Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bolanty

Nowy użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,5dci
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Zrobiłem tak Wchodzisz do auta zamykasz klawiszem potem ktoś inny zdejmuje klemę z akumulatora ty wychodzisz z auta /nic się nie dzieje bo aku wyłączone/ i zamykasz drzwi kluczykiem Ale prościej byłoby otworzyć kluczykiem faceta w aucie który zablokował klawiszem i potem zamknąć kluczykiem rano spróbuję
  2. przycisk w kabine zamyka ale jak wychodzisz drzwiami od kierowcy otwiera wszystkie jeśli wydziesz innymi to one zostają otwarte i ich nie zamkniesz kluczykiem
  3. ja zamknąć auto jeśli obie katry są uszkodzone
  4. Mam w swoim Scenic-u nawigację fabrycznie wbudowaną Carminat. Po pierwsze nie wiem jaki system w tym roku był montowany /widziałem że mówi się o Carminat 8000 i Carminat DVD/i czy mapy są takie same dla obydwu. Po drugie jest tam tylko język menu francuski i niemiecki ,jak wgrać polski. Po trzecie czy oba systemy odczytują płyty DVD bo chyba tylko na takiej można zmieścić mapy całej Europy ,czy jak mam Carminat 8000 to tylko Europa w kawałkach?
  5. W ogóle nie idzie sygnał na rozrusznik aby kręcił .To wyłączenie kontrolek to jakby odrzucenie polecenia ,a nie siadanie z powodu akumulatora lub styków .Kontrolka hamulca pomocniczego zawsze świeci nie wyłącza się .Po kilku lub kilkunastu razach w końcu zapala i to bardzo energicznie.Czy jest tam przekaźnik prądu na bendix ?może on?
  6. tak jak pisałem aku OK jego podłączenie też ,klemy czyste.Chciałem dodać ,że po kilku kilkunastu razach zaskakuje i to całkiem żwawo
  7. Jak włożę karę to wszystkie kontrolki zapalają się, naciskam start i nagle wszystko gaśnie, a rozrusznik nie kręci, akumulator OK, sprzęgło wciśnięte z wciśniętym hamulcem to samo.
  8. Mam problemy z hf i zauważyłem dodatkowo, że naciskając przyciski, raz kontrolka zapala się raz nie. Rozebrałem kartę i okazało się, że działa przy pewnym jej skrzywieniu. Jak znaleźć miejsce braku kontaktu, czy jest jakieś typowe, jakie ryzyko dać do wygrzania czy może coś innego zastosować?
  9. Co mniej więcej drugi raz ,zaraz po włączeniu wstecznego, jest sygnał ciągły.Oczywiście przy braku przeszkody
  10. właśnie na drugiej to samo ,obie pokręcając pompuję elegancko bez hałasów ,a olej czysty klarowny bez śladu opiłków i szarości zatatć
  11. Jak włączę klimę to pasek wieloklinowy zatrzymuje się ,sprawdziłam na innej sprężarce wymieniłem pasek osuszacz i filtr zaworu rozprężnego to samo, Jak sprawdzić czy napinacz jest ok,mi się wydaje dobry,kółko alternatora /bez sprzęgła, też si lekko obraca jak i wspomaganie Może gdzieś jeszcze zatkanie w układzie klimy?
  12. Po 5-ciu sekundach od włączenia klimatyzacji sprężarka zatrzymuje się ,łapie pasek i idzie dym.Spec powiedział ,że zatarta. Wymontowałem i przy ruchu ręką kręcia się normalnie pompuje. Zamontowałem inną używaną niby dobrą ,napełniony układ wymieniony osuszacz i dokładnie to samo. Moje petania 1.Czy to,że zatrzymuje się po paru sekundach od włączenia to typowy obja zatartej,po zdemontowaniu kręci się ok olej bez śladów metalicznych szarości 2.Czy zatarty zawór ozprężny i wzrastające ciśnienie mogą zatrzymać sprężarkę 3.Czy sprężarka jak się zatrze wyłącza elektromagnes ,u mnie jak widać nie wyłącza 4.Czy mam pecha i obie są zatarte
  13. Czy jest bezwzględnie konieczne czyszczenie układu klimatyzacji ,po zatarciu sprężarki ,kiedy nie jest potrzebne?czy konieczna jest wymiana osuszacza?
  14. elektomagnes jest OK, zatarcie w sprężarce chodzi o to czy możliwa jest wymiana łożyska bez wyciągania freonu i czy czyszczenie jest konieczne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!