Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

karwo27

Nowy użytkownik
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault
  • Silnik
    1.9 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    235900
  1. Diagnoza CLIPem (50zł), wykrył błąd z klimatyzacją - ciśnienie 0 bar-ów, jednak czynnik był nabity poprawnie. Wymiana czujnika ciśnienia klimatyzacji - 200zł (czujnik+robocizna) i jak narazie kilka razy włączałem i wyłączałem klime i wszystko działa poprawnie. Dzięki za słuszną diagnozę
  2. Dzięki za rozjaśnienie problemu. Proponowalibyście zacząć od CLIPa, jest on tu niezbędny? (nie wiem do jakiego serwisu postawić auto, aby nie generować kosztów) Rzeczy o których pisze P_r_z_e_m_o da się sprawdzić CLIPem?
  3. Niestety nie wiem jakie wyniki były...ale sprawdzął ciśnienie przy wyłączonym silniku i poźniej przy włączonym z klimą na full, z zamkniętym obiegiem powietrzy. I po tych odczytach, powiedział, że wszystko jest ok jeżeli chodzi o czynnik chłodzący, czyli, że w układzie nic się nie rozszczelniło.
  4. Koledzy, podobnego tematu na forum nie znalazłem. Zrobiło się ciepło i zauważyłem problem ze swoją klimą - climatronic. Gdy wsiadłem w auto i włączyłem klimatyzację chlodziła bez zarzutów 40km (temperatura na zwenątrz około 25-30 stopni). Później przestała, tzn na wyświetlaczu AC bezmiennie, jednak nie było czuć zimnego nawiewu powietrza. Z wentyalcji leciało powietrze, tak jakby pracował sam nawiew. Po 10 minutowej przerwie na tankowanie auta, klima ponownie działała bez zarzutów, jednak po 30 km ta sama sytacja co poprzednio, klima przestała chłodzić. Gdy na zewnątrz temperatura spadła do 18 - 20 stopni, klimatyzacja działała nieustannie bez zarzutów. Co może być przyczyną takiej, przerywanej pracy klimatyzacji? Ewidentnie coś się dzieje, gdy temp na zewnątrz jest bardzo wysoka, ale wtedy klima jest najbardziej potrzebna:) Sprawdziłem w serwisie ciśnienie czynnika chłodzącego, wszystko jest ok wg. człowieka, która nabijał klime rok temu. Jakie macie dalsze sugestie i pomysły? Co należy sprawdzić w pierwszej kolejności. Miał ktoś podobną sytuację?
  5. Wielki dzięki. Tylko obawiam się trochę tego stukania młotkiem i poluzowania rygla. Jak wynika z opisu, to jest on przyspawany do karoserii samochodu. A poza tym, jak próbowałem się dobrać do niego, to trzeba mieć konkretny klucz. Mój się dzisiaj wyginał pod naporem ręki, a śruba ani drgnęła;0
  6. Mhhh jutro się przyjże dokładnie, ale żadnej plastikowej tulei, na żadnym z tych bolców, zatrzasków nie widziałem(również na innych drzwiach). Zamek otwierałem i zamykałem przy otwartych drzwiach, nic szczególnego nie zauważyłem. Wyrobienie się zamka...biorę to pod uwagę, ale że są to drzwi pasażera to trochę dziwne, inaczej by było gdyby to były drzwi kierowcy;p Regulamin pkt. 5.13 -Prezes
  7. Oporu żadnego nie czuć. Jak zamykam powoli, to zamykają się ok, bez "hałasu". A przy zwykłym zamykaniu drzwi widać jak one wędrują na swoje miejsce i lekko wracają (ten efekt odstawania). Tak jakby zatrzask(bolec) nie trzymał, i trzeba by go przekręcić bliżej wnętrza samochodu, ale jak go obejrzałem, to chyba niemożliwe.
  8. Mam problem z drzwiami przednimi od strony pasażera. Patrząc na profil samochodu drzwi przednie(gdy są zamknięte) lekko odstają. Po dociśnięciu ich mechanicznie (ręką) do profilu, ramy samochodu drzwi wyglądają normalnie, nie odstają. Samo w sobie to mi nie przeszkadza, jednak te drzwi podczas zamykania trzaskają. Zamykają się z dziwnym, trzaskającym odgłosem. Myślałem, że problem leży po stronie tego kawałka metalu (zatrzask), który jest zamontowany w ramie samochodu, w który "wchodzi" zamek z drzwi. Chciałem go wyregulować, lekko przesunąć w stronę wnętrza samochodu. Jednak gdy się przyjrzałem dokładnie temu zatrzaskowi, to jest on zamontowany w swoim stałym miejscu, chyba się go nie reguluje. Gdzie leży przyczyna? Czyżby problem był na zawiasach tych drzwi?
  9. Podpinam się pod temat. Wczoraj byłem w trasie, po około 60min jazdy i wyprzedzaniu przy prędkości 150km/h zapaliła mi się kontrolka SERVICE i wyświetlił komunikat "Check injection". Samochód stracił moc, brak możliwości przyspieszenia-wyprzedzania. Problem wystąpił pierwszy raz, także jechałem już do domu z prędkością 100km/h, nigdzie nie stawałem, bo nie wiedziałem co się mogło stać. Dzisiaj przewertowałem forum i udałem się na komputer. Nie wiem jakim prog testowano moje auto, ale program wyrzucił błąd DF055. Mechanik powiedział, że problem jest z "przekroczeniem ciśnienia doładowania turbiny", ale że problem pojawił się 1. raz, to narazie nie ma co sprawdzać, bo dzisiaj po mieście jeździłem prędkość max 60km/h i nic się nie zaświeciło już... Jednak gdy zajrzeliśmy pod maskę, widać było świeżą kropelkę oleju, pod "klapa gaszenia silnika" i pod ta kroplą widać było, że w tym miejscu trochę pocenia się było, bo stary olej też był, ale niewielka ilość. Ten wyciek może jakoś łączyć się z moim problemem? Jutro wstawię fotkę z dokładnym miejscem wycieku. Z chęcią bym przeczyścił ten czujnik doładowania turbiny? Łatwa to jest czynność do wykonania? W piątek z powrotem bedę wracał do miejsca zamieszkania, więc się okaże, czy problem powróci...
  10. A u mnie zmiana opon + mycie letnich 50zl:)
  11. Witam. Nawet na lekkich nie równościach z plastików nad radiem, wydobywają się w moim aucie słyszalne piski, traszki. Jak rozmontować ten "kawałek" plastików? Trudne to zadanie? Co podłożyć pod spód aby zażegnać mój problem? Robiliście taki zabieg w swoich autach? z góry dzięki za pomoc:)
  12. Obiboc, o jakich dzielnicach mówisz?
  13. fred, dokladnie. Dlatego nie opłaca zawyżać się wartości auta, bo później np. w PZU i tak do gry wchodzi Eurotax, a tam wartości naszych aut, są dużo niższe od tych rynkowych...
  14. Ja wole mieć auto, niż zaniżone odszkodowanie z AC:P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!