Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

laguna_2005

Nowy użytkownik
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic II ph I
  • Silnik
    1,9 dci 120 KM
  • Przebieg (tys.km)
    119000
  1. Witam. Czy ktos z was spotkał sie z takim problemem. SII 1,9 dci 120km 2005r. bylo 121368 km Nigdy nie miałem z licznikiem problemów, choć czasem po włączeniu radia wyswietlacz nie reagowal ale po niedługiej chwili działał. Ale do sedna . Udałem sie z rodziną na zakupy, zgasiłem auto, po zakupach chciałem uruchomić auto, niestety nie reagowało na nic jakby brak zasilania. Podniosłem maskę dotknąłem klemy minusowej lekko zaiskrzyło (choć była mocno dokręcona), auto jakby chcialo odpalić jako że stało na biegu lekko pchnęło do przodu (dziwne bo nie powinno). Poprawiłem kleme auto odpaliło ale wyświetlacz nie działał. Dopiero w domu po odłączeniu aku na ok 2 godz. wyświetlacz działał wszystko było by ok. Niesety wykasował się licznik główny w tej chwili mam przejechane ok 320 km na liczniku głównym. I pytanie co teraz z tym zrobić. Może ktoś ma jakiś pomysł. Czy ktoś miał taki przypadek. pozdr Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  2. Ten potencjometr wydaje sie być częścia rozbiralną. Bo jest tylko zamontowanu na spinkę podłączone kabelki, a obudowa jego jest rozbieralna myślę że wzazie potrzeby da się przeczyścić. Załączam zdjęcie tego potencjometru.
  3. No dobrze. Demontaż podszybia rozumiem ze sciagnać wycieraczki, pozdejmowac plastiki. Demontowaleś cały egr czy tylko te 3 śrobki i cześć elektryczną ? Koło wtyczki jest zbiorniczek podciśnienia jak go zdemontowałeś? Bo raczej bez jego demontażu nie wyjdzie egr. pozdr
  4. Ma ktoś może manual jak wyjaąć EGR w SII 1.9dci 120KM, lub podpowiedzieć jak go wyjąć bo dostęp jest oszałamiający.
  5. 3 dni mu przerabiałem ten temat cała zabawa ok 3 godziny ze złożeniem. Największy problem to wyjęcie schowka . 1 demontaż kierownicy (prosty) 2 wyjąc radio wykrecic wyświetlacz klimatronika 3 zdemontować obudowe lewarka zmiany biegów 4 zdjac na słupkach osłony te krotkie tam są srubki pod nogami 4 zdemontować oslone dolna od strony kierowcy , rączke od ręcznego, schowek 5 zdemontowac schowek pasarzera pasażera 6 zdemontowac wyswietlacz licznika Jak to wszystko zdemontujesz w kolejności tak jak napisalem pozostana ci same śróbki śrubki mocujące deske jak je odkrecisz deska sama wyjszi bez problemu. Boczki same zejda jak pociagniesz juz na sam koniec do góry deske. Je sie wsówa wsuwa z góry nie ciągnij do siebie bo nie zejdą. Oslonki głośników głośniki i ten czujnik wydłub delikatnie i wypnij kostki ot i cała filozofia myślę że pomogłem pozdr Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, interpunkcja 5.7 - logika wypowiedzi, ortografia Kolego, przed wysłaniem proponuję jednak przeczytać co się napisało i poprawić błędy. damiar
  6. Możliwe że nowy czujnik może byc od nowosci uszkodzony. Jeden z nich to Fae a na nim znaczek był reno czyli oryginał a drugi to EPS Dodano: 10 lis 2013 - 23:27 Żadnych pomysłów ? Dodano: 13 gru 2013 - 23:40 Nieprawda żaden z tych czujników nie ma 3 pinów. Czujniki maja po 2 piny. Obok pedału sprzęgła jest taki nieduży potencjometr który tak jakby współpracuje z pedałem sprzęgła. U mnie obłamał się delikatnie plastik który stykała sie z peedałem, mimo iz wciskałem pedał on stal bezczynnie. Po delikatnym sparowaniu ich ze sobą problemy znikneły. pozdr
  7. Czyli odkręcam 2 śruby z tyłu i jedna na wysokości tej obudowy przy zaworku rury intercoolera ? Dodano: 19 lis 2013 - 22:40 Ponawiam temat Ktoś może ściagną tą obudowę. Ewentualnie jak ? pozdr
  8. Wymiana filtra kabiny to podstawa zrobiłem to w pierwszej kolejności. Stary nie był zapchany.
  9. Podepne się pod temat <><><><><><><><><><>><><><><> Co oznaczcza bład obwodu czujnika sprzęgła ? <><><><><><><><><><>><><><><> Taki bład mi wywala po podłączeniu pod komp. Czujniki wymienione na nowe. <><><><><><><><><><>><><><><> Sytuacja zaistniała po wymianie tylnych klocków. <><><><><><><><><><>><><><><> SII 1,9dci 2005r Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.9 - Enter Aston76
  10. A czy ktoś sprawdzał opornik nagrzewnicy, może w tym twi problem. Bo zazwyczaj jak ona pada to w aucie zimnoo .
  11. CZy ktoś rozwiązał ten problem lub ma jakieś pomysły ? Ja u siebie jak przestawilem na klimatroniku z 15 na 16 stopni to była ogromna roznica temperatury a teraz aby jako tako grzało musi byc 27. Dodam że problem pojawil sie podczas dłuzszej jazdy.
  12. Witam Mam problem z ręcznym. <><><><><><><><><><>><><><><> Hamulec pracował normalnie, pewnego razu chcąc rano jechać automatycznie nie spuscił hamulca. Zauważyłem że po jeżdzie sam zaciąga nataomiast już nie spuszcza hamulca. Przy wymianie opon zauważylem że klocki tylne się kończą a przegladając forum ktoś opisywał podobny problem że to może być przyczyną. Klocki wymieniłem na nowe i po wymiane choinka na desce rozdzielczej pomaranczowy trojkąt + stop a dodatkowo przy zaciąganiu w jednym kole słychac lekki zgrzyt i jakby zaciągał troszkę dłużej i mocniej. Dodam że dwa czujniki pod pedałem sprzegła wymieniłem wczesniej. Po podłaczeniu pod kompa pokazuje jedynie bład obwodu pedału sprzegła. <><><><><><><><><><>><><><><> I moje pytanie czy ktoś sie spotkał z takim problemem ewentualnie gdzie jeszcze szukać rozwiązania usterki. Czy oprócz tych 2 czujników w pedale sprzęgła jest jakis potecjometr ? Bo po podłączeniu komputera i wcisnieciu pedału sprzęgła na komputerze jest wartośc 0 natomiast przykladowo na pedale gazu wzrasta. <><><><><><><><><><>><><><><> pozdr <><><><><><><><><><>><><><><> Manualnie zaciaga i spuszcza hamulec Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.9 - Enter Aston76
  13. Witam Przyczyna buczenia był czujnik cisnienia . Podmienilem z innego auta i bylo ok natomiast w tamtym aucie usterka taka jak chcialem wyeleminowac. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki - damiar
  14. Rozumiem że rozmawiamy o tym zaworku podciśnienia który jest za akum. nad zbiorniczkiem wlewu płynu hamulcowego. Aby sprawdzić czy sie poprawi zamienię miejscami te zaworki, przełoże z jednego scenika do drugiego wtedy sie okaże jak wygląda sytuacja. Prośiłbym jeszcze o podpowiedz gdzie szukac czujnika położenia walka rozrządu i wału.
  15. No dobrze czy w wielu Scenikach tak sie zdarza ? Nie wiadomo. Skoro w jednym wszystko dziala prawidłowo to dlaczego w drugim nie, przecierz przecież są składane z tych samych komponentów. Turbo dziala prawidlowo nie widze jakis zmian. Czyli wymiana zaworku nic nie da ? Regulamin pkt. 5.6, 5.7, 5.13 -Prezes
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!