszczędności. Teraz moja oszczędność wychodzi mi bokiem. Moim zdaniem Valeo powinno wycofać coś takiego z produkcji by nie kusić przyszłych nabywców.
  6. masakrator1992 jeśli możesz to sprawdź, byłbym wdzięczny. Vin: VF1CM0G0628649876
  7. Witam forumowicze. Poszukuję regulatora napięcia Valeo do alternatora Valeo przedstawionego na zdjęciu. Moje poszukiwania są nieudolne więc zwracam się do was. Zależy mi na oryginalnej części, jeśli jesteście w stanie podać numer części bądź wskazać aukcje bądź sklep int. to byłbym wdzięczny.
  8. Dzięki za podpowiedzi Panowie. Jak tylko będę miał czas podjade do mechaniora i zobaczymy czy któraś z waszych podpowiedzi była słuszna. Co do własnych spostrzeżeń stawiałbym bardziej na łożysko ponieważ bicie ewidentnie słychać blisko prawego koło no ale że to francuzki samochód to wszystko może sie zdazyć :) Jak już coś wykryje to dam znać. Dzięki na ten czas jeszcze raz za odpowiedz.
  9. Witam forumowicze. Zabrałem się za remont zawieszenia w mojej Megance i niestety pojawił sie problem. Po wymianie wielu części w zawieszeniu dalej coś puka z prawej strony a moj mechanior nie ma pomysłów co to może już być. Na podnosniku żadnych luzów, na szarpaku nic nie wykrywa a na drodze gdy prawe koło wpada w dziure bądz jadę po kostce slychać głuchy stuk. Wymieniono w zawieszeniu tulejki wahacza, łączniki stabilizatora, sworznie, końcówki drążka oraz poduszke amora z prawej strony a i tak dalej coś wali. 1/1,5 roku temu wymieniłem magiel i tuleje kołyski silnika. Luz zacisku hamulca też odpada - sprawdzone. Macie moze jakieś pomysły co to mogłoby być?
  10. No włąsnie tak chodził przed wymaną tego koła.. podajrze sico marka koło kosztowało ok 300zł u mnie nie ma takiego teraz ,,walenia,, tylko coś tam tak nie gra może wstawie nowy filmik i trochę się oddalę ..a może jestem przewrażliwiony po prostu musi tak chodzić? Pozdrawiam

  11. Koło pasowe słychać jak źle chodzi. Tłucze jak diabli. Nowe to znaczy jakie bo nie sprecyzowałeś? Było bowiem na forum sporo a propos tanich zamienników które rozlatywały się po paru miesiącach. Ciężko powiedzieć co Ci tam buczy :) Wracając do sprzęgła wątpię by tarkot przy wysprzęglaniu miał związek z kołem pasowym ale to moje zdanie. Mogę się mylić. Nie chcesz wiedzieć jaki misz masz by spowodował niedokręcony rozrząd Co do koła pasowego - źle założony bądź niesprawny wydaje dzwięki jak u kolegi w nagraniu w tym temacie: http://megane.com.pl/topic/30707-glosniejsza-praca-silnika/
  12. Dzięki za odpowiedz otóż przed wymiano rozrządu trudno powiedzieć bo miałem miałem walnięte koło pasowe i głośno chodził i nie słyszałem żeby nie równo chodził .. poprzednie koło miałem z miejscem na klina a nowe już nie czy jest jakaś różnica ?najgorsze to jest ze jak odpalę to słychać ze cos tam nie równą cyka, delikatnie gazu dodaje to jest dźwięk jakbym miał tłumik dziurawy.. takie buczenie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!