Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Norby

Nowy użytkownik
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic Luxe Privilege 2005
  • Silnik
    1.9 dCi 120
  • Przebieg (tys.km)
    175
  1. Witam zwolenników ciemnej kontrolki z zygzakiem :) Niestety u mnie zaświeca się kiedy nacisnę tylko sprzęgło bez dodawania gazu, wchodzi na wysokie obroty i bardzo wolno opadają. Można jechać ale w trybie serwisowym (pedał gazu nie reaguje). Po ponownym odpaleniu wszystko jest jak powinno być ciemne kontrolki ale wciskam sprzęgło i to samo... Silnik 1,9 diesel Już wszystko wyjaśnione. Podpięcie do komputera wykazało usterkę w obwodzie czujnika położenia koła zamachowego. Pocieszające jest to, że po wyczyszczeniu wtyczek przez mechanika problem znikł :)
  2. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, choć niektóre osoby uważają pomysł za zupełnie bezcelowy. Wykonałem owy układ zasilany baterią 9V, który działa doskonale faktycznie dopiero po przekręceniu stacyjki. Radio nie rozkodowane, immo całe (może nic by się nie stało ale...), nie potrzeba żadnych dodatkowych kabli z innego auta, dzienny przebieg nie ruszony, mała rzecz a cieszy Pozdrawiam wszystkich sceptyków :)
  3. waldek708, czy wg ciebie to są komplikacje?? Proste pytanie i oczekiwałem na poważną odpowiedź a skoro nie masz nic do powiedzenia nie zabieraj głosu. [ Dodano: 2009-01-03, 07:53 ] prosiaczek231, Mam nadzieję, że odbędzie się to szybko i sprawnie sam wiesz jak umiejscowiony jest akumulator
  4. Witam, czeka mnie wymiana akumulatora i co się z tym wiąże możliwość rozkodowania się immo. Moje pytanie dotyczy urządzenia podtrzymującego napięcie na czas wymiany albo ładowania po odpięciu klem. Czy bateria 9V z przewodem zakończonym wtyczką do zapalniczki pozwoli podtrzymać napięcie w samochodzie. Jak myślę bateria musi być zabezpieczona diodą zaporowo aby nie została zniszczona przez 12V i ważna jest także polaryzacja. Czy ktoś eksperymentował coś podobnego??
  5. Dzięki za podpowiedzi. Nasuwa mi się kolejne pytanie, mianowicie czy można zastosować owy preparat na szkło reflektorów. Czasem następuje zabrudzenie przy dłuższej jeździe (błoto pośniegowe) a przy tym preparacie może będzie oczyszczać się sama. Tak czy inaczej zastosuje ten wynalazek i podzielę się spostrzeżeniami podczas eksploatacji.
  6. Dobrze, skoro krople nie utrzymują się na szybie zmniejsza się powierzchnia refleksów świetlnych. Może nie o to mi chodzi ale sami zobaczcie TEST coś w tym jest.
  7. Wg pięknych filmików reklamujących produkt jet skuteczny ale czy w rzeczywistości. Podobno poprawia widoczność wygładza małe zarysowania jest samoczyszcząca podobnie jak reflektory. Z tego tytułu, że mam nieco starszawą szybę w mojej Megi chcę poprawić widoczność w nocy i wieczorem kiedy wszyscy bez wyjątku złośliwie świecą mi w oczy
  8. Wycieraczki nie zdejmują ten preparat?? Jak długo się utrzymuje?
  9. Witam. Pytanie dotyczy użytkowników takiego cudeńka jak to się sprawuje i czy faktycznie działa. Pozdrawiam
  10. Witaj zobacz trzeci post od góry radio TTI 550, na allegro za nie duże pieniądze kupisz w komplecie z anteną zestaw sprawuje się doskonale. Zapoznaj się z regulaminem odnośnie cytowania, całość jak przeczytasz to nie zaszkodzi. - Prezes
  11. nie trzeba demontować całej klamki, zdejmujesz obicie drzwi i dostaniesz się tam ręką. Wyrobił się metalowy uchwyt taki zatrzask na cięgnie popychającym mechanizm zamka. Wystarczy aby klamka powróciła do swojej pozycji przerzucić zamek w pozycję zamknięty i zacisnąć na nowo zatrzask
  12. Gniazdo zapalniczki jest tak zbudowane aby był dobry styk a minusowy zacisk to dwie dość mocne wyprofilowane odpowiednio blaszki po bokach (dla zapalniczki). Wtyczka zazwyczaj posiada wgłębienia na owe blaszki zabezpieczające przed wysunięciem. W moim przypadku zagiąłem je nieco do środka i sama wtyczka bez mojej pomocy nie wyjdzie. Samo oddzielenie zapalniczki od reszty to wypchnięcie jej z pomarańczowego plastiku i zostaje tylko obudowa blaszana.
  13. W moim przypadku zasilanie pozostało na gnieździe zapalniczki (przy sprzedaży auta przywrócę układ zapalniczki i popielniczki). Zastosowałem wtyczkę w której zainstalowałem dwa odpływy pierwszy na CB drugi na zgrabny rodzielacz na 3 gniazda + 5V USB. Bez obaw nic nie będzie się grzało pobór prądu przy nadawaniu CB wynosi max 1,6 A gdzie zapalniczka pobiera około 10 A możesz zabezpieczyć wtyczkę przed wypadnięciem. Co do wtyczki kątowej to sprawdź sam, nie znam wymiarów twojego radia, ale na pewno pomoże. U mnie obeszło się bez takiej wtyczki. Otwór uda ci się wykonać metodą nawiercania dookoła i piłowania pilnikiem Życzę sukcesów.
  14. Norby nie do końca rozumiem co tu napisałeś, czy mógłbyś nie co jaśniej to opisać Po demontażu całego elementu popielniczki wraz z gniazdem zapalniczki pozostaje spory otwór, po włożeniu CB wykorzystać można śruby mocujące do których z płaskownika wyginasz uchwyt w kształcie litery L dopasowując do swojego radia. Pozostałą część otworu można zasłonić, ja to nazwałem gąbką ale w moim przypadku jest to dość twarde piankowe wypełnienie walizeczki od frezarki ręcznej, z której wyciąłem odwzorowany kształt i umieściłem dookoła radia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!