Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Giełda


  • Posty

    • Tak, nawet na zdjęciu widać że prócz lakieru jest to pęknięcie głębsze niż tylko lakier. Może się okazać, że Renault ma tak nawet w samochodach stojących na placach sprzedażowych i raczej jestem przekonany, że to pęknięcie w moim przypadku i wielu innych jest od nowości. Tak jak ktoś pisał dla mnie jakiekolwiek wady przy takim rozwoju techniki i wielu lat produkcji samochodów nie powinny mieć miejsca w ogóle! Dziś lub jutro uderzam do Dealera i opowiadam o sprawie.

      Jeśli macie to wrzućcie zdjęcia swoich pęknięć, a innych którzy jeszcze nie sprawdzili w swoich megankach tego mankamentu proszę o zweryfikowanie

      Dzięki

       
    • Jak się domyślasz z mojego pytania, nie wymieniłem manetek. Musze sprawdzić połączenia. Czyli rozebrać kierownice znowu. Co do podstawowej wiedzy. Myślę że ją szybko zdobędę. dziękuję za informację.
    • manetki w sensie przełącznik pod kierownicą, nie da się prościej  co do clipa powiedziałem dokładnie co należy zrobić, wymaga to podstawowej wiedzy z clipa
    • No nie mam słów. Ilość rzeczy, które nie powinny mieć miejsca po prostu przeraża. Nowy samochód... Jutro sprawdzę swój egzemplarz... :/ Jeżeli chodzi o blachę/lakier to moje poprzednie Clio IV z 2012 było po prostu dużo, dużo, dużo lepiej spasowane/wykonane, odporniejsze na warunki drogowe. Apropo też macie takie mikro "wgniecenia"/ "załamania" na lakierze od uderzeń kamyczków z różnych stron ???   PS. Jak tak patrzę się na te zdjęcia to wygląda mi to bardzie na pęknięcie blachy elementu niż samego lakieru...
×