Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Giełda


Ostatnio dodane


  • Posty

    • Jestem po duuużym teście wyjazdowym. Trasa ponad 7,5 tys km, Polska, Niemcy, Portugalia, Francja, Hiszpania, Czechy. Spalanie na tym dystansie wg tankowania to 5,96 l/100 km. Auto było zapakowane na maksa (bagażnik), bez boxa czy poprzeczek, 3 dorosłe osoby. Prędkości zgodne z limitami, w Niemczech 130 wg prędkościomierza czyli jakieś 124 efektywnie ( generalnie na zachodzie ludzie jeżdżą zgodnie z przepisami, powiedzmy plus 10 kmh, zależnie od kraju).. Koszty paliwa w całym wyjeździe wakacyjnym były duże i były obciążeniem, więc szukałem kompromisu między oszczędnością a godziną dotarcia do celu (rozsądną). Fun miałem z wakacji.   Podsumowując, nadzieje pokładane w silniku 1,33 spełniły się. Moje wcześniejsze wyprawy i30 w dieslu dawały średnie spalanie na poziomie 5,6 l/100 tak więc takie spalanie w benzynie to rewelacja.
    • Skrzynka wygląda tak:   (zdjęcie niemoje, ale skrzynka 1:1) Na otomoto widze, że jest jeszcze jeden czujnik - w chłodnicy. Nie widziałem go nigdy pod maską bo skraplacz klimatyzacji zasłaniał. Jesli dobrze rozumiem, gdy odepnę wtyczkę, wentylator powinien się odpalić.  
    • Czujnik trzypinowy dwoma pinami zasila wskazówkę na wyświetlaczu, trzeci pin po zadziałaniu bimetalu zaświeca kontrolkę przegrzania silnika. Czujnik dwupinowy podaje dane do sterownika silnika a tan z kolei zasila według potrzeb dwa przekaźniki wentylatora.  Do sprawdzenia połączenie tego czujnika ze sterownikiem silnika. Nie wiem tylko jaki masz sterownik silnika by znaleźć odpowiedni schemat. Popatrzą jeszcze na schematy i coś podrzucę. Skrzynka bezpieczników pod maską to taka jak na zdjęciu poniżej (przek J i K do wentylatora) czy z dwoma rzędami przekaźników?  
    • Witam    Posiadam Renault Megane 2 1.9dci 120koni 2003rok i jakiś czas temy miałem wymieniany przegub zewnętrzny, gumę wewnętrzną i sprężyna przegubu wewnętrznego lecz dowiedziałem się też że krzyżak ma luzy. Pojeździłem jakiś czas i zaczął pukać krzyżak. Wiem że najlepiej wyciągnąć połoś i zobaczyć ile ząbków ma krzyżak lecz nie mam tego jak zrobić i moje pytanie brzmi?  Ile ząbków ma ten krzyżak i jakich jest rozmiarów? Bo w sklepie motoryzacyjnym jest nie dostępny 
×
×
  • Utwórz nowe...