Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jonjak

Użytkownik
  • Postów

    198
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,6 8V
  • Przebieg (tys.km)
    154000

Ostatnie wizyty

459 wyświetleń profilu
  1. Mam podobny problem tzn Autko nie odpala.Rozrusznik kręci a nie załapuje.Wymieniony czyjnik temp.płynu,przeczyszczony czujnik położenia wału,przepustnica wyczyszczona,silniczek krokowy wymieniony,założony drugi ECU z dopasowanym Imo,sprawdzone masy,cewki,paliwo dochodzi.Zaczeło się od tego że megi szalała mi na obrotach i gasła podczas jazdy,czy to na benzynie czy na gazie bez różnicy.Wtej chwili jest tak że jak Megi nie odpala to odłanczam akmulator na 10 min i po podłączeniu megi odpala za 1 razem i przez kolejne razy jakies 10 chodzi ok do czasu aż dłużej postoi wtedy procedura od początku.Na jednym i drugim komputerze to samo a żadnych błędów nie ma zapisanych.Prosze o pomoc
  2. był takie silnik 1.6 75KM były one przeznaczone tylko na rynek niemiecki.Sam taki posiadam
  3. MISIEK1979 jeśli masz ochotę na naprawe progu to moge polecic Ci dobrego blacharza za nie dużą kasę.Napisz na priv
  4. a sprawdzali Ci szczelność klimatyzacji??Podejrzewam że zdążył Ci gaz zleciec przez ten czas i klima znowu pusta
  5. jest to odma oleju.aby sie tego pozbyć z dolotu bo pewnie o to Ci chodzi (montaż stożka np.) musisz kupić sobie malutki stożek filtr stożkowy przeznaczony do odmy koszt na allegro 15zł i wyjmujesz rurke z dolotu i na ta wąską zakładasz filtr a ta dziure która została zaslepiasz i wszystko
  6. jakby Ci padła cewka rozrusznika to komputer nie wykazałby błedu bo poprostu nie jest na tyle inteligentny żeby wykazać najdrobniejsza awarie.Przyczyną mogą być wtryski lub co bardzo możliwe uszkodzona cewka zapłonowa,czujnik MAP
  7. LEWY to chyba o mnie piszesz.Ja powiem że jestem bardzo zadowolony z Blosa samochód ładnie na nim pracuje i na gazie i na benzynie czego nie mozna powiedziec o zwykłej II gen.
  8. http://www.allegro.pl/item596053085_mc_per...g_2_0l_16v.html Używane ale całe
  9. według mnie na 99% rozrusznik szczotki sie zawiesiły sam tak miałem i to u mechanika jeszcze mi sie zawiesił a wogóle na co innego go oddałem stuknął 2 razy młotkiem w rozrusznik i odpalil ładnie
  10. mi raczej ten wyciek wyglada na wymiane termostatu bo jak sie przypatrzycie dokładnie to jest silikon świeży i cała obudowa mokra a olej to raczej nie
  11. misiek1979 repertuarki wspawuje sie w miejsce wyciętego kawałka który jest zardzewiały daje ona to że masz samochód a raczej nadkola bez rdzy:)
  12. zapalniczkę u siebie podłączyłem pod przewód który zasila radio i w ten sposób mam na stałe 12V co do klaksona to nie wiem czy jest u Ciebie jakaś regulacja ale z tego co kojaże to czyszczenie chyba nie pomoże
  13. no u mnie trzask był podczas ruszania i podczas skrętu kierownicą .i co dziwne tylko w jednym kole.drugi amorek sprawny jakby ktoś chciał to na pw.
  14. no u mnie problem rozwiązany były nim pokrzywione amortyzatory tzn te gniazda na których siedzi ten talerzyk a na nim sprężyna.Widocznie nasze polskie drogi dały znać o sobie.
  15. http://www.joemonster.org/article.php?sid=...ead&order=0 o to Ci chodziło??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!